Hansista luopuminen oli aivan odotettavissa.
Volvoa sepitetty Karstulan jäljiltä. Ohjauksen jumittajaksi paikantui liian lähellä toisiaan olevat rattiakselin kumilaippa ja koneenkiinnike, tilannetta pahentaa vielä kun hammastangon vaihdon yhteydessä laitoin kumit koneenkiinnikkeiden ja etupalkin väliin. Kumilaippa vaihdettu ehjään (kiitokset Jukka300:lle ehjästä laipasta) ja tehty matalakantaiset erikoispultit laipan kiinnitykseen sekä siirretty hammastankoa puolisen senttiä eteenpäin. Vieläkin rako on aika pieni, pitää näyttää kiinnikkeelle rälläkkää tai nakata kumit etupalkin päältä mäkeen niin ei ole vaaraa ohjauksen jumiutumisesta.
Syylärikin oli aika tukossa ulkoapäin vaikka on hyttysverkko edessä suojana, senttiä vahva savikerros päällä ja ripojen välit tukossa, ei ihme vaikka meinasi lämmetä. Vesipumpun ja kammen hihnapyörätkin oli täynnä samaa "laastia", mitenkähän se sotku on päätynyt sinne vesipumpun hihnapyörän sisälle. Pitänee vielä askarrella paskarrella jonkinlaisia suojia konehuoneeseen.