Pösöön tuli takaovi sovitettua paikalleen, hyvin istuu kun lekalla, rälläkällä ja migillä sovitti
Jäähdytyspuhaltimet käytin irtin, että sai putsattua savet jäähdyttimestä, kenno oli rapattu tukkoon ja propellin siivissäkin oli toistasenttiä paksusti tavaraa
ei ihme jos koko auto ravisti kun laittoi flektin päälle
Laitoin sitten "maskin" taakse hyönteisverkkoa ja metalliverkkoa jos ei enää muurautuisi kyyläri tukkoon. Aika reilusti sitä savea oli lentänyt kun ilmanottokaukalossa oli lapiollinen, flektien edessä kolme lapiollista, syylärissä toista lapiollista ja koneen päällä lapiollinen
Tuntukin sillon Härmäs, että oli tavaraa reilusti ilmassa kun tuulilasi meni kerrasta umpeen ja pyyhkijän varsi taittu vituralleen
Volvon hurautin talliin, hyvin lähti käyntiin mutta vetoja ei tunnu olevan. Äänen perusteella veikkaisin, että kansipahvi on pyttyjenkin väliltä poikki eikä pelkästään vesikanavaan. Öljyn seassa ei ole yhtään vettä, joten taitaa mennä pelkällä kannen aukaisulla. Jos huomenna ensin säätäs Pösöö ja sitten kun siitä loppuu bensa vois nostaa Volvosta kannen pois.
Kompura meni särki Pösöstä savia puhallelles, pitää samanlaisen mölinän ku Volvo, ei nosta enää painetta ja kuumia ku mikä
Kannattaakohan tuommosta pikkukompuraa (3 hp/24 litraa) korjata vai saako halvemmalla uuden? Tunkan p**skelekin rupes v**tuilemaan ja sylki öljyt tallin lattialle alaslaskutapin juuresta
Otin pumppuosan irti ja putsasin, ei onneks ollu ku stefa pullahtanu siitä tapin juuresta irti. Ei ainakaan oksentanu öljyjä pihalle ja jakso nostaa Volvon keskeltä kylkee niin ylös kun nostovara piisaa. Pitää vielä joskus laittaa oikeen hydeöljyt sisään kun ei ollu muuta kun moottoriöljyä laittaa.