Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: maxy - 23.02.2015, 08:42:23
-
Itellä tuommonen Amazon jääautona. Siellähän ei tarttis ku kolme vaihetta. Nyt tuntuu et tuo kolmonen on tuossa vakio laatikossa vähän liian iso. Mistä sais tai pystyykö ite väsäämään vähän tiheämmän laatikon. Joku varmaan joskus purkanu tuon M40 laatikon kurkistellu sisälle. :)
-
Entäpä saisko tuohon perään jotain tiheämpää välitystä? Perä kyllä hitsattu lukoksi.
-
Pv:n/aman kolmilovisesta m30:stä kakkosen rattaat m40:n kolmosen tilalle. Sen kakkosen välitys on 1,55:1 osuu hyvin m40 kakkosen (1,99:1) ja kolmosen (1,359:1) väliin. Laatikot atomeiksi, sorvailua ja hitsailua, ja nippuun noin yksinkertaistettuna. Rattaiden luovuttajia ei ihan joka nurkalla loju.
-
Pv:n/aman kolmilovisesta m30:stä kakkosen rattaat m40:n kolmosen tilalle. Sen kakkosen välitys on 1,55:1 osuu hyvin m40 kakkosen (1,99:1) ja kolmosen (1,359:1) väliin. Laatikot atomeiksi, sorvailua ja hitsailua, ja nippuun noin yksinkertaistettuna. Rattaiden luovuttajia ei ihan joka nurkalla loju.
Hittolainen! Annoin vajaa kymmen vuotta sitten nuita Volvon 3 vaihteisia laatikoita yhelle harrastajalle! Nyt niitä olis tarvinnu! :'( Onko nuo vinokoneen laatikot yhtään tiheämpiä?
-
Hittolainen! Annoin vajaa kymmen vuotta sitten nuita Volvon 3 vaihteisia laatikoita yhelle harrastajalle! Nyt niitä olis tarvinnu! :'( Onko nuo vinokoneen laatikot yhtään tiheämpiä?
Huonompia välityksiltään.
-
Löysin vielä yhen 3 vaihteisen laatikon tuolta tallin uumenista! Nyt ku vielä osais tuon hammasratas jumpan tehdä.
-
Pistää M45 missä puolikas kolmosen paikalla.