KL-varaosat  Race.fi

B230F Imusarja täyttyy bensalla.

  • 22 Vastauksia
  • 8467 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #15 : 28.03.2018, 15:55:52 »

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #16 : 28.03.2018, 23:06:39 »
Ainakaan mekaaninen ruisku ei lähde ilman tuota käyntiin pakkasilla..

Lähtee. Harvoissa se toiminutkaan pitkään aikaan, se K/KE-jetin lämpöaika-anturi on aika hajoava ja kallis osa.

Noita boschin rikastussuuttimia oon vaihtanut useampia juuri vuodon takia imusarjaan, tosin en vinokkaasta, mutta sama tai lähes sama suutin se on kaikissa aikakauden Bosch ruiskuissa.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Notn4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 178
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #17 : 28.03.2018, 23:25:06 »
Lähtee. Harvoissa se toiminutkaan pitkään aikaan, se K/KE-jetin lämpöaika-anturi on aika hajoava ja kallis osa.

Noita boschin rikastussuuttimia oon vaihtanut useampia juuri vuodon takia imusarjaan, tosin en vinokkaasta, mutta sama tai lähes sama suutin se on kaikissa aikakauden Bosch ruiskuissa.

Löytyykö noita suuttimia muualtakin kuin siniseltä? Jos se hinta ei olis aivan kauhia nii voisin hankkia tuliterän eikä mitään romuttamon arvauslaatua, toki sitten vasta kun ehdin varmistamaan että vika juuri tuossa suuttimessa.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #18 : 29.03.2018, 00:02:57 »
Lähtee. Harvoissa se toiminutkaan pitkään aikaan, se K/KE-jetin lämpöaika-anturi on aika hajoava ja kallis osa.

Noita boschin rikastussuuttimia oon vaihtanut useampia juuri vuodon takia imusarjaan, tosin en vinokkaasta, mutta sama tai lähes sama suutin se on kaikissa aikakauden Bosch ruiskuissa.
B19ET ei ainakaan lähtenyt. Muista en tiedä.

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3758
  • 195hv/406Nm
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #19 : 29.03.2018, 00:48:13 »
Bensa boksi sellaseta missä ei tuota lisäsuutinta ole, letkun tulppaus tai sit suutin tukki missä ei oo lähtöä lisäsuuttimelle.

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 550
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #20 : 09.04.2018, 07:59:41 »
Kiitos tästä tiedosta, onko autolla ajettu läpi talven ja onko tarvinnut käyttää lohkolämppäriä?


Tuosta boksin uudelleen ohjelmoinnista viellä sen verran että lukaisin läpi jonkin verran englanninkielistä matskua, aiheena LH2.4, ja kyllä itseltä löytyy jo värkit boksin ohjelmointiin, pitää vain odotella että kiinanpoika saa lähetettyä tilaamani sirut, en sitä alkuperäistä mene tyhjentämään vaan se saa jäädä varmuuskopioksi. Sitten pitää vain selvittää mikä softa versio ittellä on ja mitkä versiot on ollut autoissa joissa tuota suutinta ei ole, löysin sivun jolta sai ladattua ainakin parin boksin orkkis softat. Tää menee jo melkein mielenkiintoiseksi.

on ajettu kesät talvet ilman lohkolämmitystä, talvella katoksesta käyntiin.
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

s73

  • Vieras
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #21 : 09.04.2018, 09:12:20 »
Itellä kylmäkäynnistyssuuttimen liitin irti lh 2.4 ohjatusta kulkineesta. Syynä se, että liitin paikallaan menee käynnistyksessä kelistä huolimatta niin paksulle että 2. ja/tai 3. pytyt ei suostu syttymään ja tulppia kuluu kolme sarjaa/10tkm aikana.

Ainoa havaittava ongelma on käynnistyksestä n. 10sek jälkeen alkaa hieman epätasaisesti käymään, mutta tasottuu kun alkaa lämmetä.
Lambda tai lämpöanturi. :-\

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 550
Vs: B230F Imusarja täyttyy bensalla.
« Vastaus #22 : 09.04.2018, 12:00:57 »
Lambda tai lämpöanturi. :-\

molemmat uusittu bosch-mallisilla eikä elämä muuttunut mihinkään, epäilen boksia/lastua
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

 

RallyBaron  Samppasport