0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Polttoaineen paine: 2,0 kp/cm2Suuttimien vastus 2,4 ohmkylmäkäynnistyssuutin 4,2 ohmLisäilmaluisti:täysin avoinna lämpötilassa -25 ctäysin kiinni lämpötilassa +60 cTämä kannattaa testata siten että moottori kuumana puristaa kasaan letkun joka menee ilmanputsarilta lisäilmaventtiilille, tyhjäkäynnin ei pitäisi sanottavastii pienentyä.Imuilman lämpöanturi:+10c: 380-500 ohm+20c: 260-340 ohm+30c: 180-240 ohm+40c: 130-180 ohmJäähdytysnesteen lämpöanturi:+10c: 3000-4500 ohm+20c: 2100-3100 ohm+30c: 1400-2100 ohm+40c: 1000-1400 ohmPaineanturi:Ensiökäämin vastus (liitännät 7 ja 15) n. 90 ohmToisiokäämin vastus (liitännät 8 ja 10) n. 350 ohmPaineanturi ei saa myöskään vuotaa, puhaltamalla tai imemällä voi testata. Vuoto aiheuttaa mustan savutuksen, eli liian rikkaan seoksen.CO-pitoisuus:tyhjäkäynnillä 1,0-2,0 % Ne virranjakajassa piileskelevät impulssikärjet kannattaa putsata jollakin kontakti sprayllä tai jos ei lähde niin vaikka hienolla hiomapaperilla kunhan muistaa puhdistaa kunnolla jälkeenpäin. Noissa kun ei ole jännite kuin sen 12 V niin se ei loiki pientäkään matkaa. Maadoitukset kannattaa myös putsata huolellisesti, kuten muutkin liittimet.Kaikki mahdolliset imuvuodot kannattaa tietysti myös korjailla, todennäköisesti suuttimen jalkojen alla olevat kumitiivisteet ovat aikansa eläneet kuten myös suutimen ja jalan väliset.Boksissa oleva ruuvi vaikuttaa tyhjäkäyntiseokseen, ja siihenkin käsittääkseni vain jos kaasuläpän asentoanturissa on tyhjäkäyntipiiri (kärjet) päällä. Tämä anturi kannattaa myös putsailla hapettumista.