Onpa viimeisenpäälle hieno peli ja harvinaisilla varusteilla. Varsinkaan kattoluukkua ei löydy monesta 200 sarjalaisesta.
Nuolinapit ja mittari on tosiaan perän tasonsäätö, jota sai 200 sarjaan sekä automaattisena että manuaalisena, ns. Nivomat iskarit. Eli kompressori työntää painetta iskareihin jota sitten saa säädettyä noista napeista. Perä siis nousee tai laskee. Harmittavan monesta on poistettu alkuperäiset iskarit (uusia saa kyllä mutta maksavat paljon) ja laitettu tavalliset tilalle.
Koko kromisesta SE mallin maskista päätellen ihan loppupään 240. Vai oliko GLE malleissa myös kromi rivoituksilla?
Kromisesta tuulilasinkehyksestä päätellen vuosimalli on tasan -90?
Mielestäni ei vaadi muuta kuin FINnittömät kilvet ja alkuperäiset etuvilkut niin se on siinä.
Jos entisöidä haluaa niin valonpesimet voisi palauttaa paikoilleen.
Takavaloista sen verran että eikös GLE mallissa kuulu olla kromisella listalla? Voin olla toki väärässä.
Etulippa on korinvärinen, saiko sitä aikoinaan tilattua korinvärisenä lisähinnasta?
Jokatapauksessa erittäin hieno yksilö jossa on kalliit ja melko mielenkiintoiset lisävarusteet. Esim. automaattivaihteet on maksanut 8800mk, kattoluukku 7000mk ja sähkölasit 6700mk, tähän päälle vielä tasonsäätö, sähköpeilit, sumuvalot ym. Keskuslukkokin on lisävaruste mikäli autosta sellainen löytyy. Näitä harvemmin varusteltiin näin raskaasti.
Suunnitelmasi kuulostavat hyviltä ja tuolla moottorilla on vielä edessään kilometrejä vaikka kuinka, kunhan huolehtii perushuolloista.
Jarrunesteet suosittelen vaihtamaan samalla. 240 sarjassa on hieman konstikkaat ilmattavat noi jarrut ja mm. etujarrut ovat nelimäntäiset kolmella ilmausruuvilla, mutta kun tekee oikeassa järjestyksessä ja hosumatta niin hyvin siinä onnistuu.