Työnkuva lyhyesti, Motonetistä yli satasella tarviketta, suihkeita, kulmapora, kobolttiteräsarja, pussillinen muttereita ja prikkoja.
Aloitin sillä että rälläköin pultin pään puhtaaksi ja sileäksi, sitten liimasin ison prikan kiinni täysillä virroilla (160A), ja äkkijäähdytys kylmäspraylla pakkasen puolelle. Putkipihdeillä mallia isot, kiinni ja öljyn kanssa nilkuttamaan, ja vot, se heilahti. Jonkunverran vaati aikaa ja työtä (ainetta ja varovaista nylkytystä), sitten tyrkkäsin mutterin päälle, samalla vielä kunnon kuumennus ja äkkijäähdytys, räikällä hylsyn kanssa sitten lähti eikä ollut edes tiukassa. Nyt kulkee auto taas, ja meni rahat motonettiin sinällään turhaan
Onpahan nyt ainakin tarviketta tulevaisuudelle. Kiitokset neuvoista ja vinkeistä.