Futurez  Kulkukoira

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Myydään varaosat / Volvo 760 (940 ) etu-ja takapuskurien sivuille kuuluvat kromatut listat
« Uusin viesti kirjoittanut GHOST tänään kello 16:56:18 »
Yhteydenotot  M I E L E L L Ä Ä N  soitto yksityisviesti   sähköposti
 

autoharri@hotmail.com


0405544358


UUTTA vastaavassa kunnossa olevat kromatut lyhyet listat etupuskuriin.

Ollut 760:ssä vuosimallissa 1989.

https://flic.kr/p/2oJ1YP4

https://flic.kr/p/2oHZ4R3

Hinta on 55e /kpl postikuluineen.

Normaalikuntoisetkin löytyisi ja ehkä rumatkin.

Otettu talteen KAUAN sitten.



Pitkät takapuskurin hienokuntoiset kromatut listat VOLVO 760:stä

https://flic.kr/p/2oJCm53

Hinta 45e/kpl + postimaksu.

Muistaakseni punaisetkin löytyy.


VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.



UUSI Volvon OIKEA työpaita.


Koko XS











Hinta***40e.




UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104 , D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.


D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.

62 LONGER + 20 cm = Sopii noin 194 cm - 200cm ja noin 120kg - 125 kg.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.


autoharri@hotmail.com


0405544358
2
D24 / Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Uusin viesti kirjoittanut Johannes.N tänään kello 16:31:48 »
Juu vaikuttaa täysin samalta mikä Mulla oli. Onkos mitää muuta tehty pumpulle kuin 12mm np? Itellä oli nokka levy kans 3.1 ja sit se 2.8 vai 2.6 kö se nyt on. Nii kummallakin sama homma et loppuu veto ylhäällä, jotenkin kai liittyy k-mittaan. Päätin etten jaksa miettiä joten laitoin vakio nokka levyn ja tein parit viilaukset pumppuun nii nyt ahtaa noin 2.7-3bar hx35, ja siihen nyt tyytynyt kun ei intin aikana ole aikaa ruuvata. Kerro ihmeessä onko pumppu hommat jo kunnossa tai mihin olet päätynyt ;D

Ei todennäköisesti muuta kuin tuo nestepää vaihdettu. Governoria ajattelin muokata seuraavaksi, ahtolinjat tuli tarkastettua lie kuinka monennen kerran, karaa tosiaan muokkaillut ja kokeillut eri asennoissa, säätänyt jousta yms. Ilman karaa ajattelin vielä kokeilla onko mitään vaikutusta. Kokeilin jo siten että otin sen ahtolinjan pois mikä menee siihen karan koteloon ja tein testivedon siis ilman koko ahdonalaista syöttöä. Ei käytännössä mitään vaikutusta.

Todennäköisesti pumppu ei vaan jaksa syöttää tarpeeksi näillä modeilla -> ei ahto painetta -> ei ahdonalaisen syöttöä

Seuraavana tässä nyt olisi ideana tosiaan governorin jousta muokata ja kokeilla vielä pienemmällä ahtimella jahka jostain sellaisen löydän. Tuota yhtä siirtopumppuakin miettinyt ahdistaako se, melkein ilman sitäkin kokeilla.

Plussana tuosta betonimyllystä se että lähti kuukauden seisonnan jälkeen ilman roikkia tulille yhdellä hehkutuksella ja sen verran että vähän kone pyörähti startilla :D

Onko sulla millä pakopesällä tuo holsetti? Ja mitä kaikkea pumpulle tehty? Tiedän että tuosta minunkin motista hx35 ahtimella puhallettu ulos yli kolme kiloa ahtoja todennäköisesti samalla pumpulla.

3
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Karttapäivitys
« Uusin viesti kirjoittanut Timpaxi tänään kello 16:20:26 »
Aika raskas prosessi tuo tikulta autoon lataaminen.
Itselle asensin pari kk. sitten. kun oli pidempi reissu. Riihimäellä aloitin ja Mikkelissä oli valmista. :D

Mulla meni ihan reilun 100km reissun aikana sisään.
4
Showroom / Vs: Volvo V60 D6 2014 opettelua
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 16:04:09 »
Hieno peli. Suomenkielinen käyttöohjekirja on saatavilla Volvon sovelluksesta suoraan, jonka voit ladata AppStoresta / Play Kaupasta.
5
Tuunaus ja Autohifi / Vs: Musta FIN-tarra rekisterikilpeen
« Uusin viesti kirjoittanut Ristus tänään kello 15:59:49 »
Taitaa tuo sakotus olal ihan määrärahariippuvainen mutta taitaa nyt olla sen verran kovat ajat että varmana alkaavat sakkoja jakamaan tavattaessa, kauheen niohkeitä tuntuvat olevan myös pieniin ylityksiinkin nykyään.

mutta emme mihinkään laittomuuksiin kannusta joten hyvähän se että on valppaina. saa oikeet rikolliset olla rauhassa kun autoilijat pidetään kurissa(viimeinen oma ei yhdistyksen näkemys)
6
Showroom / Vs: 965 usa Ehyttely
« Uusin viesti kirjoittanut TJA tänään kello 15:51:34 »
Hopea ON haastava maalata, taittaa valoa erilailla jos ruiskutussuunta on eri jne jne. Sävyjäkin "muutama".
7
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vänkärin penkinlämmitin
« Uusin viesti kirjoittanut Timpaxi tänään kello 15:47:33 »
Eli kun lämmittimen tehoa laskee niin silti kuumentaa takalistoa niin että pakko laittaa pois päältä kokonaan, kuitenkin tasaisesti lämmittää ettei mistään tietystä kohtaa. Onko termostaatti sitten viallinen? Ja se on ilmeisesti kiinteänä lämmittimessä joten menis koko paketti vaihtoon. Tuntuu että kolmosasennossa ei lämmitä niin kuumaksi ku ykkösasennossa. Niinku olis käänteinen se järjestys.
S60 D3 Classic 2018
8
Offtopic / Vs: Kysy&vastaa -OFFtopic (Muut kuin Volvo-aiheiset kysymykset)
« Uusin viesti kirjoittanut makekin tänään kello 15:45:57 »
Huonekalukaupasta (Jysk tms.) tuli ostettua joskus tuommoista profiili vaahtomuovia. Siis oli jokin vaahtomuovipatja jossa oli toinen puoli sileä ja toinen pyramidi kuvio. Oli halvempaa kuin vaahtomuovia leikkaavissa erikoisliikkeissä. Meni alumiini työkalusalkkuun sisuteeksi.
T.  Marko
9
Showroom / Volvo V60 D6 2014 opettelua
« Uusin viesti kirjoittanut mista tänään kello 15:44:40 »
Vuosien tauon jälkeen niin tältä foorumilta kuin Volvo käyttöautoilusta palasin ruotuun. Ainakin hetkeksi. Tämä tarkoittaa sitä, että Jeep Wrangler JKU Sahara 2015 lähti vaihtoon ja tilalle tuli otsikossa mainittu Volvo V60 D6 hybridi vuodelta 2014 (loppuvuosi 2013).






Nyt alan opettelemaan miten tämän kanssa kuuluu elää ja toimia. Vanhan auton keskikulutus oli vajaa 12 litraa satasella ja tältä on odotettavissa jotain aivan muuta. Työmatka on juuri sellainen 29 km, että periaatteessa voisi sähköllä kulkea ja siten keskikulutus voi olla hyvinkin alhainen.

Autoon on kattavasti tehty huoltoja ja mm. kompura vaihdettu Volvolla joten sen suhteen pitäisi olla ok ja muutenkin pidetty huoltojen osalta hyvää huolta.

Nyt vain opettelen tämän sielun elämää ja miten nuo eri modet toimivat. Ja miten tämän lataaminen kuuluu oikeasti tehdä. Täyteen lataus kestää vissiin 3.5h, mutta voiko olla seinässä silti vaikka koko yön ja automatiikka hoitaa loput ym.

Volvo cars sovelluskin täytyy vielä käydä aktivoimassa Volvohuollossa.

Auto on Hollannin tuonti joten käyttöohjekirjasta ei ole hyötyä
10
850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) / Vs: 850 2.0 20v t5 mittariston km lukema
« Uusin viesti kirjoittanut Karvanaama tänään kello 15:43:01 »
Ajotietokoneella on omat polttimot ( 2 kpl) ja bensamittarin kohdalla omansa.
Huomaat ne kyllä samalla kun rattaan vaihdat.
En tiedä jos sitten tripin nollausnappi voisi jäädä kanittamaan niin että matkamittarikaan ei toimisi, tuskin..

Omassani kirkkaussäätö joskus räpyttelee mittaristovaloja (kosketushäiriö).
Silloin kaikki valot käyttäytyvät samalla tavalla. Säädintä räpläilemällä löytyy yleensä kohta missä taas toimii.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Samppasport  Futurez