Autoracing  KL-varaosat

Kysymyksiä 164:n lattiaverhoilusta

  • 5 Vastauksia
  • 2745 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volvohullu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Kysymyksiä 164:n lattiaverhoilusta
« : 01.10.2011, 20:17:01 »
Minkälaista kangasta on 164:n ( vm. -70) alkuperäinen lattiamatto? Onko se liimalla kiinni lattiassa? Paloista koottu malli ei liene liimattu, koska aluskangas on säkkikangasta. Voisiko alkuperäinen olla ohuehkoa lattiaan liimattua kangasta, joka muistuttaa samettia? Mikä väri on oikea mustien nahkaistuimien kanssa ( harmaa/musta)? Löytyisikö kuvia?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6352
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Kysymyksiä 164:n lattiaverhoilusta
« Vastaus #1 : 02.10.2011, 09:31:25 »
Meillä on vm. -70 164:ssa noin 5-6mm paksu tukevahko karvamatto. Alapinta huopamainen ja päällinen ainakin plyyshiin verrattuna melko karkeaa. Etulattioiden matto on oma palansa ja takalattioiden omansa, eli matto on kaksiosainen. Matot ovat kiinni muutamasta kohtaa neppareilla, lattiaan on ruuvilla kiinnitetty nepparien vastakappaleet.

Poissa volvohullu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysymyksiä 164:n lattiaverhoilusta
« Vastaus #2 : 02.10.2011, 13:34:43 »
Kiitos vastauksesta. Mattoversioita taitaa olla paljon. Tuntuu olevan työlästä jäljittää alkuperäistä. Täytynee varmaan järjestää matka tehtaan arkistoon (heh). En oikein usko, että tehtaalla olisi liimattu matto lattiaan. Nepparit kuullostavat paremmilta. Autossani on nyt ilmeisesti samanlaista tukevaa karvamattoa kuin teilläkin, mutta se on kokoelma ainakin kymmenestä kantatusta osasta. Ei vaikuta tehtaan tekemältä.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6352
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Kysymyksiä 164:n lattiaverhoilusta
« Vastaus #3 : 02.10.2011, 15:24:43 »
Hämärä muistikuva, että olisin jossain nähnyt sellaisen paloista tehdyn maton?? Oheisessa kuvassa Pyhimyksen vastaava, mutta onko tuon kaltainen?


Poissa volvohullu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysymyksiä 164:n lattiaverhoilusta
« Vastaus #4 : 02.10.2011, 18:54:34 »
Juu, vastaava on mutta paloja on useampia. Tuommoisia saa vielä jostain uustuotantona, tosin 164:ään se on aika vaikeaa. Mahtaakohan 144:n lattia-ala olla saman kokoinen?

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: Kysymyksiä 164:n lattiaverhoilusta
« Vastaus #5 : 24.10.2011, 10:21:34 »
Juu, vastaava on mutta paloja on useampia. Tuommoisia saa vielä jostain uustuotantona, tosin 164:ään se on aika vaikeaa. Mahtaakohan 144:n lattia-ala olla saman kokoinen?
Kyllä se on sama lattia 140- ja 160-sarjalaisissa.
140-sarjalaisissa mihin itse olen törmännyt, on juuri Kulmamiehen kuvaama kaksi osainen lattiamatto (etu- ja takaosa erikseen).
Tuon verhoilumaton alla on äänieriste "matto"-paloja, liimauksia vastaan puhuu myös nuo nepparit joilla matto on kiinnitetty...
144-70

 

Samppasport  Futurez