Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Tapahtumat => Aiheen aloitti: tuomasd - 29.01.2016, 13:41:03
-
Moro!
Elikkäs perinteinen American Car Show olisi pääsiäisenä Helsingissä ja oma auto on jo sinne ilmoitettu, ja päästy tupaan sisään.
Onko muitten volvoja tulossa sinne? Ihan mielenkiinnosta kyselen 8)
-
Muuten vaan ainakin tulossa käveleen sinne, tutussa hupparissa tosin taaskin.
-
Jos puheisiin on uskominen, niin olis "jalka oven välissä" finn-driftin osastolle. Saas nähä miten käy kun niin epävarmaa.. =D En oo muualta kyselly ja viime vuonna kävinkin nuori-rakentaja osastolla näyttämässä tuon oman volleni :D
-
Paikkaa hakenut, en tiedä pääseekö.
-
Paikkaa hakenut, en tiedä pääseekö.
Ei tänä vuonna. :)
-
lauantaina tulossa pyörii sinne :)
-
Kävin tänään joskus kolmen aikoihin
tutustumassa messuihin viemässä keikan sinne, riitti mulle ;)
Samaa metrilakumyymälää noi on ollut jo vuosia, ekan kerran kävin ~1983
-
Sometiimi ja vähän muutakin porukkaa paikalla tänään yhden jälkeen. Tulkaa nykimään hihasta :)
-
Ei näkyny ketään missää! Tosin ite kuumeisena ni en varmaa oo tunnistanukkaa :D
-
Ei näkyny ketään missää! Tosin ite kuumeisena ni en varmaa oo tunnistanukkaa :D
Olihan siellä Migl innoissaan esittelemässä autoaan. :D
-
Tulipahan eilen pyörähdettyä paikalla, oli kyllä osa vehkeistä aivan uskomattomia helmiä ja osa taas kaupasta ostettuja ja osa aivan hirveitä rytöpaskoja! Kyllä vaan vanhat chevroletit ja mustangit on hienoja kuin myös vanhat takaveto toyotat oli hienosti tehtyjä siihen omaan tyylisuuntaansa sekä muutamat stance porukan autot erityisesti se coupe jetta westmoreland keulalla S* kakkos golffia ei kyllä näkynyt ensimmäistäkään mikä on ihme koska niitä on suomessa todella hienoja olemassa.
Mutta mites volvot >:( ainoa siisti oli se s70 jossa oli oz futurat alla ja korkeus hierottu kohdilleen S* takaveto virveleistä toisessa oli varmaan tekniikka timanttia mutta muuten ihan tavallinen ja hirveet pulttikaaret ja sitten se musta seiska, camberia enemmän ku kellään mitään osa-aluetta ei oltu tehty kunnolla vaan ihan kauhee kötöstys...anteeks jo valmiiksi kun joku pahottaa mielensä mutta miksi pitää viedä tuommosia noihin tapahtumiin kun ei ole maalipinta hyvä eikä tekniikka ole edes siististi yritetty laittaa vaan vitusti camberia levipellit vähä madallusta ja ai että kun porukka kuolaa :facepalm:
-
:2funny: Panulla ollu kovareissu
Mikä v*ttu on coupe jetta?
-
:2funny: Panulla ollu kovareissu
Mikä v*ttu on coupe jetta?
Kaksi ovinen jetta.
-
Ei ollut kova reissu vaan hyvä reissu ;) hukka ymmärtää selvästi vag tuotteiden päälle siis nimeomaan se kaksiovinen jetta jota myös coupeksikin sanotaan.
-
Ei ollut kova reissu vaan hyvä reissu ;) hukka ymmärtää selvästi vag tuotteiden päälle siis nimeomaan se kaksiovinen jetta jota myös coupeksikin sanotaan.
Jep got the point ;)
Onhan se munkin mielestä vähän erikoista että näyttelyyn viedään tollasia keskeneräsiä kyhäyksiä :2funny: mullaki ois pari niitä tallilla :2funny:
-
Mutta mites volvot >:( ainoa siisti oli se s70 jossa oli oz futurat alla ja korkeus hierottu kohdilleen S* takaveto virveleistä toisessa oli varmaan tekniikka timanttia mutta muuten ihan tavallinen ja hirveet pulttikaaret ja sitten se musta seiska, camberia enemmän ku kellään mitään osa-aluetta ei oltu tehty kunnolla vaan ihan kauhee kötöstys...anteeks jo valmiiksi kun joku pahottaa mielensä mutta miksi pitää viedä tuommosia noihin tapahtumiin kun ei ole maalipinta hyvä eikä tekniikka ole edes siististi yritetty laittaa vaan vitusti camberia levipellit vähä madallusta ja ai että kun porukka kuolaa :facepalm:
Tossa punasessa oli komee neljän millin pölykerros mustalla kojelaudalla. Ai että!
Olihan siellä se toinenkin punanen seiska. Tiilikeula, josta oli etuloksut ym. piilotettu ja konehuone lyöyty tyrkylle kivasti. Ei siinä muuta, mutta paisari nippusiteellä kiinni ja kaikki muut kestosuosikit hyppäsi hienosti silmille.
Onhan se munkin mielestä vähän erikoista että näyttelyyn viedään tollasia keskeneräsiä kyhäyksiä :2funny: mullaki ois pari niitä tallilla :2funny:
Mullakin olis suomen mädin 244 Turbo ja kenties pohjoismaiden rumin 760. Kukahan haluais ottaa ne osastolleen ensvuonna ;D
-
keskeneräsiä kyhäyksiä
Eikös tuolla ollu joskus projektiluokkakin erikseen. Vai oliko se jossain muussa näyttelyssä? Tiedä sitten että monenako vuonna peräkkäin samaa autoa tarvii projektikuntoisena esitellä... :2funny:
Loppuu trailerit ja kortilliset kuskit jos meidänkin pajalta kaikki keskeneräiset roudais näytille. :idiot2:
-
Apuva. Nää kommentit sai mulla karvat pystyyn. Viime vuonna kun vein oman ärräni sinne. Ymmärrän ettei tänä vuonna ollut asiaa näyttelyyn. Ei selkeesti yleisön mieleen :)
-
Mullakin olis suomen mädin 244 Turbo ja kenties pohjoismaiden rumin 760. Kukahan haluais ottaa ne osastolleen ensvuonna ;D
Joku 4-5 vuotta sitten siellä oli yhdellä osastolla 4 pyörää pystyssä suurinpiirtein oikeilla paikoilla missä ne autossa olisi ja joku lappu taisi olla "Keskeneräinen projekti" :D
-
Mun mielipide on että esitteillä voi olla myös keskeneräisiä projekteja jos ne on laitettu esitteille siististi kokonaisuutena. Ehkä jopa mielenkiintoisempi kuin se valmis auto jossa infolapussa on tietoina se perinteinen"rakennettu kaikki lattiasta kattoon".
-
Keskeneräinen ja kamala ovat kaksi ihan eri asiaa. Jos paisari on kiinni nippusiteillä, se tarkoittaa, että se tehty ihan päin peetä, eikä sitä, että se olisi kesken.
Muutaman kuvagallerian löysin tämän vuoden tarjonnasta ja toinen toisensa kaltaisia laitteita näkyi olevan aika paljon. Jenkit oli kilpureita, tai entisöityjä, joskin pääsääntöisesti melko laadukkaita. Eurot/japsit kilpureita, tai muuten vaan piloille asti madalletuja. Vain muutama säväytti laadullaan.
Jonkinlainen taso ja harkintakyky pitäisi mielestäni olla jokaisella näyttelyyn menijällä olla, mutta se on vaan mun mielipide.
-
Kyllä itelläki pisti silmään se punainen seiska mitä ei oltu edes pesty kunnolla.. Näky 100m päästä rapa kyljissä :/
Tulevaisuudessa jos valitaan/päästetään ACS:ään ni jos huolehditaan että edes autot olis pesty kunnolla..
-
Se mikä hymyilytti jonkin verran oli se KKDmotorsportin Supra siellä "keskellä" Corvetteja ja taustalla vielä Corvette Clubin tms. banderollit :D
-
Oliko tänä vuonna moottorisänky-, kylpytynnyri-, ja krääsänmyyntiosasto hyvin edustettuna? :D
Joskus kauan sitten oli jollakin osastolla varmaan tiskirätillä hopeiseksi maalattu hatchback-Corolla, jossa oli jotkut halpamarketin 14" viispuolavanteet suokumeilla ja vakioalustalla, pörinäputkella, hiilariteipeillä ja violeteillä kalvoilla höystettynä. Tuli siinä kohtaa hieman oksennusta suuhun :buck2:
Tuntuu monessa näyttelyssä nykyään sille ettei sen kaluston suhteen oo mietitty yhtään, vaan lähes kaikki kelpuutetaan framille.
Ulkoilmatapahtumat, "picnickit", on mun mieleen. Ainakin karsii tehokkaasti "trailerqueenit" pois :D
-
Ainakin karsii tehokkaasti "trailerqueenit" pois :D
+1
Jos auto on tehty ajettavaksi niin luulisi edes kun tuo näytille niin ois ajokunnossa paikalla. KKD:n supra oli kyllä nätisti edustettuna Corvette Clubin osastolla :D
JA PS. Wössneriltä saa vahvistettuja mäntiä nyt T5/T6? 81mm porauksella. Osui siinä Wössnerin osastolla silmään ja kyselin. Helma paksumpi ja männän laki millin paksumpi vanhaan verrattuna O0
-
JA PS. Wössneriltä saa vahvistettuja mäntiä nyt T5/T6? 81mm porauksella. Osui siinä Wössnerin osastolla silmään ja kyselin. Helma paksumpi ja männän laki millin paksumpi vanhaan verrattuna O0
Varmaankin alunperin Lunkan ja mun tilaamaa mallia. Laen muutos suurentaa puristussuhdetta verrattuna alkuperäiseen versioon, ei muuta merkitystä.
-
Varmaankin alunperin Lunkan ja mun tilaamaa mallia. Laen muutos suurentaa puristussuhdetta verrattuna alkuperäiseen versioon, ei muuta merkitystä.
Tämä juuri, puristuksessa eroa. + Helman kevennykset (öljyruiskuille) Vain toisella puolen?
-
Keskeneräinen ja kamala ovat kaksi ihan eri asiaa. Jos paisari on kiinni nippusiteillä, se tarkoittaa, että se tehty ihan päin peetä, eikä sitä, että se olisi kesken
Jonkinlainen taso ja harkintakyky pitäisi mielestäni olla jokaisella näyttelyyn menijällä olla, mutta se on vaan mun mielipide.
Tässä se on lyhyesti ja ytimekkäästi kerrottu sillein että jokainen sen tajuaa ja kaikkien jotka sinne autonsa vie pitäisi lukea tämä yllä oleva!
Eikä mua haitannu vaikka siellä oli muutamia niitä lasikuitu vehkeitäkin vaikka en niistä niinkään perusta mutta jos ne on hyvin tehty niin propsit siitä en missään nimessä tuomitse, mieluummin katon niitä jos ne on hyvin tehty ku se että siellä on niitä purkka/nippuside virityksiä ja sähköt on tehty apikoilla ja ja ilman mitään suojasukkia.
-
Ei näkyny ketään missää! Tosin ite kuumeisena ni en varmaa oo tunnistanukkaa :D
Siellähän sitä oltiin kaikki päivät :idiot2:
-
Tässä se on lyhyesti ja ytimekkäästi kerrottu sillein että jokainen sen tajuaa ja kaikkien jotka sinne autonsa vie pitäisi lukea tämä yllä oleva!
Eikä mua haitannu vaikka siellä oli muutamia niitä lasikuitu vehkeitäkin vaikka en niistä niinkään perusta mutta jos ne on hyvin tehty niin propsit siitä en missään nimessä tuomitse, mieluummin katon niitä jos ne on hyvin tehty ku se että siellä on niitä purkka/nippuside virityksiä ja sähköt on tehty apikoilla ja ja ilman mitään suojasukkia.
Näimpä, itseä ei ne venygummi&tonttiin tapaukset kiinnosta mutta tuo Kulmamiehen teksti on asiaa.
Omaan silmään paras olisi ehken remmiahdin pellistä läpi mallinen jenkki tai "tarpeeksi" voimaa puskeva r33 Skyline GT-R :D
-
Tulipahan eilen pyörähdettyä paikalla, oli kyllä osa vehkeistä aivan uskomattomia helmiä ja osa taas kaupasta ostettuja ja osa aivan hirveitä rytöpaskoja! Kyllä vaan vanhat chevroletit ja mustangit on hienoja kuin myös vanhat takaveto toyotat oli hienosti tehtyjä siihen omaan tyylisuuntaansa sekä muutamat stance porukan autot erityisesti se coupe jetta westmoreland keulalla S* kakkos golffia ei kyllä näkynyt ensimmäistäkään mikä on ihme koska niitä on suomessa todella hienoja olemassa.
Mutta mites volvot >:( ainoa siisti oli se s70 jossa oli oz futurat alla ja korkeus hierottu kohdilleen S* takaveto virveleistä toisessa oli varmaan tekniikka timanttia mutta muuten ihan tavallinen ja hirveet pulttikaaret ja sitten se musta seiska, camberia enemmän ku kellään mitään osa-aluetta ei oltu tehty kunnolla vaan ihan kauhee kötöstys...anteeks jo valmiiksi kun joku pahottaa mielensä mutta miksi pitää viedä tuommosia noihin tapahtumiin kun ei ole maalipinta hyvä eikä tekniikka ole edes siististi yritetty laittaa vaan vitusti camberia levipellit vähä madallusta ja ai että kun porukka kuolaa :facepalm:
Mä tuun vähän myöhään huutelemaan. Kiitos palautteestasi ! :) En menetä yöunia tai muutakaan. Huomasitko missä mun auto oli..? Driftereiden seassa (poislukien se toinen Volvo. En tiedä ajetaanko sillä luisua enää, mutta on joskus ainakin ajettu). Miltä mun auto näyttää..? No kovasti mä siitä kilpa-auton näköstä oon koittanu tehä. Kovasti mun pitäs sen kans ajaa Driftingiäkin. Camber tulee siitä, kun raideleveyttä kasvatettu uusilla tukivarsilla, jotka mahdollistaa pyörien isomman kääntyvyyden. Oon päässy tavotteeseeni, eli se auto on ainakin huomattu.. ;) Ja se miks se vähän karulle näyttää on se, että sitä on edelleen tarkotus rääkätä radalla ni ei paljoo harmita sit jos kopsahtaa. Tekniikan osalta on pyritty konehuoneesta tekemään semmonen, et kaikki on helposti ja nopeesti irrotettavissa (vetojen välinen huoltoaika on aika pienehkö
Kiitosta vaan täällä vielä kaikille jotka on jutulle tullu.