KL-varaosat  Race.fi

240 B200e---> K nokka

  • 9 Vastauksia
  • 4903 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dife

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
240 B200e---> K nokka
« : 27.10.2011, 17:55:52 »
mahtaako tulla oikeaan paikkaa.. no mut..

Tarkotus olis laittaa toi nurkissa lojuva K nokka talvirassiin.. josko joku viisaampi vois kertoo mitä nyt kokemattoman ja tietämättömän pitäis tietää..? pitääkö pelata sytkän tai nokan ajotuksen kans että saa pelaamaan kunnolla..ja jotain iloa irti.. entä mikäs venttiilin välys olis tossa kohtaa hyvä.. ??
kaikki neuvot tervetulleita.. :)

kiitosta etukäteen..

Poissa olli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 383
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #1 : 27.10.2011, 21:59:00 »
Venttiilivälyksenä ihan ohjearvo on sopiva. Löytyy esim. korjausoppaasta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #2 : 27.10.2011, 22:08:09 »
Koneistamolla säädettiin vinokoneiden venttiilivälykset 0,4mm.
Itse käytän sellaista mittaustapaa että 0,3mm rakotulkki pitää mennä jokaiseen mutta 0,5mm ei yhteenkään
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #3 : 27.10.2011, 22:19:32 »
Tulee noin 2 heppaa lisää, btw. Ohuempi alavääntö saattaa luoda illuusion parantuneesta suorituskyvystä..
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Dife

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #4 : 28.10.2011, 10:28:30 »
kiitosta.. jos tosiaan niinkin hurja vaikutus ni voipi olla vaihtuu talven jälkeen takas vakio nokka..    harjotus mielessä siis koitetaan..   :P

Poissa 460GLE

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1134
  • Boxy is sexy!
    • 200/700/900-s osia myytävänä
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #5 : 29.10.2011, 11:38:38 »
Eikös noissa ollu vakiona v-nokka?
Se on varmasti tarpeeks kireä tuohon pienempään myllyyn ilman että hävittää kaikkea alarekisteriä...

Muistaakseni joku sanoi että k-nokalla ja muuten vakio b200:lla kun painaa kaasun pohjaan, kestää hetken ennenku tapahtuu mitään. Turbolagia ilman turboa...
Pihassa: , XC70 2.5T AWD -06, S90 3.0 -98, V70 2.4 Classic -00 + kesäpirssit 242 TIC -84 & Camaro Z28 -91

Ex-Volvot: 460 GLE -91, 850 GLT 2.5 20V -94, 460 2.0 GL -93, V70 TDI -99, 240 2.3i -90, V70 2.4 -01, 960 16v turbo -91, V70 2.5 20v -97

Poissa Hannu_264

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #6 : 29.10.2011, 11:43:29 »
Tässä taulukko minkä arvoon kannattaa koitaa saada se K-nokka:

Poissa Dife

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #7 : 26.11.2011, 02:23:36 »
Tänää tuli vaihdettuu K keppi.. 2h men jai aika kivuttomasti kävi.. komeesti rupes pelaa vaikka en oo ennen moista tehny.. ja tuntuu ainakin vetävän "paremmin" kuin A nok alla..  :idiot2:


Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2191
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #8 : 20.12.2011, 15:37:34 »
Laitetaas nyt tähän kun on samasta koneesta (b200e) kyse.. On tuossa yks 530 kansi ylimääräsenä niin aattelin että saisiko siitä mitään irti jos sitä laskisi hieman (1,5-2mm) ja avartaisi kanavat mutta muuten vakio kone.. Onko kellään kokemusta kyseisestä hommasta onko järkeä vai ei? Ei siis ole mitään tehotavotteita.. Saako yhtään potkua lisää kyseisellä kansihommalla?
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200e---> K nokka
« Vastaus #9 : 20.12.2011, 23:53:26 »
Laitetaas nyt tähän kun on samasta koneesta (b200e) kyse.. On tuossa yks 530 kansi ylimääräsenä niin aattelin että saisiko siitä mitään irti jos sitä laskisi hieman (1,5-2mm) ja avartaisi kanavat mutta muuten vakio kone.. Onko kellään kokemusta kyseisestä hommasta onko järkeä vai ei? Ei siis ole mitään tehotavotteita.. Saako yhtään potkua lisää kyseisellä kansihommalla?

Jos tehoo häviää alle 30% alkuperäsestä, niin sillon viritys on onnistunu sanoo isot pojat  ;D
V70 TDI

 

KL-varaosat  Race.fi