http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=5734.0Tuolta epistolaa ja juttua tästä asiasta. Nyrkkisääntöinä nyt ainakin:
-Oikeaa ilmausjärjestystä noudatettava
-Auton oltava aivan vaakasuorassa
-Ilmaus suoritettava pumppaamalla ja useita kertoja oikeaa järjestystä noudattaen, ilmauskoneella ei saa tarvittavaa "sykäystä" järjestelmään
-Nestettä oltava säiliössä aina tarpeeksi
-Etusatulat saa menemään väärinpäin paikalleen, jolloin ei onnistu mikään
-Jos jakotukin O-renkaat sököt, niin hörppää jarruanturin kautta ilmaa järjestelmään ja vuotaa anturin kautta nestettä
Sitä ilmaa nyt vaan riittää siellä aivan älyttömästi, koska putkea ja mutkaa on älyttömästi. Itsellä meni jarrunestettä hommassa lähes litra ja vieläkään ei ole aivan täydelliset tuntumaltaan jarrut. Kärsivällisyyttä ja kaverin kanssa hyvää yhteispeliä vaativa homma. Jos kaikki nurkat olleet auki ja pääsylinterikin vielä, niin voi olla todella pitkä prosessi saada kaikki ilma pois systeemistä.
Lisäriemuna hommassa on, että polkimen voi saada jo mielestään oikeinkin hyväksi, kun auto on sammuksissa, mutta kun koneen lyö käymään ja tehostin tulee mukaan peliin, niin tuntuma onkin vielä aivan surkea.