KL-varaosat  Race.fi

S40 maskin vaihto kokemuksia..

  • 2 Vastauksia
  • 2652 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
S40 maskin vaihto kokemuksia..
« : 08.10.2011, 19:05:40 »
S40 -05 (V50/s40/c30) juuri maskin vaihtaneena totean että kannattaa irrottaa etupuskuri ja vaihtaa se pöydällä. Itse kampesin metalliviivottimella kiinnikkeet auki ja oli tuskallisen lähellä ettei yksi kiinnikkeen paikka mennyt paskaksi, merkittömässä maskissa minkä laitoin kiinnikkeet ovat paljon löysemmät kuin vakio maskissa joten luulen että joudun turvautumaan palaseen kakspuoleista teippiä just in case että maski ei lennä vauhissa takana olevan keulille  ???  en viitti mitään liimaa laittaa kiinnikkeisiin jos mokoma pitää joskus irrottaa uusiks nii siitä ei tuu sitten hevon helvettiä :D
« Viimeksi muokattu: 01.11.2011, 16:18:43 kirjoittanut Tube »
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

Poissa weisto

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 520
  • V60 D4
Vs: S40 maskin vaihto kokemuksia..
« Vastaus #1 : 25.10.2011, 16:27:36 »
Mutta se silti onnistuu ilman puskurin irroittamista? Itse nyt kahden vaiheilla ostaakko uusi maski vai ei...  ::)

Poissa Tube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
Vs: S40 maskin vaihto kokemuksia..
« Vastaus #2 : 01.11.2011, 16:17:33 »
Mutta se silti onnistuu ilman puskurin irroittamista? Itse nyt kahden vaiheilla ostaakko uusi maski vai ei...  ::)

Onnistuu kyllä, mutta voin sanoa että usko meinas loppuu parii kertaa ja ne kiinnikkeet saa tosi helposti hajotettua joten varovaisuutta kannattaa käyttää todella paljon vaikka sitä saa kyllä ihan tosissaan kiskoo samaa aikaa ku klipsiä vääntää että se sieltä yleensä tulee  :D
Volvo S40 2.4 -05 momentum bussiness *Wax on, wax off*

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy