Samppasport  Futurez

Vörstin seiska *MYYTY, VOI POISTAA*

  • 71 Vastauksia
  • 17943 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 pientä ehostelua
« Vastaus #15 : 04.06.2011, 21:47:18 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:04:29 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 pientä ehostelua
« Vastaus #16 : 27.06.2011, 21:06:01 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:05:02 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #17 : 01.07.2011, 19:10:33 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:05:13 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4399
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #18 : 01.07.2011, 19:19:51 »
Laittasko vielä ton kuluneen volvo-merkin tilalle hirvitarran? ;D
Miten olisi uudempi logo hirvitarran sijaan?
Ihan hyvä stance noilla jousilla.

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #19 : 02.07.2011, 09:12:07 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:05:30 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #20 : 07.07.2011, 20:46:28 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:05:43 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #21 : 08.07.2011, 17:09:59 »
Jos osaat jakopään tehdä niin osaat tuonkin.
Eli hihna pois, sitten päätyjakajan levyn kaksi kiinnityspulttia
ihan sen levyn ulkoreunoilta. siutten vedät jakajan irti. Venakopan kansi irti, laakeripukkien
kiinnitys järjestyksessä auki, kato vaikka kiristysohjeesta käänteinen järjestys.
Sitten vanha nokka pois, pyyhi laakeripinnat ja tarkasta huvikses samalla, laita vaikka vähän uutta
öljyä niihin jos haluat päälle, sitten vastoperäsin ohjein kasaat, ja katot et ajotus tulee kohillee.
Heleppoa on.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #22 : 08.07.2011, 17:28:09 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:06:26 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #23 : 16.07.2011, 19:50:53 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:06:38 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa mikkis83

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 949
  • SVK #02580
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #24 : 19.07.2011, 18:01:22 »
Sähköt ajattelin vetää suoraan akulta, eli flekti jää pyörimään jos auton sammuttaa, eikai tuo haitanne ?

Itsellä entinen V.A.G-konsernin edustus-auto jäi hurisemaan autobahn-piiskauksen jäljiltä useammankin kerran, eli ei se imtään meinaa ;)
-V940T-97/-VV70-99/VV70-98/V242-80/VA122S-67/FF500-63/C1508GT-79/VWJ-91/VWJ-91/E-59
Tappikoneella olisit jo perillä
Tappikoneen ääni sekoitti mun pääni

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #25 : 12.08.2011, 20:11:55 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:06:52 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #26 : 12.08.2011, 21:22:21 »
Eipä oo mitään tapahtunu tälle katiskalle, mitä nyt kovasti suunnitellu ;D

Tarkotuksena ois vielä tuo flekti vaihtaa 900 saabin puhaltimeen tuo ois vähän matalampi moottorin kohdalta, joten jää siis vesipumpun hihnapyörään hieman enempi tilaa, ja on tollanen pieni "tuulitunneli"kin, luulis tossa riittävän tehon volvossakin? ::)

Alavesiletkuun on tarkoitus tehdä välikappale alumiinista, mihin saa termostaatin kiinni, ei tarvii syyläriä alkaa porailemaan ja arpomaan onnistuuko :D


Sitten kytkennästä, eikös tuo termostaatti yleensä ole maa puolelle kytkettynä ?

Edit: termostaatilla meinaan siis sitä lämpöanturia.. ::)

5e taitaa maksaa pilateemassa siihen sopiva adapteri valmiilla normaalikokoisen anturin kierteellä.
Siihen vaan anturi matkaan samalla ja eikun asentamaan.
Se anturi toimii molemmin päin vaan, ohjaat sen kautta sitten plussan moottorille tai maatat moottorilta
tulevan plussan sillä
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #27 : 13.08.2011, 09:20:29 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:07:44 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

Poissa puppet

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1997
  • Näpräilijä
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #28 : 14.08.2011, 18:47:30 »
Itselläkin vasta sunnittelu vaiheessa tuo alavesiletkuun tulevan anturitelineen teko. Eipä tuota oo tarvinnu, kun itekkin on muistanu sen aina kytkee päälle ja sammuttaa kun huutaa sen verta raa'asti.
240 B230FT, 940 FB, V90 D4 AWD inscription

Poissa 1st

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 619
Vs: 740 ´90 *harrasterotisko*
« Vastaus #29 : 19.08.2011, 20:55:09 »
-
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012, 20:08:02 kirjoittanut 1st »
V70 '01
V70 '00
Chevy '85

 

Carcom Oy  Ateho