Ja on olemassa myös muita madallusjousia kuin lesjöjä, jopa paljon parempiakin.
Joo, hyvä pointti. Ilmaisin itseäni ehkä vähän epäselvästi.
Yhdeksän kymmenestä volvon madaltajasta vaan laittaa ensin ne lesjöt ja kun perä on liian löysä niin vaihdetaan farkun kuormajouset. Eli ensin löysimmät saatavilla olevat ja sitten jäykimmät.
Olen myös ymmärtänyt että muutkin näihin saatavilla olevat madallusjouset on hiukan löysiä. Osittain ehkä siksi että ne on suunniteltu sopimaan myös vakioiskareiden kanssa, joten ne pitää olla vapaana pitkät, mutta kuormitettuna lyhyet. Toki reippaasti progressiivisella jousella saisi molemmat, mutta jostain syystä sellaisia ei ole tullut vastaan.
Osittain se voi johtua myös takajousten jäykkyyden vaikutuksista takapään pitoon.