Olis hyvä tietää km ja milloin huollettu mm ilman-ja pa- suodatin, tulpat, sekä onko bensapumppu, pa-säädin, puolat, lambdat, Maf alkuperäiset vai jotain uusittu?
Turbos ei egr ole.
Puola halki kumitutin alta, johtoliitin rikki tai johtosarjassa piuhavikaa
Evap takaiskuventtiilit vuotaa
Alpaineletkujen vuoto , katsomalla vaan ja etenkin päät ettei halki tai kovettuneet löysiksi
Bensapuute, pumppu finaalissa, bensapaineen voi mitata suutinkiskolla olevalta venttiililtä. Pa- suodatin tukossa.
Pa-säädin siltä imusarjaan menevä alipaineletku irti ja jos letkusta valuu tai haisee voimakkaasti bensa on kalvo rikki.
Lambda etummainen säätävä voi olla myös menossa
Maf, voi yrittää putsata varoen siihen tarkoitetulla puhdistussprayllä lankaa ja liitin putsaus..
Lämpöanturi, mitä näyttää mittariston neula täysin kylmänä ja kuumana, jos muuta kuin oikeaa tilannetta anturi sökö tuo ohjaa myös ruiskua ja flektiä
Kaksi ensimmäistä herjaa sytytys 2 ja 4 sylinterit, kolmas laiha seos.
Mitkä ainakin toimii jos jotain noista joutuu uusimaan
Maf siemens/vdo
Lambdat NTK / NGK
Puolat orkkis tai NGK
Tulpat orkkis/Bosch