Ateho  Elekma

Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?

  • 70 Vastauksia
  • 32827 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3463
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #30 : 30.09.2015, 20:36:54 »
Kymmenen euroa vuositasolla jäsenmaksun muodossa on mielestäni naurettavan pieni raha siitä, että osaltaan pystyy vaikuttamaan tämän foorumin ylläpitoon ja erilaisten tapahtumien järjestämiseen. Kyseisen summan voi hukata vajaaseen kahteen tupakkiaskiin tai muutamaan tölkkiin olutta. Ihan mistä tykkää, itse laitan sen rahan ehdottomasti jäsenmaksuun.

Nykyisessä mittakaavassa kesämiitit jollain moottoriradalla ovat huikeita tapahtumia. Jos tykkää ajaa radalla, on se jäsenmaksun maksaneelle varmasti yksi suomen edullisimmista mahdollisuuksista ajaa radalla, ja muutaman tunnin sijasta koko pitkän päivän. Lisäksi kesämiitit ovat paisuneet koko viikonlopun tapahtumaksi illanistujaisten muodossa mukavien ihmisten kesken.



Itse aiheeseen,

Foorumi toimii hyvin. Katkoja on ollut vähän ja moderointi toimii hienosti. Tietotaitoa foorumin käyttäjien kesken on tarjolla käsittämätön määrä. Jos vähänkin panostaa viestinsä ulkomuotoon ja sisältöön, saa varmasti apua. Jos viestin sisällön hahmottamiseen menee koko ilta, kuka siihen viitsii vastata? Näitä tulee vastaan silloin tällöin...

"Sisäpiiriin" pääsee mukaan, kun vaan tuo itsensä esille. Niin siihen on itse kukin päässyt mukaan. Kolmessa perättäisessä kesämiitissä kun ilmoitti käyneensä ja kukaan ei muista nähneensä, oli se sillä selvä.  :2funny:
Word!, vois sanoa. Suorastaan täydellisesti kiteytetty homman nimi  :)
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #31 : 04.10.2015, 10:28:34 »
Itse en tuota kynppiä ole laittanut foorumin pyörittämiseen syystä että kaikki tarvitsemani tieto löytyy muutenkin. Pyrin kuitenkin tukemaan foorumia antamalla muille vinkkejä asioissa joihin tietotaito riittää.

Joskus oon jopa saanu avun keskellä yötä joten otsikon mukainen kommentti ei pidä paikkaansa.
V70 TDI

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #32 : 09.10.2015, 11:38:41 »
Itselle foorumista on ollut pelkkää apua. Mistään mitään tietämättömänä olen saanut täältä tietoa ja pikkuisen *keleesti.  S*

Suurin osa tiedoista juuri sellaista, jota itse tuskin koskaan osaisin selvittää itse.

Ja tuo Kierrätyskeskuskin on aivan mahtava paikka. Sieltä löytänyt jos jonkinnäköstä palikkaa projektiin ja osaksi myös hävittäny niitä tuon kautta.

Hmm... Voisikin maksella sen liittymis/jäsenmaksun -ihan vaan huvikseen..  ::)

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #33 : 09.10.2015, 14:08:31 »
Itselle foorumista on ollut pelkkää apua. Mistään mitään tietämättömänä olen saanut täältä tietoa ja pikkuisen *keleesti.  S*

Suurin osa tiedoista juuri sellaista, jota itse tuskin koskaan osaisin selvittää itse.

Ja tuo Kierrätyskeskuskin on aivan mahtava paikka. Sieltä löytänyt jos jonkinnäköstä palikkaa projektiin ja osaksi myös hävittäny niitä tuon kautta.

Hmm... Voisikin maksella sen liittymis/jäsenmaksun -ihan vaan huvikseen..  ::)

Juu ei tuo liittyminen ja vuosimaksu pitäisi konkkaan ajaa :) . Olen itse liittynyt 2012 alussa foorumille ja loppuvuonna alkanut maksamaan jäsenmaksua, ja en ole itsekkään juuri hyötynyt tuosta maksusta juuri mitään, mut haluan kuitenkin tukea tätä mahtavaa yhdistystä ja foorumia käyttelen ainakin joka toinen päivä. Koska täällä viihtyy helposti tunnista eteenpäin, kun alkaa vaan selailemaan vanhojakin juttuja  ;)

Ens vuonna olisi tarkoitus mennä kesämiittissä radalle, jos vaikka ekan kerran "hyötyisi" tästä maksusta  ;D
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #34 : 09.10.2015, 14:21:40 »
Itse kuittasin maksut sillä, kun pääsin possujunassa ajamaan Ahvenistolla 8)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5074
  • Volvo taka ja etuvetoisena
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #35 : 09.10.2015, 16:35:12 »
Kun on apua tarvinnut ja vinkkejä kysellyt, niin on saanut vastauksiakin..

En ole kokenut, että jäsenmaksu olisi mikään rasite ja foorumi on muutenkin hyvin hoidettu mode-linjaa myöden.
Mutta kukin menee tyylillään ja foorumi elää ajallaan..

Ei mulla muuta..
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

Poissa kalkkis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • Budjettipussihousu
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #36 : 09.10.2015, 18:50:13 »
Itselle tää klupi taitaa olla yksi niistä kalleimmista johon kuulun. Kun miettii omia touhujaan ja lukee näitä juttuja, niin saa uusia visioita. Yleensä kalliita ja homma lähtee lapasesta. Jäsenmaksu on näistä harrastekuluista pieninpiä.

Ehdottomasti parhaita foorumeita mitä itse tiedän - löytyy pienelle ihmiselle (siis pään kapasiteetilla mitattuna) järjetön määrä tietoa. Maksan mieluusti jäsenmaksun koska tässä klupissa hinta - laatusuhde on parhaimpia mitä tiedän. Lopuksi shoppi-TV:n sanoin eikä tässä vielä kaikki - jos ei halua maksaa ei oo pakko. Näyttäisi tää kokeiluaika olevan unlimited luokkaa. Ja silti saa kaikki tarpeelliset jäsenedut.

Itseltä nöyrät kiitokset kaikille jotka kontribuoi. Ja kun tarkemmin miettii, aktiivisimmille mua auttaneille voisin tarjota tuopin tavatessa.
Wilma: 445 sportswagon w/o sports, Wimppa: Uushankinta 445, Joonas: Amazon budget sport, välillä elvytellen

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #37 : 09.10.2015, 23:09:54 »
Itseltä nöyrät kiitokset kaikille jotka kontribuoi. Ja kun tarkemmin miettii, aktiivisimmille mua auttaneille voisin tarjota tuopin tavatessa.

Aikalailla samat ajatukset. Mun mielestä 10+10 jäsenmaksu on niin alhainen ettei sillä kovin paljon foorumin ylläpitoa enempää voi vaatia - ja aika paljon enemmän sillä kumminkin halutessaan saa.
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #38 : 09.10.2015, 23:24:17 »
Ei se jäsenmaksu. Vaan jäsenet jotka antavat tietoa muiden käyttöön.
Ja siihen me pyrimme että asiat olisi löydettävissä foorumilta, pyrimme karsimaan mahdollisimman tehokkaasti ylimääräisen "tavaran" asia topiceista.
Jäsenedut saa käyttöön käyttämällä yhteistyö kumppaneitamme.

Kärjistäen. Kympillä ei saa paskaakaan jos ei osaa käyttää sitä.  8)

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #39 : 09.10.2015, 23:25:45 »
ite jätin jäsenmaksun maksamatta lähinnä sen takia kun foorumin toiminta en eteläsuomessa, Joten ei oo ratapäivistä yms aktiviteetista paljoa riemua. ja sen mitä täältä tarttee näkee ilman jäsenyyttäki. faq osiot on oikeastikki tämän foorumin parasta antia, sieltä löytyy paljoki knoppitietoa eikä tartte kaivaa googlesta...
LH&ostrich

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #40 : 09.10.2015, 23:39:24 »
ite jätin jäsenmaksun maksamatta lähinnä sen takia kun foorumin toiminta en eteläsuomessa, Joten ei oo ratapäivistä yms aktiviteetista paljoa riemua. ja sen mitä täältä tarttee näkee ilman jäsenyyttäki. faq osiot on oikeastikki tämän foorumin parasta antia, sieltä löytyy paljoki knoppitietoa eikä tartte kaivaa googlesta...
Onko apua foorumista? On siis.
Muistaakseni olet pohjoisemmasta. Mutta mä etelämmästä ja mä mä olen saanut apua pohjoisesta.
Ihan miten vaan sen hyödyn ajattelee. Mä tienasin kesällä jo sen kympin mitä on jäsenmaksu kun poikkesin pohjoisessa.
Mutta ymmärtänet että myöskin pohjoisessa on toimintaa? Ehkä jäsenenä tietäisitt siitäkin??

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #41 : 11.10.2015, 11:54:39 »
ite jätin jäsenmaksun maksamatta lähinnä sen takia kun foorumin toiminta en eteläsuomessa, Joten ei oo ratapäivistä yms aktiviteetista paljoa riemua. ja sen mitä täältä tarttee näkee ilman jäsenyyttäki. faq osiot on oikeastikki tämän foorumin parasta antia, sieltä löytyy paljoki knoppitietoa eikä tartte kaivaa googlesta...

Tää oli hyvin sanottu. Monesti oon kahlannu läpi faq osioo ettei tartte turhaan alottaa uutta aihetta. Vaihtoehtosesti käyttäny täsmähakua. Vähän kun näkee vaivaa niin kyllä tieto löytyy täältä moneen pieneenkin asiaan.
V70 TDI

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #42 : 11.10.2015, 12:05:32 »
Ja toki kannattaa muistaa, että jäsenmaksu RY:hyn kuulumisesta ja tämä foorumi on periaatteessa kaksi eri asiaa.
Eihän sitä kymppiä makseta siitä, että saa lukea ja kirjoittaa foorumille, vaan siitä, että tukee RY:n toimintaa ja mahdollistaa tapahtumien järjestämisen ja tämän koko homman pyörittämisen.
Foorumi kulkee siinä sivussa, mutta on toki suurin näkyvä osa RY:tä.

Kuten ylläkin on monesti todettu, kymppi on äärettömän pieni raha maksaa tämän toiminnan tukemiseen, vaikkei aina pääsisikään ratapäiville tms.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #43 : 11.10.2015, 13:42:42 »
Ja toki kannattaa muistaa, että jäsenmaksu RY:hyn kuulumisesta ja tämä foorumi on periaatteessa kaksi eri asiaa.
Eihän sitä kymppiä makseta siitä, että saa lukea ja kirjoittaa foorumille, vaan siitä, että tukee RY:n toimintaa ja mahdollistaa tapahtumien järjestämisen ja tämän koko homman pyörittämisen.
Foorumi kulkee siinä sivussa, mutta on toki suurin näkyvä osa RY:tä.

Kuten ylläkin on monesti todettu, kymppi on äärettömän pieni raha maksaa tämän toiminnan tukemiseen, vaikkei aina pääsisikään ratapäiville tms.

Niinpä, se kymppi onkin tukemista koko toiminnalle. Antaahan tuo yhdistykseen kuuluminen mahdollisuuden vaikuttaa koko toimintaan. Kuten osallistua kokouksiin ja kehittää yhdistyksen toimintaa eteenpäin.
V70 TDI

Poissa vee40td

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1297
  • V40
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #44 : 13.10.2015, 10:02:29 »
Onko apua foorumista? On siis.
Muistaakseni olet pohjoisemmasta. Mutta mä etelämmästä ja mä mä olen saanut apua pohjoisesta.
Ihan miten vaan sen hyödyn ajattelee. Mä tienasin kesällä jo sen kympin mitä on jäsenmaksu kun poikkesin pohjoisessa.
Mutta ymmärtänet että myöskin pohjoisessa on toimintaa? Ehkä jäsenenä tietäisitt siitäkin??
Ja tuohon, että sitä toimintaa ei ole täällä pohjoisessa pystyy kait itsekkin jopa vaikuttamaan muiden jäsenten kanssa.
Onhan täällä esim. ne jääratahommat talvella + paikallismiitit summuut.

Se, että iso osa toimintaa on etelässä johtunee siitä, että siellä on aktiivisempia jäseniä (ja enemmän jäseniä). Toki sekin vaikuttaa, että esim. ne radat on rakennettu sinnepäähän maata.
Jos joskus saavat Ouluzonen hyvin pelittämään niin uskon, että sinne järjestetään myös vrcf ratapäivä.

Itte saan ainakin tuolle kympille vastinetta vaikken ratapäivillä ole kulkenutkaan.

 

Proturbo  Autodiagnoosi