Tuolla omassa päiväkirjassa noita DCOE säätöjä olen pohdiskellut, ja ajattelin josko täälläkin asiasta mainitsisi, jos tavoittaisi enemmin tietäjiä tätä kautta.
Kaasarit siis 45 DCOE 152 Italy, 3:lla progressioreijällä.
Ja kun ongelma on tuossa itse progressioalueella, tk-suuttimet 65F8 paikallaan, tyhjäkäynti (1000rpm) pysyy optimissa seosmittarin(autogauge uudempi mittari+lämmitettävä lambda) mukaan, mutta maantieajossa ihan pintakaasulla seos vajoaa laihaksi, pääsuutin ei kai vielä tuossa max.2600rpm vielä merkittävästi vaikuta, ne on 155 tällä hetkellä(f2 putket ja 170 ilma). Keskialue ja ylärekisterikin on laihalla vielä, isommat pääsuuttimet tulossa (ja pienemmät ilmat).
Kukaan tutustunut aiheeseen, että tehdään tuo neljäs progressioreikä suoraan läpän päälle
TÄSSÄ kattava info heti ensimmäisessä viestissä asiasta, miten nuo progressioreijät on ihan "päin mäntyä" vakiona.