Itseä kiinnostava kysymys, teoreettinen.
Jotkut luokat kieltävät kahdet tuplat, en tiedä mitkä, ulkomailla, foorumeilta luettua.
Jolloinka he siis käyttävät yhtä tuplaa. Kuitenkin huipputehoissa
ei paljoa eroa ole, käyriä ei harmittavasti vertailuista ole onnistunut löytymään.
Eli kysymys on siis mitä eroa tuollaisessa on?
Polttoainettahan kone ei tarvitse sen enempää oli parit
tuplat tai yksi. Tietysti olettaen että molemmat on säädöissään.
Sitten taas voisi kuvitella että yhdellä isolla tuplalla, pienillä
kierroksilla polttoaineen sumuuntuminen ilman sekaan olisi parempaa,
perusteena että siinä yhdessä isossa ei kuitenkaan ole tuplasti isompi
pinta-ala molemmissa kurkussa, kun kahdessa tuplassa, eli
signaali on tälläisessä yhden kaasarin ratkaisussa voimakkaampi alhaalla?
Kun taas yksi alkaa kierroksilla ahdistamaan vs. kaksi tuplaa?
Minkälaisia eroja, olettaen että kaikki muu on samaa, näin kärjistetysti
on yhdellä vs. kahdella tuplalla. No, imusarja tietysti on parempi
kaksille tuplille..
Vai oonko mä ihan hakoteillä?
Ja saa suositella jotain hyvää kirjaa kaasuttimiin liittyen, myös englanninkieliset.
Kiinnostaisi asian opiskeleminen, mun aikana kun kaasareita ei o uutena
ollu ku samarassa atzteekkijumala, kun synnyin.