Futurez  Kulkukoira

Volvo 740 1986 (B200K+m47)

  • 0 Vastauksia
  • 2211 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hondatsi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Volvo 740 1986 (B200K+m47)
« : 25.03.2016, 19:53:43 »
Moro. Myynnissä olis otsikon mukainen volvo. Vikalista haettu ja nyt pääsiäisviikonlopun aikana korjaan viat ja haen katsastuksen ens vuoden helmikuun loppuun. Ajettu 249tkm ja lisää tulee pikkuhiljaa, ollut mulla 2-3 vuotta ja sinä aikana ajettu noin 20-25tkm ilman suurempia ongelmia (raidetangon päät, etutolppa vaihdettu suoraan, laakerit eteen, iskarit ja jouset vaihdettu uusiin.) kuluvia osia siis vaihdeltu tarpeen mukaan.

 Lähiaikoina uusittua:

Kaikki jouset ja iskarit, alle 2tkm sitten.
Oikea etu turvavyö
Pyöränlaakerit eteen molemmin puolin (alle 2tkm sitten)
Vasen takajarrusylinteri + palat molemmille puolille noin 10tkm sitten
Käsijarrun palat 10tkm sitten
Käsijarrun vaijeri kokonaisuudessaan edestä taakse tänään 25.03


Varmaan jotain unohtui mutta tossa tärkeimmät.
Myyn siksi että uudessa duunissa tulee niin paljon kilsoja että on pakko vaihtaa johonkin vähemmän janoisempaan.
Auto menee suoraan eikä täristä, koneessa ei oo mun aikana ollu mitään ongelmaa, lämmöt samat kesät talvet yms.
Kilsat pitää paikkansa, huoltokirjakin löytyy ja viimeisin merkintä 2000-luvulla joskus 200tkm paikkeilla muistaakseni, voin toki muistaa väärinkin mutta tarkistan asian. Bensamittari toimii, joka usein näissä on rikki. Ulkopuoli kohtuullisen karu, ei hirveen paha kuitennaan. Vasen takakaari paikattu joskus mun omistusta ennen ja siinä 2-3cm punaista maalia menee kaaren mukaisesti. Näyttää härskiltä ehkä jonkun mielestä, itte en huomaakkaan enää. Takavaloa vähän liimailtu ku on halki. Maalipinnassa käytön jälkiä, ei mun mielestä oo kyl paha. Voin kuvia toimittaa tarvittaessa. Sisusta ihan ok, vähän muoviosia pitää kiinnitellä. Penkit ehjät, samoin ovipahvit suht ehjät, katossa pari vekkiä. Ei kaiuttimia eikä radioo,  vähän härskin näköne on mankan paikka ku piuhat roikkuu mut ei se ajoa haittaa. Kaikki oleellinen toimii, lukot, veivit yms. Vasen taka veivi poikki. Lämppäri toimii nätisti ja takalasin lämmitin. Yhet renkaat volvon perus tähtivanteilla, nypityt nastarenkaat. Pintaa löytyy kyl reilusti. Eikä montaa vuotta vanhatkaan oo. Tänä talvena ne oli viel nastat mut tuli nypättyä kesiksi kun kesävanteet pöllittiin. Ei kai siinä muuta.

Hinta siinä 800e.

Soita tai tekstaa tai faxaa tai sähköpostita tai laita vaikka pullopostia. Espoo 0400280434/tommi.rahikka1@gmail.com / yv.

Kits.
-Tommi

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo