Race.fi  Puotilan autokorjaamo

D24 tehon lisäys keskustelu

  • 3079 Vastauksia
  • 886094 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #690 : 21.01.2012, 15:35:37 »
Tilaa suosiolla tammerdieseliltä kolmelovinen peltitiiviste
Oli jotain 85egee kuluineen.

No jos nyt kuitenki tyydyn tohon 39,90€ maksavaan 3-loviseen.. turbottamista seki kestää.. Ku ei oo tarkotus mtn yli 1,5 bar ahtoja laittaa.
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #691 : 21.01.2012, 16:58:55 »
Tilaa suosiolla tammerdieseliltä kolmelovinen peltitiiviste
Oli jotain 85egee kuluineen.

Paikallisessa fixus liikkeessä elring merkkinen makso 65€ ja jotain senttejä päälle  :buck2:
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa J_Lanttola

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 754
    • Meratia Oy
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #692 : 21.01.2012, 17:43:30 »
Elringi mullakin muistaakseni on ja hyvin on kestänyt reilulla 2bar ahdolla ja vajaa 270hv tehoilla :)
Paikallisesta varaosaliikkeestä hain, hintaa en muista kyllä.
Opel Vivaro 2,5cdti
Opel Manta -83 6-syl
Opel Rekord Sprint HT Coupe -69

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #693 : 21.01.2012, 21:11:30 »
No toi on Motonetissä toi 3-lovinen 39,90€. Kyllä se ny max 1,5 bar ahtoja ja reilua 200 hp kestää..luulis ainaki.
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa SanttuM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #694 : 21.01.2012, 21:46:53 »
Kyllä kai se tosiaan kestää, ite vaan hommasin
peltisen ku aikaisemmin siitä puhuttiin niin ylistävästi.
Perseaukiselle kaikki on kallista
Volvo 245 D24Tic -82 Paku
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9499.0

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #695 : 21.01.2012, 22:19:29 »
Jos on ahkera kannenhalkoja, niin peltisen voi periaatteessa uudelleen käyttää, joten säästöjä säästöjä  ;)
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa SanttuM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #696 : 21.01.2012, 22:22:25 »
Niin joo, ja ite kasatessa laitoin hylomaaria tiivisteen molemmille puolille
Tiiveyden varmistamiseksi  :P
Perseaukiselle kaikki on kallista
Volvo 245 D24Tic -82 Paku
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9499.0

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #697 : 21.01.2012, 22:23:57 »
Niin joo, ja ite kasatessa laitoin hylomaaria tiivisteen molemmille puolille
Tiiveyden varmistamiseksi  :P
ei kuulu käyttää mitään, peltitiiviste pitää takuulla, jossei pidä niin on kansi tai lohko kiero. Dieselpajalla laitettiin kaikkiin vw esikammiodiiseleihin aina peltitiiviste kun oli hattu pois.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa SanttuM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #698 : 21.01.2012, 22:32:39 »
ei kuulu ei, mutta hylomaarista ei ainakaan haittaa ole, ja kantta kun ei höylätty
ja oli vesirein ympärillä lievä syöpymä, hylomar täyttää hyvin pienet epätasaisuudet.

Tutustu tuotteeseen jos epäilet.

http://www.ytm.fi/tuotteet/teollisuuskemikaalit_voiteluaineet/moottoritiivistysaineet_ja_-silikonit/moottoritiivistysaineet/
Perseaukiselle kaikki on kallista
Volvo 245 D24Tic -82 Paku
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9499.0

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #699 : 22.01.2012, 10:39:09 »
Uudemmissa VAG:n dieseleissä on peltitiiviste tehtaalta lähtien.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa SanttuM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #700 : 22.01.2012, 10:44:08 »
Minkä ikäisissä?
Perseaukiselle kaikki on kallista
Volvo 245 D24Tic -82 Paku
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9499.0

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #701 : 22.01.2012, 10:46:24 »
Minkä ikäisissä?

Sen ikäsissä mitä nyt merkkikorjaamolla ihmiset käyttää,
en nyt sen tarkemmi osaa sanoa. T4 portterissa taitaa olla jo ainakin.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Harri_82

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #702 : 24.01.2012, 20:11:53 »
Tänään käytiin Rovaniemellä volvon pumpun kans mut pumpulle ei tehty mitään kun säädin oli vähän hankalaa mallia kierrosten noston suhteen. Elikkä tuossa on rqv säädin ja siihen pitää alkaa tekeen uudet painot jos meinaa saada kierrokset soppelille tasolle tähän käyttöön. Rsv-säädin jos ois niin olis helpompi nostaa kierrokset. Anto vinkin et ettiä jostaki Åkermanista tai muusta kaivurista pes6mw100 pumpun jossa on rsv-säädin. Siitä sais kuulemma kohtuu nätillä hommalla pumpun sinne reiluille kuuden tonnin kierroksille. No pitää vielä tutkia et alanko kokeilee tekeen uudet säädettävät painot tuohon nykyiseen säätimeen.

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #703 : 30.01.2012, 18:16:56 »
www.d24t.com
Tuolta voi myös löytyä vinkkejä jos englanti vaan hallussa.
Ainakin pari mielenkiintosta rojektia mukaan lukien yksi suomalainen violetti 200sarjalainen sedani  :buck2:
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa J_Lanttola

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 754
    • Meratia Oy
Vs: D24 tehon lisäys keskustelu
« Vastaus #704 : 30.01.2012, 19:11:34 »
Jos on ahkera kannenhalkoja, niin peltisen voi periaatteessa uudelleen käyttää, joten säästöjä säästöjä  ;)

Mutta kansia taas kuluu tiuhempaan vuotavilla pahvimössötiivisteillä, peltisellä voi jopa kestää ;)
Opel Vivaro 2,5cdti
Opel Manta -83 6-syl
Opel Rekord Sprint HT Coupe -69

 

Ateho  Elekma