KL-varaosat  Race.fi

240 Turbo museo kuosiin

  • 22 Vastauksia
  • 7568 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hookkan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
240 Turbo museo kuosiin
« : 23.03.2012, 15:01:21 »
Olisi tarkoitus ruveta pikkuhiljalleen entisöimään kakkosnelosta,peltityöt takakaariin ja lattiaan olisi ensimmäisenä listalla.

http://s1264.photobucket.com/albums/jj499/KristianMarko/
« Viimeksi muokattu: 23.03.2012, 15:13:59 kirjoittanut hookkan »

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2119
    • Instagram kuvat
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #1 : 23.03.2012, 15:03:01 »
Ei muuta kuin runsaasti kuvia näytille ja laikka laulamaan  :)

Poissa Jussi.L

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 959
  • Hevosvoimat on parasta huumetta
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #2 : 23.03.2012, 15:23:49 »
Koppa näyttää kuvassa ainaki aika hyvältä. Onko paljon osapuutteita/virheitä? Hyvä että jotkut museoi, ettei tuu kaikista alkuperäsitä turboista jotain megasquirtmörköjä.  :)
Ei päivää ilman sutta. "Ei tää oo susi, tää on kettu"
Pakko se on itte itteensä kehua, ku muut ei niin tee.

Poissa hookkan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #3 : 23.03.2012, 15:52:14 »
Puutteita ainakin virgot,jos jollain lojuu ylimääräiset nurkissa saa tarjota! Ehjä kojelauta tai paremminkin päällynen myös hakusessa ,nykyinen halki monesta kohtaa.
Takakaaret ja etu lattiamolemmilta puolilta mätä,ovien alareunat kans aika rumat,peltitöitä riittää.

Tekniikka on hyvässä iskussa,kulkee ja kiihtyy(alkuperäinen cooleri)
« Viimeksi muokattu: 23.03.2012, 15:59:55 kirjoittanut hookkan »

Poissa Volvo Setämies

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 290
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #4 : 23.03.2012, 16:13:34 »
Komia voimakeula.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2012, 07:24:22 kirjoittanut AulisR »
Amazon 20v
850R
P1800

Poissa Helttuska

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #5 : 24.03.2012, 09:39:37 »
Maailman hienoin auto. Onneksi omasta tallista löytyy vastaava.  :)

Poissa hookkan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #6 : 25.11.2012, 08:47:22 »
Elinten luvuttaja turbolle löytyi lähistöltä,240-92 farkku saa toimia lukkoperän ja kojelaudan luovuttajana,harkitsen myös m47 siirtoa 46.sen tilalle.

Peltityöt ja maalauksen annan suosiolla ammattimiehelle keväällä.




« Viimeksi muokattu: 25.11.2012, 09:39:42 kirjoittanut hookkan »

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #7 : 25.11.2012, 15:28:04 »
m47 tarvii olla sitten vaijerilähdöllä. museoinnin kannalta m46 parempi. hienoi pelejä nää  :)

Poissa hookkan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #8 : 25.11.2012, 17:27:57 »
Onko 46 muka hydraulisyltyllä?

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #9 : 25.11.2012, 17:39:57 »
Vaijerilähdöllä tarkoitettiin nopeusmittarin vaijerin lähtöä. Moisella varustetut M47:t eivät ole erityisen yleisiä. Jos museokatsastus on mielessä niin M47 ei kyllä käy, tai ei ainakaan pitäisi käydä, sillä sitä ei ole 240 Turboon saanut.

Hienoa että näitäkin aletaan entisöimään.
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1279
  • www.vrcf.fi

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #11 : 25.11.2012, 18:28:05 »
m46 hydraulinen ylivaihde. hyvä loota se on,kestävä. tosin o-renkaat kiukutellu,mutta kyllä täällä juttuu rempasta on ollu.

Poissa hookkan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #12 : 25.11.2012, 21:45:42 »
Vaijerilähdöllä tarkoitettiin nopeusmittarin vaijerin lähtöä. Moisella varustetut M47:t eivät ole erityisen yleisiä. Jos museokatsastus on mielessä niin M47 ei kyllä käy, tai ei ainakaan pitäisi käydä, sillä sitä ei ole 240 Turboon saanut.

Eikös 200 sarjalaisessa ole aina vaijerilla mittari?tuo kyseinen m47 on 245 mallista.

Tuota museoon m47 sopivuutta en edes tullu ajatelleeksi,harmi,no ei se siitä kiinni jää :)
« Viimeksi muokattu: 25.11.2012, 21:47:47 kirjoittanut hookkan »

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #13 : 25.11.2012, 21:51:33 »
Ei ole aina vaijerilla. joskus 80-luvun puolessavälissa vaihtu perään nopeusanturi
No kun halvalla sai.

Poissa Valtra

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 133
  • Se mikä ei kulje, kromataan...
Vs: 240 Turbo museo kuosiin
« Vastaus #14 : 25.11.2012, 21:52:43 »
Ei ole vaijerilla kaikki 200-srj:n volvot, vaihtu jossain 80-luvun puolessa välissä sähköseen nopeusmittariin...
Entiset volvot: 940 GL-92, 460 SE -92, 240 DL -88, 850 GLT -94, 740 Turbo -88, 240 Turbo -87, 242 DL -79, 244 GL -82

Nykyiset kulkineet: V70 -98, 240 DL -88, Ford Taunus 20m TS V6 -65

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo