Samppasport  Futurez

e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)

  • 349 Vastauksia
  • 150090 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa amical

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #75 : 19.05.2012, 18:54:31 »
Ilmeisesti höyryttelen suhteellisen vähän kun yksi 10ml pullo riittää n. kolme viikkoa   :)

Sähkötupakoihin & siihen liittyviin oheismateriaaleihin tuhlannut nyt 1884,27 euroa.

Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #76 : 19.05.2012, 19:07:46 »
Kyllä toi nesteiden riittosuus riippuu vehkeistä varmaan? Toi mun aikasempi vanu versio ei syönyt nestettä juuri yhtään ja tässä säiliö versiossa näyttää hupenevankin aika nopeaa "tonkallinen" :-\ Hankala vielä arvioida kuinka kauan kestää 10ml,mutta veikkaisin n. viikkoa?(ed.tupakilla 10ml kestikin kk)

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #77 : 19.05.2012, 19:45:12 »
eli Mkä E-savukkeista on paras, ja helpoin tilata.

Varmaan kaikkein suosituin ja toimivimmat aloittelijoille on ego-t mallin laitteet, jossa neste pidetään tankissa, eikä vanuun imeytettynä.

Ihan ehdottoman suositeltava kauppa olisi tämä   http://www.finnvape.com/
Suomalainen, e-savuke.com foorumilla tunnettu ja luotettavaksi todettu käyttäjäystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen myyjä.

Kauppa sijaitsee nykyään ulkomailla, johtuen vuodenvaihteessa suomeen tulleista markkinointirajoituksista.

Tuolta voisin suositella tätä  http://www.finnvape.com/product/241/finnvape-imist-1100-aloituspaketti
En ole kyllä tuota käyttänyt, mutta noi ego-t mallit on oman ego-t käyttöni jälkeen menneet tekniikassa kyllä eteenpäin, kuten tuo malli, helposti purettava ja puhdistettava jne.

Aloituspakkauksen lisäksi tarvit vain nestettä ja siitähän sitä sitten pääsee vauhtiin.

Kaikenlaisia tupakkamakuja löytyy, mutta ne on vain jäljitelmiä, oikean tupakan makua ei oo kyetty toistamaan, siinä on niin paljon eri asioita, mikä sen maun tekee..
Suurin asia maun lisäksi on kurkkutuntuma, kurkkutuntuman määrää nikotiinipitoisuus, mitä enemmän nikotiinia, sitä voimakkaammin tuntuu henkeenveto,  liian voimakas pistää hetkeksi yskimään, kuten itsellä nykyään yli 10mg nikotiininesteet.. ei vaan kykene enää maistamaankaan.. saati emännältä 18mg:tä :D


Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #78 : 19.05.2012, 20:04:12 »
Varmaan kaikkein suosituin ja toimivimmat aloittelijoille on ego-t mallin laitteet, jossa neste pidetään tankissa, eikä vanuun imeytettynä.

Ihan ehdottoman suositeltava kauppa olisi tämä   http://www.finnvape.com/
Suomalainen, e-savuke.com foorumilla tunnettu ja luotettavaksi todettu käyttäjäystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen myyjä.

Kauppa sijaitsee nykyään ulkomailla, johtuen vuodenvaihteessa suomeen tulleista markkinointirajoituksista.

Tuolta voisin suositella tätä  http://www.finnvape.com/product/241/finnvape-imist-1100-aloituspaketti
En ole kyllä tuota käyttänyt, mutta noi ego-t mallit on oman ego-t käyttöni jälkeen menneet tekniikassa kyllä eteenpäin, kuten tuo malli, helposti purettava ja puhdistettava jne.

Aloituspakkauksen lisäksi tarvit vain nestettä ja siitähän sitä sitten pääsee vauhtiin.

Kaikenlaisia tupakkamakuja löytyy, mutta ne on vain jäljitelmiä, oikean tupakan makua ei oo kyetty toistamaan, siinä on niin paljon eri asioita, mikä sen maun tekee..
Suurin asia maun lisäksi on kurkkutuntuma, kurkkutuntuman määrää nikotiinipitoisuus, mitä enemmän nikotiinia, sitä voimakkaammin tuntuu henkeenveto,  liian voimakas pistää hetkeksi yskimään, kuten itsellä nykyään yli 10mg nikotiininesteet.. ei vaan kykene enää maistamaankaan.. saati emännältä 18mg:tä :D
Voi olla hyväkin? Melko kallis kyl :o http://www.startsmog.com/collections/frontpage/products/copy-of-ego-c
Toi itsellä nyt ja en tiedä onko malleilla eroa? Mutta halvempi on ja tulee kyl tosi liukkaasti kotia :) Ps: nyt vain heilläkin tämä malli loppu 1.6 asti ,mut mustana saa ;) Nesteet sitten vaikka ecigwizard.

Poissa amical

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #79 : 19.05.2012, 20:20:54 »
Nonnii!

Mää tässä olen lueskellut tätä ketjua kiinnostuneena tosissaan e-savukkesta. 28 vuotta tupakointia takana ja nyt päätin että pakko tästä on eroon päästä ihan oikeasti. Keuhkot rohisee ja henkeä ahdistaa.

Täällä on monta vaihtoehtoa laitettu ilmaan mistä voisi tilata paketin ja alkaa pössyttelemään sähkötupakkaa. Mutta Mikä näistä on se "tupakkamaisin , eli savut pitäisi olla tuntuvat ja maku tietenkin edes sinnepäin. Helppo ostaa masterilla tai vastaavalla, luotettava ja tietenkin varaosien helpposaatavuus tilaamalla.

eli Mkä E-savukkeista on paras, ja helpoin tilata.

Tällä olen itse pärjännyt.
http://www.easy-eliquid.com/original-joye-510-tank-510-t-serie-by-tct/
Aika tärkeää on että saa kunnon savut/höyryt. Minulla on ollut yksi olikosenyt joku greenlight, siitä ei lähtenyt savuja paljoa mitään ja luulen etten olisi sen avulla pysynyt höyryttelyssä.
Alussa varmaan kannattaa hommata aika vahvoja nesteitä. Cigar Cubano oli aika hyvä(maistuu vähän sikarille) tähän lopettamisen alkuvaiheissa kun "tupakkanikkikset" oli pahimmillaan.

Suosittelen kyllä ehdottomasti. Itsekin olen polttanut jotain 20 vuotta. Ensimmäiset kolme viikkoa joutui taistelemaan, mutta sen jälkeen on helpottunut.

Itsellä on yskiminen loppunut lähes täysin(varmaan jokainen ihminen yskii joskus ???), aamulla olen paljon virkeämpi, pintaverenkierto on parantunut(huomaa es. naaman väristä ja kädet tuntuvat lämpimämmiltä), kunto on myöskin parantunut, pulssi on laskenut n. 10:llä.

Kannattaa kokeilla, sama asiahan se ei ole kun tupakka mutta hyvä vaihtoehto.

Sähkötupakoihin & siihen liittyviin oheismateriaaleihin tuhlannut nyt 1884,27 euroa.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #80 : 19.05.2012, 20:31:03 »
Kannattaa kokeilla, sama asiahan se ei ole kun tupakka mutta hyvä vaihtoehto.

Tuo onkin hyvä muistaa, siis se, että tupakkaahan se ei ole   joiltain pieniltä osin se käytössä sitä muistuttaa, mutta on se kyllä ihan eri juttu loppuviimein.
Tuli tuo pössy suussa alussa mietittyä sitä tupakan vetäisyä, että tekispä nyt terää, mutta se pössyttely sitten riitti kuitenkin.
Loppuviimein siihen ei mahdottomasti tahdonvoimaa tarvinnut, vähän nyt toki kuitenkin.

Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #81 : 19.05.2012, 20:54:24 »
Tilaappas vaikka sieltä sitten jos edullisempi kauppa ei innostanut :D Tais tuolta Miksun kaupasta huonommin muutenkin olla tarjontaa E nesteistä?  Varsinkaan kun ei onnistunut makuja selailla? :o  Eli jäi sen suhteen hinnat hävöksiin :(

Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #82 : 19.05.2012, 21:05:21 »
Sä voit lukea noita ed. kirjoituksia ;) ei muuta kuin höyryttimiä tilauksiin :)

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #83 : 19.05.2012, 21:14:53 »
Itse tehnyt käytännössä kaikki tilaukseni kaupoista:
healthcabin.net  (Kiina)
VAIN LAITETILAUKSIA, EI NIKOTIININESTETTÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA, KOSKA ETA-ALUEEN ULKOPUOLELTA TILAUS ON LAITONTA.

peleon.pl    (Puola)   Käytännössä kaikki nesteet tulee täältä


Kiinasta halvin toimitus kulkee hieman yli 2 viikkoa ja puolasta halvin toimitus 1-1.5 viikkoa

Poissa jasse

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #84 : 19.05.2012, 21:24:36 »
Itse tehnyt käytännössä kaikki tilaukseni kaupoista:
healthcabin.net  (Kiina)
VAIN LAITETILAUKSIA, EI NIKOTIININESTETTÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA, KOSKA ETA-ALUEEN ULKOPUOLELTA TILAUS ON LAITONTA.

peleon.pl    (Puola)   Käytännössä kaikki nesteet tulee täältä


Kiinasta halvin toimitus kulkee hieman yli 2 viikkoa ja puolasta halvin toimitus 1-1.5 viikkoa
No jopa kestää :o No nuo mun vinkkaamat tyyliin 2-4 arkipäivää ja hinnassa ei häviä(taitaa jopa isommalla akulla saada halvemmalla?) ::) Nesteetkin ecigwizard :lta ECR69 koodilla -15% vielä halvemmalla ;) ....eikä tarvi puolaa osata :D Saako tota puolan sivua suomeksi? Mä en saanut ainakaan :(

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #85 : 19.05.2012, 21:32:06 »
No jopa kestää :o No nuo mun vinkkaamat tyyliin 2-4 arkipäivää ja hinnassa ei häviä(taitaa jopa isommalla akulla saada halvemmalla?) ::) Nesteetkin ecigwizard :lta ECR69 koodilla -15% vielä halvemmalla ;) ....eikä tarvi puolaa osata :D Saako tota puolan sivua suomeksi? Mä en saanut ainakaan :(

Mulla ei oo kiire ja mun laitetilaukset on viimisen puolivuotta ollut periaatteessa vaan Bogen cartoja, niiten joku 10 pakettia kerralla, niin kestää monta kuukautta emännän kanssa yhdessä käytettynä.
Puolasta tilailen sillointällöin nestetäydennystä, ei oo tarvinnu sieltäkään vielä saada seuraavalle päivälle tarvaraa kotiin, kun ei imeskele kaikkia nesteitä loppuun  :)
Peleonin sivun saa saksaksi sieltä ylhäältä, jos ei puola suju ;)

Tottahan noita nopeampia toimittajiakin on, mutta itse olen tykästynyt noihin kaheen, eikä ole yhtäkään pettymystä vielä tullut.



http://toscanamall.com/  tuolta tilasin nesteet. viekööt linnaan vaikka
Romaniahan kuuluu ETA maihin, joten ei sulla hätää ole :)

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #86 : 21.05.2012, 22:03:24 »
oli tuolla yhdellä huoltsikallakin jokin sähkötupakki systeemi myynnissä  ???
v70 D5R

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #87 : 23.06.2012, 23:12:48 »
En oo muistanutkaan tänne päivitellä.
Pitkästi yli kuukauden jo imeskellyt ilman nikotiinia tuota pöykylää ja ihan selkeästi tulee jo välillä unohdettua tuon imeminen.. joskin vielä välillä tulee tarve imeskellä sitä, vaikka ei nikotiinia siitä enää saakkaan.


Noniin ja nyt vajaa pari viikkoa oon ollut täysin ilman e-pössyä, viikkoon en oo enää sitä edes ottanut autoon mukaan, eikä tunnu tarvetta olevankaan..

Nyt on selvinnyt sitten sekin, että mitä teen silloin, kun normaalisti olisin tupakoivana pitänyt tupakka-tauon...   no, teen sitä, mitä tein ennen tupakkataukoa ja tupakkatauon jälkeen :)       Niin ja on tullut kyllä syötyäkin vähän enemmän :)

Poissa amatööri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #88 : 29.06.2012, 18:54:07 »
kuulin tuossa, että eräs nikotinisti ois jääny niin pahasti sähkösätkään ja nikotiinipurkkaan koukkuun, että joutu alottaan tupakoinnin päästäkseen niistä irti. Tiiä sitten.

Poissa amical

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: e-savuke (sähkötupakka, höyryttely)
« Vastaus #89 : 29.06.2012, 23:15:27 »
Heh, joo. Tais vaan tehä mieli tupakkaa :D

Sähkötupakoihin & siihen liittyviin oheismateriaaleihin tuhlannut nyt 1884,27 euroa.

 

Carcom Oy  Ateho