Jeps niinhän siinä kävi ettei näitä ole Volvolle kyllä suunniteltu, lähinnä tämä etupään tolppa. Iskaritunnelin yläpäähän tuleva laakeri on oltava tottakai paikallaan. Siihen tuleva jousen yläkumitukikin on valmistajan mukaan oltava paikallaan. Jos näin on ja setin kasaa tuolla tavalla, käy siten että iskari pynkää yläkumitukea ylöspäin aivan kuten täällä sanottiin. Ei siinä muuten mitään kun se pynkää sitä noin 5 mm sitä ylöspäin, mutta tämä tarkoittaa myös sitä että iskari pääsee kokonaisuudessaan sen verran liikkumaan myös yläpäästään joka aiheuttaa kolinan. Toisinsanoen suunnitteluvirhe, enkä tiedä onko sitä muuten testattukaan kuin paperilla, hyvin epätodennäköiseltä se ainakin näyttää tällä hetkellä. Jos yläkumituen ottaa pois, pääsee setissä oleva alumiininen, periaatteessa yläkumituen korvaaja nousemaan liikaa ja iskarin tappi on sen jälkeen konepellistä läpi hyvin nopeasti (nousee pari senttiä yli konepellin sen kiinniollessaan).
Tästä vaivasta pääsisi jos näkisi hieman vaivaa ja sorvauttaisi tuohon etutolppaan uuden alumiinisen pylpyrän mukana tulevan mukaisesti, joka olisi sopivan verran korkeampi. Tuolloin tuon yläkumituen saisi heittää pois ja iskarin saisi suoraan kiinni laakeriin ja satsi kiristyisi hyvin. Tosin tämä vaatisi todennäköisesti myös iskarin yläpään katkaisua jonkin verran enkä sitten tiedä miten tarkasti ne syynäisi tuollaisen virityksen muutoskatsastuksessa. Toinen mahdollisuus olisi heittää tosiaan niitä prikkoja sinne yläkumituen ja alumiinipylpyrän väliin siten ettei yläkumituki ota vastaan tuota auton painoa sen viiden millin matkalta. Tällöin etupää ei myös kolisisi ainakaan sen klapin takia, jousten pohjaaminen on sitten toinen asia jota ei edes testattu kun näkee sen jo tyhmempikin että tämä sarja ei voi mennä läpi muutoskatsastuksesta tällaisenaan.
Jätettiin sarja siis asentamatta ja laitoin samointein eilen viestiä Saksaan että eikun hommaamaan ilmaista paluukuljetusta ja rahat pikavauhtia takaisin. En suosittelisi edes kokeilemaan tämän alustan ostamista Volvoon. Voi toimia muissa autoissa hyvin, jos on erilainen iskarin kiinnitys kuin S/V/C70 (ilmeisesti S/V40 on samantapainen kiinnitys myös) tai jos on satuttu suunnittelemaan sarjan etutolpat paremmin.
Bensaa vaan paloi kun veljen luokse tulin asentamaan sarjaa alle eikä käteen jäänyt kuin hyvin suuri vee itutus.