Autoracing  KL-varaosat

katsastuksen iskaritestin arvojen tulkinta

  • 7 Vastauksia
  • 5084 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
katsastuksen iskaritestin arvojen tulkinta
« : 05.05.2013, 12:58:13 »
0-25% Huono
26-45% Melko hyvä
46-90% Erittäin jäykkä
Yli 90% Liian jäykkä

''Ja tämä tieto on muistaakseni tekniikan mailman lehdestä tai tuulilasin''


« Viimeksi muokattu: 07.05.2013, 15:45:28 kirjoittanut Tuomas-89 »

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Vs: Iskunvaimennuksen tulkinta asteikko.
« Vastaus #1 : 06.05.2013, 18:40:31 »
Täh?
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: Iskunvaimennuksen tulkinta asteikko.
« Vastaus #2 : 06.05.2013, 19:40:18 »
Täh?

Kun auto menee katsastukseen jossa tehdää iskari testi ja mittarille tulee lukemat iskunvaimentimen kunnosta. Joka tulee sitten katsastuslappuun

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: Iskunvaimennuksen tulkinta asteikko.
« Vastaus #3 : 06.05.2013, 20:18:05 »
Ei nuo kyllä paikkansa pidä. Monesti ollut 70-80 eikä ole liian jäykkä alusta. Katsastuksessa saatavilla lukemilla ei voi verrata kuin saman auton eri iskarien kunnnon.
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Iskunvaimennuksen tulkinta asteikko.
« Vastaus #4 : 06.05.2013, 21:35:14 »
Juu ei noista lukemista voi päätellä juuri mitään, saman akselin vaimentimia pystyy vertaamaan keskenään mutta ei edes etu- ja takapäätä keskenään. Volkkariin laitoin uudet iskarit eteen ja menin leimalle niin näytti 62 edessä ja takana 90 pari vuotta vanhoilla. Ja ei tosiaankaan ole jäykkä. Koko ravistustestillä ei ole mitään virkaa. Ei vaan enää tarvitse lykätä inssin päätä pyöräkoteloon tarkistaakseen vaimentimien kunnon, muuta kuin sitten jos näyttää tosi alhaisia tai epätasaisia lukemia.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: Iskunvaimennuksen tulkinta asteikko.
« Vastaus #5 : 06.05.2013, 22:49:03 »
Ahaa... No tämän voi sit poistaa jos näin on, ettei jää turhaa tietoa tänne pyörimään  :hello:

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa mattipeura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • www.vrcf.fi
Vs: Iskunvaimennuksen tulkinta asteikko.
« Vastaus #6 : 06.05.2013, 23:01:26 »
ja lisäksihä vaikuttaa monet muut asiat kuten renkaat ja renganpaineet

Poissa Make

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1678
  • Volvo - Luxury car for people who think
Vs: Iskunvaimennuksen tulkinta asteikko.
« Vastaus #7 : 07.05.2013, 08:59:23 »
Ahaa... No tämän voi sit poistaa jos näin on, ettei jää turhaa tietoa tänne pyörimään  :hello:
Ei turhaa tietoa ole. Otsikon voisi muuttaa katsastuksen iskaritestin arvojen tulkinta.
BMW 530e xDrive
BMW 335i E93

 

Elekma  Autoracing