Offikse menee, mutta itsellä taas päinvastaiset kokemukset. Kaveri/tuttavapiirissä useita 500-1000hp autoja joilla ajetaan mm. Driftinkiä ja kiihdytystä. Ainut vauhtis missä on ollut ongelmia on ollut tuo oma blingfactoryn pyörä. En tiedä oliko vika kiinnityksessä vai pyörässä, mutta pultin kannat päässyt kalvamaan vauhtipyörään ja kiinnitys löystynyt. myös sorvissa pyöritellessä oli outoa kun vauhtiksen kitkapinnalla kaikki heitto 10cm pituudella. Muuten suora. Tiedä sitten ollutko uudesta asti.. Ojennuksen pyörillä ei ole ollut kenelläkään ongelmia ketä tunnen.
Edit: kaverin kommentti joka tuon mun bling pyörän sorvasi oli että ei ole ikinä sorvannut niin pehmeää pyörää. Tuli vaan hienoa pitkää lastukiehkuraa. Ojennukset kuulemma ollut paljon kovempia sorvata. Tiedä sitten että onko blingfactorylla materiaalit muuttunu, tuo oma ostettu joskus 6vuotta sitten.
Joo minähän en tässä ojennuksen pyörää milläänlailla moittinut vaan halusin tietää mistä se on tehty kun niistä pasin kiertokangista ei ole hyviä kokemuksia, kuten ei monillakaan ole, rallipuolella kestää ja monissakin kokoonpanoissa mutta kunnon ahdettuun moottoriin niitä en laittaisi.
Ojennuksen VP kiinnostaa kun siinä olisi kehät ja kaikki valmiina, materiaalin vain haluaisin tietää.
Minun blingfactoryn pyörä oli ainakin cromosta tehty, liekkö petranneet laadussa sitten alkuvuosien jälkeen?. Ruotsista saisi cromo vauhtiksen tinakoneeseen starttikehällä vähän alta 400€ hintaan kotiintoimitettuna, mutta mielellään sitä rahat kotimaiselle firmalle maksaisi.
Täytyy soitella lensulle vielä ja tiedustella asiaa.
Edittiä vielä sen verran että aivan tämän päivän tietoa ei ole Ojennuksen veivimateriaalista, mutta ei sitä häneltä itseltään kuulemma voi vieläkään tiedustella ilman että siitä pultit vetää.