Voi hewletti. Aina sama juttu tämän topicin kanssa. Moderoit jotain niin itketään. Et moderoi niin sitten vasta itketään. Koetat rauhoitella ystävällisesti tai tiukkaan sävyyn niin itketään.
Sama topic on niin hiton monta kertaa lähtenyt lapasesta ja mennyt silkaksi riitelyksi. En ota kantaa siihen miksi näin on, mutta koska niin näyttää kerta toisensa jälkeen tapahtuvan, ihmettelettekö te todella miksi modeilla on aika tiukat kriteerit ja alhainen kynnys juuri tämän topicin kohdalla?
Minua, voin arvata edistyneesti, slerbaakin kiinnostavat ne baassin säätöarvot bensa vs. viina, missä on se kaiken salaisuus.
Selvä. Mitään liibalaabaa saabin koneesta ei kuitenkaan aloiteta, sillä se ei tosiaankaan liity autoosi millään tavalla. Annan nyt rautalangasta olevan esimerkin, mitä tarkoitan:
Saabbien moottorinohjauksessa kylmäkäynnistyksen ongelmat on ratkaistu tavalla X. Tätä voisi koettaa soveltaa autoosi, siten että muutat parametriä Y arvoon X
Siitä vaan, kyllä tuollainen saa siellä olla. Mutta joutavanpäiväistä, topiciin liittymätöntä länkytystä ei tulla sallimaan jatkossakaan. Ja historiasta johtuen topicissasi on aiheeseen liittyen huomattavasti alempi kynnys.
Tästä oli nyt luettavissa, että esim. Volvon V8:sta ei saa kirjotella mitään, koska on Yamahan valmistama kone. Ellei tee erikseen Yamaha topikkia
Mitenkähän siitä nyt noin voi lukea? Mutta jos nyt välttämättä haluat noin sanoa, niin totta, ei mikan projektissa saa keskustella Volvon V8-koneesta, sillä se ei nyt liity mitenkään mikan autoon.
Eiköhän tää jo riitä tästä aiheesta.
Nyt toistan tän mitä desire jo sanoi. Olisin jättänyt itsekin jo tähän, mutta kun näköjään vielä jatkuu.
Nyt on kaikki saanut sanansa sanoa. Moderointipäätös on tehty eikä se nyt muuksi muutu. Turha länkytyksen jatkaminen tässäkin tästä aiheesta johtaa seuraamuksiin jatkossa.