Carcom Oy  Ateho

245 DL turboräpellys

  • 484 Vastauksia
  • 154549 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #30 : 02.09.2012, 13:33:43 »
potan kytkinpinnasta kannattaa ottaa lastu  :o :o

mahdollisesti, katselin kanssa että on korroosio vähän iskenyt...
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1518
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #31 : 02.09.2012, 14:53:14 »
antakaas jtn ehdotusta suuttimiksi ?
Multa vapautuu 500cc/min@3bar korkea ohm suuttimet jotka passaa suoraan vinokoneen kiskoon ja liittimiin jos tarvetta. ;)
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #32 : 02.09.2012, 15:07:00 »
Multa vapautuu 500cc/min@3bar korkea ohm suuttimet jotka passaa suoraan vinokoneen kiskoon ja liittimiin jos tarvetta. ;)

lieneekö liian isot tähän kokoonpanoon?  ::)
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1518
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #33 : 02.09.2012, 16:54:54 »
lieneekö liian isot tähän kokoonpanoon?  ::)
Voin sanoa että nälkä kasvaa syödessä ja mopo lähtee helposti keulimaan  ;D
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #34 : 02.09.2012, 22:08:04 »
lieneekö liian isot tähän kokoonpanoon?  ::)

2 sanaa... E85  ;)  ;D
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #35 : 03.09.2012, 09:29:15 »
2 sanaa... E85  ;)  ;D

 :D eka projekti kuitenkin ni mennään tolla 98:lla. 337cc suuttimet tulee ens viikolla  :P
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #36 : 03.09.2012, 09:55:02 »
:D eka projekti kuitenkin ni mennään tolla 98:lla. 337cc suuttimet tulee ens viikolla  :P
Tuolla perusteella nimenomaan kasiviitosta tankkiin, ei nakuta niin herkästi, jos ollenkaan.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #37 : 06.09.2012, 22:42:25 »
Boksit tulivat takaisin lastutettuina siitä iso kiitos Tonille! Tiivistesarjasta puuttui osa tiivisteistä niin joudun niitä nyt metsästämään   >:( muuten alkaa olla osia jo sen verran kasassa ettei tarvitse kuin laittaa paikoilleen :pomo:
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #38 : 10.09.2012, 13:48:29 »
Taas on hieman jottain väkerretty. Ahdin on alunperin etuvedosta joten purin ahtimen poistin kohdistustapit ja käänsin pesät ja keskiön oikeaan asentoon. Mittailin konehuonetta ja tuo ahdin tulee mielestäni hyvinkin lähelle iskaritolppaa? Peli varaa jäisi alle sentin. Mittasinko jotain väärin vai mitä?

Ahdin asennossa (hukkaportinkellolle pitää vielä askarrella teline)




Tollanen ykk-anturi mulla on. Tossa lohkossa ei ole valmista paikkaa tuolle joten onko mitään vinkkejä miten tuo saa oikeaan kohtaan?
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #39 : 10.09.2012, 16:25:51 »
tein omaan aikoinaan tollasen nopeen ratkasun, mitalla vaan keskikohta 

ei kannata tehdä tylsällä terällä käsivaralta niinkuin tuo toinen noista  :idiot2:


anturi telineestä ohjuriholkit vex ja viilaa


« Viimeksi muokattu: 10.09.2012, 16:27:51 kirjoittanut Ari E »

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #40 : 10.09.2012, 19:23:27 »
kiitos paljon  :) vielä sen verran että paljonko tuolla anturilla ja anturikehällä saa olla rakoa?
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #41 : 10.09.2012, 19:25:56 »
kiitos paljon  :) vielä sen verran että paljonko tuolla anturilla ja anturikehällä saa olla rakoa?
joku 0.9-0.8 pitäs olla hyvä

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #42 : 11.09.2012, 15:48:49 »
Tänään askartelin hukkaportinkellolle telineen. Hitsasin elämäni ensimmäistä kertaa ja jälki sen mukaista  :2funny: onpa kumminkin tukeva   :P

245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Mrop

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 882
  • www.vrcf.fi
    • volle.
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #43 : 12.09.2012, 23:06:50 »
koeponnistitko ettei ota tärinästä ihteensä ja kelloa saa ettiä lentokentän suoralta kuunvalossa :D

itte laitan ruustykkiin kiinni ja annan vähän vasaraa hitsausten jälkeen ennenkuin luotan yhtään omiin hitsisaumoihini.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 245 DL turboräpellys
« Vastaus #44 : 13.09.2012, 08:40:13 »
on tua vasaraa saanut ja siten läpäissyt testin  :D
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

 

Carcom Oy  Ateho