Futurez  Kulkukoira

Tiilikeula 740 pitkäisku B230 8v 503whp // Kuulumisia!

  • 809 Vastauksia
  • 388003 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Joo ei ihan 2srj alusta oo verrannollinen 7srj. Btw sori ku kuvat viipyy mut pitkää päivää mennään taas.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Päivät pitkät ja yöt lyhyet.. Tarviin jonkun sihterin sepostamaan tänne ja uppaa kuvia.. :D Päivä kerrallaan ja jokapäivä tulee paiskittua töitä. Takakontti on nyt kokonaan eristetty muusta autosta ja maalaushommia. Siinä ohella kaikkia hätäpatentteja purettu ja rakenneltu ajan kanssa uudet ja hyvät ratkasut. Pakosarjaan laippatarvikkeita odottelen niin sais sen sitten. Imusarja tuli Kouvolasta. Vanha imusarja pilkottiin palasiksi ja siitä otettiin hyödylliset kilkkeet talteen ja liimailtiin uusi painekotelo. Tästä kiitos nimimerkille muistaakseni S_Kaulaote.

Kaikenmoista kikkailua tässä. Josko vähän paljastelis, et autoa jalostettu tässä talven aikana silleesti, et driftingkarkeloihin joutaa mennä raiskaamaa. Hyvälle näyttää niiltä osin. En muuten muista, mutta puhetta oli hydr. käppärin sylintereistä, niin kävin poistamassa sopuhintaan kaverilta 2x wilwoodin 0.625:sia. Nyt on laatusylkät kinkkirungossa ja säästin yli 200e :) Ja varastossa pari kinkkisylkkää pahan päivän varalle. Kytkimen pääsylkäks modattiin OBP:n 0.75. Kytkinnesteille tulee oma säiliö ja sille tekasin oman putken.

Jarrupaineet oli vähän nihkeet tuossa viimevuonna. Vaikuttaako se, että siellä on ne kasipätkän etusatulat ja niille menee molemmille se 1 putki kun ennen mennyt eteen 2. Sitten on tukittu ne ylimääräset lähdöt. Saako eteen enempi jarruvoimaa, jos laitan niihin lähtöihin putket ja y-haaralla yhdistän ne sinne satulaan menevään putkeen..? Oli meinaan perstuntumalla takapainoset jarrut viimevuonna..
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Jarruvoimalla ja putkien määrällä ei ole mitään tekemistä keskenään.
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Tänään autoracingilta, uspartsilta, biltemasta ja motonetistä käyty hakemassa rahalle vastinetta ja kaikkea kivaa jäi haaviin. Käppärin teline valmis. Kuvaa kabiinista lopussa. Hittokun sais puhelimella jonnekin upattua kuvat näppärästi. Tämäkin lainattu facebookista, kun sen siellä julkaisin. Mittarin päivittyvät autometeriin ja kaikkea kivaa tulossa. Niin ja vaihdekepissä oleva punainen nappi on fast and furious tyyppisesti toteutettu heittoistuin siltä varalta, että appari alkaa ärsyttämään. Eivaiskaan. Launchiahan tuosta pääsee paukuttamaan.

Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa lakeshead

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 786
  • Osta Volvo voimapesä, korjaa sitä koko kesä
Photobucketin puhelinsovellus itsellä käytössä. Ihan näppärä muuten mutta oli wanhalla androidilla (gingerbread?)epävakaa p*ska, mutta iOS:lla toimii jokseenkin hyvin

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Kuvat.fi ei oo iso satsaus budjetista, 3e/kk ja saa kivasti ainakin iosilla upittua kuvat.
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2468
  • Kantti on kaunista.
Kuvat.fi ei oo iso satsaus budjetista, 3e/kk ja saa kivasti ainakin iosilla upittua kuvat.
Tälle ääni O0

Poissa tanskude

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • www.vrcf.fi
pitkäisku500whpjne
« Vastaus #727 : 15.03.2016, 14:41:53 »
Jos toi on bilteman rundikello niin sillä voi heittää vesilintua, kauhean epätarkka ja hidas.

Aikoinaan oli vakiokuntoinen b200f, jossa tyhjäkäynti hieman seilasi. Joku tarvikemittari, sanotaan nyt vaikka vdo:n tekele näytti seilauksen selvästi, bilteman mittari ei. Vapaalla kierrättäessä kone ehti kiertää rajottimelle asti kun mittari vasta kipusi jossain viiden tonnin paikkeilla, eikä se ajaessakaan pysynyt perässä tuohon toiseen verrattuna.

Poissa vmattine

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 463
  • www.vrcf.fi
Vs: pitkäisku500whpjne
« Vastaus #728 : 15.03.2016, 17:11:54 »
Jos toi on bilteman rundikello niin sillä voi heittää vesilintua, kauhean epätarkka ja hidas.


Aikoinaan oli vakiokuntoinen b200f, jossa tyhjäkäynti hieman seilasi. Joku tarvikemittari, sanotaan nyt vaikka vdo:n tekele näytti seilauksen selvästi, bilteman mittari ei. Vapaalla kierrättäessä kone ehti kiertää rajottimelle asti kun mittari vasta kipusi jossain viiden tonnin paikkeilla, eikä se ajaessakaan pysynyt perässä tuohon toiseen verrattuna.

Sama oli kaverilla sierassa ei toiminu yhtää paino kaasuu nii meni hetki ennenku tuli perässä
Alle 1.9Bar ahdoilla ei ajeta!!!

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Saa sitä ehkä modattua transistorilla ja diodilla. Anyway LMR:n paketti tuli ja oli täynnä kivaa. Ja sitten mitä taas jälleen tulee, niin ACS:stä varasijalta pyysivät auton näytille. Josko kerran vielä. Toivottavasti uusiakin kävijöitä tulee messuilemaan. Tosin tuohan menee ns täytepaikalle eli joku ei oo saanu autoaan läjään niin parempi se kai kanttivolvo on siinä tönöttää kun tyhjä ruutu.. :D

Jos siis kerran vielä... Onhan se toki ihan erilainen, mutta ulkosesti ei juurikaan muuttunu. Ajamalla olis tarkotus mennä paikan päälle. Muutama uneton yö lisää ja rock'n roll.. Muutenkin lippuhinnat vs tarjonta aika nihkeetä tuolla. Edes kunnon artistia eivät saaneet.. Vihaajat vihaa jne. Mä meen ottaa lepiä, että pääsen taas huomenna askartelee.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Imusarja tuli Kouvolasta. Vanha imusarja pilkottiin palasiksi ja siitä otettiin hyödylliset kilkkeet talteen ja liimailtiin uusi painekotelo. Tästä kiitos nimimerkille muistaakseni S_Kaulaote.

Saku näytellyt tiggaus taitojaan ;)
« Viimeksi muokattu: 29.03.2016, 14:49:07 kirjoittanut miikel »

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Sakua voin suositella kaikille. Nopee aikataulu ja viimesen päälle imusarja.

Ollu jäätävä kiire. Auto saatiin messukeskukselle ja käy rätisee ja paukkuu.. kytkin ei toimi vieläkään. Tuntuma kova jne. Ei irrota :/ 4 kertaa avattubja todettu kaiken olevan ehjää. Semmonen rahinakin kuuluu mikä mulla kuulu sre;n kanssa yhessä 940ssä m90 kaverina ja rahina loppuu kun kykän painaa pohjaan. Uus painelaakeri meni sisään viimekerralla kun aski oli irti.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2282
Kyllä se siitä, ehkä jo kolmannella ACS esiintymisellä olisi valmis ja toimiva auto, ja tietenkin se 500whp? O0
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa suppo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Jokainen rakentaa miten haluaa, mutta ihmetyttää kovasti kun messuilta messuille kierretään ja vehkeet välissä puretaa ja kiiressä parsitaan kasanaan entistä huonompana.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Mun silmissä ei oo huonompaan suuntaan menny ja mitään kiirettä ei olis tullu jos osatoimittajat olis toimittanu tavarat ajoissa. Tää on motorsporttia ja ACS:ssä ei mua enään näy näytteilleasettajana eikä asiakkaana. Kasa paskaa koko messu.

Ja en tänne kaikkea kirjottele mut tiedostan ite hyvinkin monia semmosia asioita tästä, nykysestä ja tulevasta mitä ei ulkomaailmaan huudella. Motorsporttia tämä vain on. Ja on siellä monikin auto vaiheessa messuilla ettei mulla taaskaan oo asian tiimoilta pahaa mieltä ja saanu paljon neuvoja ym viikonlopun aikana.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

 

Futurez  Kulkukoira