Elekma  Autoracing

Tiilikeula 740 pitkäisku B230 8v 503whp // Kuulumisia!

  • 809 Vastauksia
  • 387987 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
No tuota.. Aattelin ton viinan jättää toistaseks SuperAlkoon ja kulutan sitä itse Colan, appelsiinimehun yms oheistuotteiden kanssa ja kokeilla miten saan ton vermeen toimimaan bensalla. Noi bensaletkut ei meinaan  etanolista tykkää ja muutenkin tulee vähemmän säätämistä ekalla kertaa. Varmasti tulevaisuudessa sitten kun tämä kattila joskus jotenkin toimii ja kiekuu, niin etanoli tulee vaihtoehdoksi. Odottelen kuitenkin vielä kyseisen aineen yleistymistä huoltsikoilla, kun on 45L turvatankki vaahdoilla, niin ei paljoa kerkee menovesi siellä vanhentua ja tarkotus ois ihan omin avuin auton kanssa liikuskella miiteihin ja tapahtumiin. 

No sitten suuttimiin: Voihan kehveli. Isommat tilaukseen ja tonniset saa jäädä käyttöauto 945:seen :D Suuri kiitos vinkistä! :) Tosiaan O-P:n 242:sesta oon käyny hyvät osat poimimassa hyvään tarkotukseen! ;) En oo vielä teijän porukkaan törmänny, vaikkakin just tuolla Tuusulassa oon parit kerrat käyny ja jostain päin Vantaata mä hain ton ZF:n laatikon ja tuleehan tuolla pyörittyä. Aivan varmasti rusalla oon kyllä teijän porukkaa nähny. ^^

Joo kyllähän tuo viina omansa vaatii bensavehkeiden osalta. Toki varmaan "normi" letkut ja pumput kestää jonkun aikaa viinalla ihan ok. Ainakin lisäaineen kanssa(esim. Redline Alcohol Si). Siltihän se olisi hyvä olla Teflon/anodisoitu alumiini/rosteri tms linjat. Onhan noita jotain kumiletkujakin jotka kestää viinaa, mutta on sitten vähän kalliimpia. Esim Goodridgen viinankestävä kumiletku on kaks kertaa kalliimpaa kun teflon/punos -letku..

Ja koska etanoli huohottaa/ohipuhaltaa enemmän niin huohotusjärjestelmä on hyvä olla riittävä. Ja öljytkin olisi hyvä olla kunnolliset, esim polyesteri -pohjaiset öljyt. Sellaset kestää viinan huuhtelevaa vaikutusta paremmin ja voitelee paremmin.

Onhan siinä sitten hyviäkin puolia. E85 aineessa on oktaaniluku n.106 eli kestää antaa painetta/puristusta ja ennakkoa kivasti. Ei nakuta ihan herkästi. Ja onhan se tänäpäivänä n. 50-60cent halvempikin litralta (vaikkakin kuluu n.30+% enemmän). Kyllähän E85 jakelu on yleistynyt paljon ja kohtahan sitä pitäisi saada jo mm. melkeen kaikilta ABC asemilta. Nyt saa Helsingistä ainakin Pitäjänmäeltä, Vallilasta, Kyläsaaresta ja Herttoniemestä. Vantaalla ainakin lentokentältä ja Korsosta.

Kyllähän noilla tonnisilla pääsee bensan kanssa aika pitkälle mutta tiukille voi mennä +500whp tavotteen kanssa. Okalla oli sillon reilu 400hp bensalla mutta aukiolo% en tiedä.

Onhan sitä tullut jonkukerran siellä Tuusulassa päin pyörittyä mutta meiän porukan tallit sijaitsee Helsingin ja Vantaan alueella. Tai mun talli on itseasiassa aika lähellä Tuusulaa. Rusallapäin on mm. meikäläinen, Fabi ja Rasse .aka. Bamse pyörinyt jo sellanen 7-8vuotta. Eli sieltä voi bongata aika usein. Mulla on valkonen 945 missä 17" Keskin vanteet.

Ovet näyttää aika happamilta. Voi olla hieman hankala hitsata kun on aika iso pinta-ala niin voi vedellä herkästi? Mutta kai ne maltilla saa ihan hyviksikin. Ei tosin nuo purkuovet taida olla ihan hirveen kalliita jos löytyy vain hyväkuntosia. Värillähän ei ole väliä kun auto kumminkin maalataan?
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Joo kyllähän tuo viina omansa vaatii bensavehkeiden osalta. Toki varmaan "normi" letkut ja pumput kestää jonkun aikaa viinalla ihan ok. Ainakin lisäaineen kanssa(esim. Redline Alcohol Si). Siltihän se olisi hyvä olla Teflon/anodisoitu alumiini/rosteri tms linjat. Onhan noita jotain kumiletkujakin jotka kestää viinaa, mutta on sitten vähän kalliimpia. Esim Goodridgen viinankestävä kumiletku on kaks kertaa kalliimpaa kun teflon/punos -letku..

Ja koska etanoli huohottaa/ohipuhaltaa enemmän niin huohotusjärjestelmä on hyvä olla riittävä. Ja öljytkin olisi hyvä olla kunnolliset, esim polyesteri -pohjaiset öljyt. Sellaset kestää viinan huuhtelevaa vaikutusta paremmin ja voitelee paremmin.

Onhan siinä sitten hyviäkin puolia. E85 aineessa on oktaaniluku n.106 eli kestää antaa painetta/puristusta ja ennakkoa kivasti. Ei nakuta ihan herkästi. Ja onhan se tänäpäivänä n. 50-60cent halvempikin litralta (vaikkakin kuluu n.30+% enemmän). Kyllähän E85 jakelu on yleistynyt paljon ja kohtahan sitä pitäisi saada jo mm. melkeen kaikilta ABC asemilta. Nyt saa Helsingistä ainakin Pitäjänmäeltä, Vallilasta, Kyläsaaresta ja Herttoniemestä. Vantaalla ainakin lentokentältä ja Korsosta.

Kyllähän noilla tonnisilla pääsee bensan kanssa aika pitkälle mutta tiukille voi mennä +500whp tavotteen kanssa. Okalla oli sillon reilu 400hp bensalla mutta aukiolo% en tiedä.

Onhan sitä tullut jonkukerran siellä Tuusulassa päin pyörittyä mutta meiän porukan tallit sijaitsee Helsingin ja Vantaan alueella. Tai mun talli on itseasiassa aika lähellä Tuusulaa. Rusallapäin on mm. meikäläinen, Fabi ja Rasse .aka. Bamse pyörinyt jo sellanen 7-8vuotta. Eli sieltä voi bongata aika usein. Mulla on valkonen 945 missä 17" Keskin vanteet.

Ovet näyttää aika happamilta. Voi olla hieman hankala hitsata kun on aika iso pinta-ala niin voi vedellä herkästi? Mutta kai ne maltilla saa ihan hyviksikin. Ei tosin nuo purkuovet taida olla ihan hirveen kalliita jos löytyy vain hyväkuntosia. Värillähän ei ole väliä kun auto kumminkin maalataan?

Juu siis aivan varmasti toi vehje tulee päivittymään etanoliin ennemmin tai myöhemmin ja kyllä nää sun kirjotukset kerään talteen. Helkkarin hyvää faktaa lataat kiteytettynä etanoliasioista ja tieto tuntuu muutenkin näissä hommissa olevan suurta. Suuret kiitokset! Itellä kun on vasta eka oikeesti iso projekti menossa, niin tässä kyllä kaikki tieto tulee tarpeeseen :)

Nojuu sitten oon varmasti sut rusalla nähny. Saat sitten nauraa jos osun sinne mun talvipulkalla talvivanteet alla samaan aikaan jos siellä oot + muut pikku hifistelyt.. ;D Ilman lunta/jäätä sen kyllä kuulee kun kemppiperä murtaa :D

Ovista joo sen verran että ei kai siinä muu auta kun leikata mätä siivu pois ja hitsata tervettä tilalle + koritinaa. Muuten vois purkuovet ostaa, mutta maalaamisella on kiire, kun se jo viikolla aikaistu. Sähköovetkin kun edessä oli. Onneks korista ei muualta mitään yllättävää löytyny. Ainakaan toistaseks :D
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Juu siis aivan varmasti toi vehje tulee päivittymään etanoliin ennemmin tai myöhemmin ja kyllä nää sun kirjotukset kerään talteen. Helkkarin hyvää faktaa lataat kiteytettynä etanoliasioista ja tieto tuntuu muutenkin näissä hommissa olevan suurta. Suuret kiitokset! Itellä kun on vasta eka oikeesti iso projekti menossa, niin tässä kyllä kaikki tieto tulee tarpeeseen :)

Nojuu sitten oon varmasti sut rusalla nähny. Saat sitten nauraa jos osun sinne mun talvipulkalla talvivanteet alla samaan aikaan jos siellä oot + muut pikku hifistelyt.. ;D Ilman lunta/jäätä sen kyllä kuulee kun kemppiperä murtaa :D

Ovista joo sen verran että ei kai siinä muu auta kun leikata mätä siivu pois ja hitsata tervettä tilalle + koritinaa. Muuten vois purkuovet ostaa, mutta maalaamisella on kiire, kun se jo viikolla aikaistu. Sähköovetkin kun edessä oli. Onneks korista ei muualta mitään yllättävää löytyny. Ainakaan toistaseks :D

En mäkään nyt itseäni mikskään ammattilaiseksi näissä motorsport asioissa kutsuis ja varmasti on joskus joku vähän erimieltäkin mun huuteluista :D Ensimmäinen oma isompi autoprojekti mullakin menossa. On vaan tullut aika paljon opiskeltua/tiedusteltua näitä kaikkia hommia ja onhan sitä tullut prätkiä/mopoja harrasteltua 8vuotiaasta asti eli jotain tietotaitoa on moottorivehkeisiin liittyen.. Ja oon mä yhen Supermoton SM-sarjaa ajavan ns. mekaanikkonakin toiminut nyt muutaman vuoden.. Sekä tietysti kaveripiirissä paljon viritellään autoja (ja prätkiä) joten paljon keskustellaan ja ihmetellään asioita ja sitä kautta tietysti jää korvantaakse erilaisia asioita. Paljon on silti vielä itelläkin opittavaa :D

Vähän vaan joutuu olemaan varovainen kun ovia hitsaa ja tinaa ettei rupee vetelemään. En silti väitä etteikö olisi mahdollista niin tehdä ja siinä onnistuakkin. Eipä muuten sattunut silmään että minkävärinen tästä tulee? Vai pysyykö orkkisväri?
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
En mäkään nyt itseäni mikskään ammattilaiseksi näissä motorsport asioissa kutsuis ja varmasti on joskus joku vähän erimieltäkin mun huuteluista :D Ensimmäinen oma isompi autoprojekti mullakin menossa. On vaan tullut aika paljon opiskeltua/tiedusteltua näitä kaikkia hommia ja onhan sitä tullut prätkiä/mopoja harrasteltua 8vuotiaasta asti eli jotain tietotaitoa on moottorivehkeisiin liittyen.. Ja oon mä yhen Supermoton SM-sarjaa ajavan ns. mekaanikkonakin toiminut nyt muutaman vuoden.. Sekä tietysti kaveripiirissä paljon viritellään autoja (ja prätkiä) joten paljon keskustellaan ja ihmetellään asioita ja sitä kautta tietysti jää korvantaakse erilaisia asioita. Paljon on silti vielä itelläkin opittavaa :D

Vähän vaan joutuu olemaan varovainen kun ovia hitsaa ja tinaa ettei rupee vetelemään. En silti väitä etteikö olisi mahdollista niin tehdä ja siinä onnistuakkin. Eipä muuten sattunut silmään että minkävärinen tästä tulee? Vai pysyykö orkkisväri?

Koskaan ei voi näistä touhuista oppia liikaa ja kukaan ei tiedä liikaa. :D Tää on niin laaja maailma koko perkeleen motorsportti.

Joo no mulla on noita 2-pyöräsiä sen lähemmäs 40 ollu, kun tuli nuorena ja hurjana rahaa tienattua sillä, että osti risoja, korjas ja myi voitolla. Eli joo. Kersana kans Honda Monkeystä kaikki tämä paha sai alkunsa :D Sitten tossa mopoiässä parit mopot tuli rakenneltua Petrol Circukseen ja ACS:ään. Josko sitä tän kanssa koittas yrittää pääsiäiseks messukeskukseen.

Sama se on täälläpäin, että jauhetaan kaikkea mahollista aina autoihin liittyen ja aina opitaan toisiltamme uutta. Sitten tietty täältä foorumilta oon paljon näistä vermeistä oppinu! :)

Kaveri on aika hyvä hitsailemaan, niin kattoo nyt mitä se noista taikoo vai meneekö perseelleen. Ovet on kyllä niin pienet, että itekin pystyn ne maalaamaan, jos oikein vituiksi menee. Toi kori, nokkapelti ja takakontti on ne tärkeimmät. Väriksi tulee siis työkonemaaleista valkattu kiiltävä musta. Hemmetin hyvää pintaa osaava kaveri siitä taikoo ja on halvempaa + kestävempää muihin maaleihin verrattuna kuulemma. Mietin tänään taas turvakaarien, snow capin, ovilistojen yms väritystä. Jotenkin se keltanen taas pyörähti mieleen.. Vähän hankala yhdistää mustan kanssa mitään kun kaikkia on käytetty jo ihan tuhottomasti. Toki joku lila vois kans toimia. Ne pikkuosat jää mun huoleks, niin kerkeehän niitä miettiä.

HEP!! Loppuun kysymys yleisesti! Mikä on paras maali pakosarjan maalaamiseen. Samalla menee sekin kun on irti.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Eikös ne ole VHTeetä suosinu?  :)
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Eikös ne ole VHTeetä suosinu?  :)

Mistäs kyseistä valmistetta saa ja mihin hintaan? Tuolta 2 pyörästen ajoilta ei ole muuta jäänyt mieleen kun Maston  :2funny:
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
HEP!! Loppuun kysymys yleisesti! Mikä on paras maali pakosarjan maalaamiseen. Samalla menee sekin kun on irti.

Onhan noita monia tullut kokeiltua ja hyväksi (ellei jopa parhaaksi) on noista kuumankestomaaleista osottautunut VHT Flameproof kuumakestomaali. Ihan jopa pakosarjamaaliksi suunniteltua ja jonkunnäköstä keraamista pinnotetta siinä on mukana. Aika kovat lupaukset on lämmönsuhteen;  1300°F-2000°F (704°C-1093°C).
 
Ei tuokaan nyt ole tuntunut ikuista olevan mutta jos täysin ohjeiden mukaan maalaa ja jopa käyttää siihen kuuluvaa pohjamaalia ja lakkaa niin varmaan paranee käyttöikä entisestään. Totahan noi aika monet käyttää..

EDIT: Olin hidas. Mutta vastailenpa samalla tähän;

Mistäs kyseistä valmistetta saa ja mihin hintaan? Tuolta 2 pyörästen ajoilta ei ole muuta jäänyt mieleen kun Maston  :2funny:

Us-parts myy ja hinnat saat selville kun katot tuolta tuotenumeron ja kirjotat us-partsin tuote/saldo hakuun.
http://www.vhtpaint.com/products/flameproof/

p.s tuotenumerot on noissa mallia spXXX ja uspartsin luettelossa tarkemmin VHTSPXXX

EDIT2: VHT:llä myös muita hyviä tuotteita.. Mm. goppergaskettia esim. kannentiivisteen kaveriksi ja erilaisia sisusta, wrinkle yms maaleja.. Myyjä sama kuin tolla kuumakestomaalilla.

« Viimeksi muokattu: 29.10.2013, 00:27:19 kirjoittanut Likonen »
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Jösses kun on nopeita vastauksia ! Tuhannet kiitokset ! :) US-Partsilta täytyy se Mustangin asetelmakin ostaa, niin samassahan tuota maalia tulee ostettua, ellei joku pulju sitä nyt satu parempaan hintaan myymään. ^^

E: Täytyy huomenna katella millaseen hintaan sitä tököttiä US Parts myy. Nyt täytyy välillä yrittää nukkua ja visioida taas tulevia suunnitelmia.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa o-pp

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Hyvin etenee! Puretun auton osia hyvään käyttöön! Mun 425hv penkityksessä oli 1000cc:t 88 prosenttia auki ja soppa oli korkea 11. Perusbensanpaine vähän alle 3... Olisko joku 2,7 bar sinne aikanaan säädetty. Tonniset saa riittämään just sen 500whp mutta ei varmaan juuri sen yli.

Poissa 144

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 154
  • www.vrcf.fi
Jösses kun on nopeita vastauksia ! Tuhannet kiitokset ! :) US-Partsilta täytyy se Mustangin asetelmakin ostaa, niin samassahan tuota maalia tulee ostettua, ellei joku pulju sitä nyt satu parempaan hintaan myymään. ^^

E: Täytyy huomenna katella millaseen hintaan sitä tököttiä US Parts myy. Nyt täytyy välillä yrittää nukkua ja visioida taas tulevia suunnitelmia.

Mulla on ylimääräisenä yks mustangin asetelma jolla ajoin amazonilla itte.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Hyvin etenee! Puretun auton osia hyvään käyttöön! Mun 425hv penkityksessä oli 1000cc:t 88 prosenttia auki ja soppa oli korkea 11. Perusbensanpaine vähän alle 3... Olisko joku 2,7 bar sinne aikanaan säädetty. Tonniset saa riittämään just sen 500whp mutta ei varmaan juuri sen yli.

Tattista vaan hyvistä osista ! ;) Eiköhän sitten tonniset löydä tiensä 940:sen pellin alle kun sen aika tulee. Pelailen varman päälle ja ostan vähän isommat tohon seiskaan. Lieneekö sitten 1200set hyvät..? Täytyy sieltä laskurista katella. Hyvä se on suuttimissa vähän  pelivaraa olla.

Mulla on ylimääräisenä yks mustangin asetelma jolla ajoin amazonilla itte.

Muistaakseni siinä sun amazonin luona pyöri samanmoinen Ojennuksen vaihtipyörä kun mulla. Onko se asetelma siihen käypänen? Millasta painelaakeria sitten noiden kanssa suositellaan. Kaveri vinkkas, että Gt-Corollan..?
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
EV14 1300cc voisi olla aika hyvä. Pitäisi toimia täydellisesti sekä bensan että viunan kanssa. Esim noiden 1700cc ja 2000cc kaasusuuttimien kanssa on raportoitu ongelmia bensan kanssa?. Etanolin kanssa ne taas toimii hyvin. Tiedä sitten. Jos viinan kanssa ajaa lähitulevaisuudessa niin olisihan jotkut vielä isommat hyvät sen suhteen että ei tartteisi suuttimia vaihtaa. Ev14 taitaa muutenkin olla aikalailla parhaita suuttimia mitä tällähetkellä fiksuun rahaan saa.

Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa 144

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 154
  • www.vrcf.fi

Muistaakseni siinä sun amazonin luona pyöri samanmoinen Ojennuksen vaihtipyörä kun mulla. Onko se asetelma siihen käypänen? Millasta painelaakeria sitten noiden kanssa suositellaan. Kaveri vinkkas, että Gt-Corollan..?

Joo, se on vaurioitunut ku kampuran pultit löysty, ja siihen sopii se asetelma. Ojennus oli tuumannut et se gt korollan laakeri ois soppeli kun ottaa sen tasolevyn asetelmasta pois. Mullahan se irtos ajossa ja teki vähän tuhoa laatikolle.

Se joutaa siihen puoleen hintaan jos haluut sen.


Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
EV14 1300cc voisi olla aika hyvä. Pitäisi toimia täydellisesti sekä bensan että viunan kanssa. Esim noiden 1700cc ja 2000cc kaasusuuttimien kanssa on raportoitu ongelmia bensan kanssa?. Etanolin kanssa ne taas toimii hyvin. Tiedä sitten. Jos viinan kanssa ajaa lähitulevaisuudessa niin olisihan jotkut vielä isommat hyvät sen suhteen että ei tartteisi suuttimia vaihtaa. Ev14 taitaa muutenkin olla aikalailla parhaita suuttimia mitä tällähetkellä fiksuun rahaan saa.

Tattista jälleen vinkistä. Mistäs noita suuttimia nyt sais sitten kaikkein halvimmalla. Joku linkki tjsp ois kiva, etten vahingossakaan vääriä osta. ^^ Eli EV134 1300cc (?). Ei oo kuitenkaan ihan hetkeen tulossa sitä etanolia ja siihen sitten uutta budjettia kun sen aika tulee, niin rakentelen nyt mahollisimman parhaan suorituskyvyn bensalle. ;)

Joo, se on vaurioitunut ku kampuran pultit löysty, ja siihen sopii se asetelma. Ojennus oli tuumannut et se gt korollan laakeri ois soppeli kun ottaa sen tasolevyn asetelmasta pois. Mullahan se irtos ajossa ja teki vähän tuhoa laatikolle.

Se joutaa siihen puoleen hintaan jos haluut sen.

Joo no siis jos se on ihan soiva peli, niin mikä jottei. Menee sekin tavara hyvään kiertoon ja säästyy meikäläiseltäkin taas jokunen roponen. :)

Ja jos jotain projektiin liittyvää niin tänään olin laiska ja projektin tiimoilla ei tapahtunut mitään. Menin hallille vaan heittämään jerryä ja 940:seen asentelin vähän humppakonetta vihdoin ja viimein. :D Pitäis ruveta tota moottoria kasaamaan. Josko huomenna pikkusen yrittäis.

APUA! Moottorista tuli mieleen, että mullahan on vahvistettu alahihnapyörä (kaverin mukaan). Mutta siitä on se kiila hävinny! Osaako joku velho sellasen tehä vai mistä niitä saa?! Jossain purkamisen tiimellyksessä on hävinnyt se kiila todennäkösesti.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2013, 21:27:49 kirjoittanut migl »
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Kokeilen nyt todennäkösesti tuolla EV14 1300cc setillä, mites ne tossa kokoonpanossa rokkaa..

Mutta mun tuuriin kuuluu tunnetusti vastoinkäymiset. Tässä nyt kävi niin, että kaveri, joka autoon on pohjia tehny, ni lomautetaan töistä keskiviikkona ja näinollen jää toi maalausurakka kesken. No mutta sanoin sille, että tekee niin pitkälle kun kerkee ja sitten rupeen ite kyhäilemään tossa hallissa ja toivon, että ne pahimmat ois tosiaan tehty. Konepellissä oli sellasia kohtia, että iteltä jäis kyllä tekemättä. No mutta Keskiviikkona iltakeikka Kouvolaan ja auto taas Lohjalle ja sitten vaan ähertämään itse. Toki toi kaveri lupas sitten viikonloppusin yms jeesata tossa hallilla jos tarvii ja jos maalaamo löytyy, niin värinki suihkasee päälle.

Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy