Kulkukoira  Proturbo

Tiilikeula 740 pitkäisku B230 8v 503whp // Kuulumisia!

  • 809 Vastauksia
  • 388001 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Noilla suuttimilla ei kyllä hirveästi voi mennä mehtään, eli ihan hyvä valinta lienee. Lomautuksistahan pitää ilmottaa min. 14vrk ennen eli jos vasta on ilmoitettu niin lomautushan ei voi alkaa vielä kahteen viikkoon?
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Noilla suuttimilla ei kyllä hirveästi voi mennä mehtään, eli ihan hyvä valinta lienee. Lomautuksistahan pitää ilmottaa min. 14vrk ennen eli jos vasta on ilmoitettu niin lomautushan ei voi alkaa vielä kahteen viikkoon?

Mun käsityksen mukaan lomautusvarotus on annettu jo ja nyt sit sanottiin et lomille lompsis? Onko se silleen vaikka varotus on annettu niin olis toi 2vk nyt aikaa. Vai onks se tosta varotuksesta min 14vrk
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
Aivan mahtava prokkis sulla!!!!!  :hello: jatka samaan tapaan ni hyvä tulee ja eise ole rakentamista jos ei edespientä takaiskua tule ;)
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa Likonen

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1035
    • Lateo.kuvat.fi
Vähän ooteetä mutta yleisempien TESsien mukaan mun mielestä 2vk ennen pitää antaa henkilökohtasesti lomautusilmoitus ennenkun lomautus voi alkaa. Itse olin justiinsa TU/TA syistä lomautettuna 11kk ja meille ainakin tuotiin henkilökohtasesti kirjalliset lomautusilmoitukset 2vk ennen lomautuksen alkua. Noin se tessin mukaankin pitää mennä.. Ja se on ihan virallinen paperi missä työntekijän ja firman eduatajan nimmarit ja se piti esittää liitolle jne.. Eli ei voi mun mielestä noin pikasella varotusajalla lomauttaa vaikka ois varotus annettuki mahdollisista lomautuksista.
Vw Amarok DC BiTdi 4motion -13. Käyttis
240 GL -86 8V .Turpoprokkis

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Aivan mahtava prokkis sulla!!!!!  :hello: jatka samaan tapaan ni hyvä tulee ja eise ole rakentamista jos ei edespientä takaiskua tule ;)

Kiitosta paljon! :) Takaiskuja tulee varmasti jatkossakin. Mutta oon tähänkin asti ne selättäny joko helposti tai saatanan vaikeesti. Kyllä tämä tästä ! ^^

Vähän ooteetä mutta yleisempien TESsien mukaan mun mielestä 2vk ennen pitää antaa henkilökohtasesti lomautusilmoitus ennenkun lomautus voi alkaa. Itse olin justiinsa TU/TA syistä lomautettuna 11kk ja meille ainakin tuotiin henkilökohtasesti kirjalliset lomautusilmoitukset 2vk ennen lomautuksen alkua. Noin se tessin mukaankin pitää mennä.. Ja se on ihan virallinen paperi missä työntekijän ja firman eduatajan nimmarit ja se piti esittää liitolle jne.. Eli ei voi mun mielestä noin pikasella varotusajalla lomauttaa vaikka ois varotus annettuki mahdollisista lomautuksista.

Hmmh.. Kuulemma se lomautus on täysin kaikkien säädösten mukanen jne. Ei siinä auta mikään. Yhen kaverin kanssa sovittiin, että keskiviikkona haetaan auto veks ja rupeen ite sitte hiomaan jne . Kunhan pahimmat lommot sais toi kaveri duunattua + hiekkapuhallukset tehtyä. Kuulemma 70kg menny jo hiekkaa. =D Maaliruisku kyllä pysyy omissakin käsissä. Siinä samalla kun haetaan auto niin poikkean reitiltä jokusen kilometrin ja haen Garrett GT37 ahtimen. :)
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
missäs päin autoa rakentelet? kävivaan mielessä jos tulisin tätä livenä kattomaan ja näyttämään samalla oman prokkiksen ;D
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
missäs päin autoa rakentelet? kävivaan mielessä jos tulisin tätä livenä kattomaan ja näyttämään samalla oman prokkiksen ;D

Lohja/Uusimaa. Siellä on toi talli, missä Volvo majailee taas keskiviikosta eteenpäin, kun maalarilta haen. Toi kone on tässä kotitallissa 20km päässä hallilta. Ens viikolla saan vauhtipyörän, kannen ja ehjän öljypohjan niin vois kasailla ton koneen loppuun :)

E: Tervetuloa vaan jos näillä seuduilla asut :)
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa rooppis93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • yrittänyttä EI laiteta... tai ainakin niin ne sano
itse asun forssassa mutta jos niillä main liikun niin varmasti tulen käymään! on sen verta hieno rojekti sulla samanlainen mikä itselle piti tulla ensialkuun mutta meni puihin se homma jotenka tuli sitten 740 diisseli vekotin siitä on taroituksena ottaa superin voimat ulos(240hv ja ainakin 400nm) ja myydä ja sitten mersun om606 st seuravaaksi rojektiksi :)
-740TDic kartano rotta n.130hp/220nm kytkin sanoi heihei. - EX. volvo V70 TDI "vähän" lipsahti

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
itse asun forssassa mutta jos niillä main liikun niin varmasti tulen käymään! on sen verta hieno rojekti sulla samanlainen mikä itselle piti tulla ensialkuun mutta meni puihin se homma jotenka tuli sitten 740 diisseli vekotin siitä on taroituksena ottaa superin voimat ulos(240hv ja ainakin 400nm) ja myydä ja sitten mersun om606 st seuravaaksi rojektiksi :)

Juu no ite käyn Raumalla sillon tällön viikonloppusin niin tuut sitte Autokeitaalle/ABC:lle kahville kun kurvailen Forssan ohi kakkostietä! ;) Itellä ollu W201 OM602 superi ja onhan se musta hönkä ihan mukava asia suhteutettuna voimaan!


PS: Tälleen ihan yleisesti, niin tuli ilmotettua Volvo ACS:ään. Saas ny nähdä mitä vastailevat, mutta sais ainakin projekti lisäpotkua vaikka kesken en tätä jätä ja yks hallikaverikin tossa E30:stä rakentelee kyseiseen tapahtumaan. ^^ Näyttelutouhuissakin viimeks tullu oltuu 2012 mukana.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2013, 00:38:01 kirjoittanut migl »
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Eilen tuli haettua Volvo kouvostoliitosta ja tällä kertaa oli vähän taloudellisempi yhdistelmä ja meni "vaan" 70-80e naftaan. :D Ovissa on tekemistä, mutta mietin tässä josko silottais ne kokonaan.. Vähän hankala on niitä reikiä hitsata meinaan. Miltähän tollanen kenkälaatikko näyttää silotetuilla ovilla..? Konepelti, takakontin luukku ja puskurin lippa jäi vielä maalarille. Koria rupeen hiomaan ite ja koneen kasaan, kunhan kaverilta saan kannen, vp:n ja öljypohjan takasin. Kansi ja vp oli siis tasotuksessa molemmat.

Niinjuu. Matkanvarrelta hain Eikalta GT37 garretin 57/62 siivillä. :) kuvia tulee kunhan hallilla käväsen. :) ehkä tänään, viimestään huomenna.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2013, 11:51:29 kirjoittanut migl »
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Itse en ainakaan ovia rupeis korjaamaan, kun ruosteettomat 7/9 ovet ovat muutaman kympin kpl myyntipalstalla..

Poissa BitterPill

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 58
  • www.vrcf.fi
Löytyy kaikki neljä seiskan ovea harmaana jos on tarvetta. Lasit paikallaan ja tsillee.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Löytyy kaikki neljä seiskan ovea harmaana jos on tarvetta. Lasit paikallaan ja tsillee.

Se on totta, muttakun noissa on etuovet sähköllä. Perjaatteessa hajoavia osia olis vähemmän veivilaseissa :D

Löytyy kaikki neljä seiskan ovea harmaana jos on tarvetta. Lasit paikallaan ja tsillee.

Sähkö- vai veivi? Värillä ei väliä, koska maalaan ne kumminkin :D
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Sori tuplapostaus, mutta löyty joku hirveen ruma kuitukasa kuvahausta silotetuilla ovilla + lokarilla..
Kuva nyt ei suostu liitettäväksi tähän mutta hmmh... Se ois ainakin erilaista, mutta työtunteja siihen uhrautuis helvetisti ja ei ne listat nyt niin rumat oo.. Täytyy nyt miettiä ^^
« Viimeksi muokattu: 07.11.2013, 16:51:29 kirjoittanut migl »
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Hoi ! Projekti sen verran edenny, etä paukutin takakontista ja konehuoneesta pari reikää esiin. Tässä on nyt aikaa menny pari iltaa ton arkkupakastimen kanssa kun kemppiperästä antautu vetari ja katkes. Tulin lopulta tulokseen että tästä seiskasta menee toi heittolukollinen perä arkkuun nyt enkä kemppiperää laita enään tohon käyttikseen. Kuviakin toki olis mutta koneella en oo pitkään aikaan käyny, niin en oo saanu lisäiltyä.

Tosiaan molemmat iskarin alapään pultit meni naps poikki yms korroosion raiskaamia osia oli seiskassa odotusten mukasesti. Pohja nyt onneksi suht terve eikä vaadi hitsaamista muutakun  muutamasta kohtaa.

Käyttäjälle Lankku suuri kiitos 1031 perästä 3.54 välityksellä, eli maalia pintaan, lukkoa murikkaan ja kovaa ajoa. BitterPill nimimerkin takana olevalle veijarille sitten kiitos ja kumarrus perän tuomisesta tänne etelän suuntaan! :)

Tänään arkkupakastin tulee toivottavasti nippuun ja sitten alkaa taas seiskasatkun kanssa häärääminen :)
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

 

Carcom Oy  Ateho