Elekma  Autoracing

VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista

  • 15776 Vastauksia
  • 3256939 Lukukerrat

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sawo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1119
  • www.vrcf.fi
Jep, melkein sanosin että ota mieluumin se tuulilasi irti kuin takalasi, saatat saada jopa ehjänä irti.
Oolrait. Vaihtuupa samalla hiekkapuhallettu ja muutenkin kärsiny lasi uuteen. Täytyy koittaa fiksailla ruosteet kuntoon lasi paikallaan ja viedä liikkeeseen tummennettavaks, mulla ei riitä hermo ähertää kalvoo takalasiin nuinkin ahtaassa tilassa :D

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Auto ykköskoppanen V70. Tarkoituksena pistää katkaisija lisävaloihin. Herätteen maa on varmaan järkevin vetää ohjaamoon. Mutta mistä ihmeestä läpivienti?
Jarrutehostimen alla on haitariputki jossa kumitutti neljälle johdolle. Sisällä vaan kojetautun alasuoja pois ja kurkit sinne ylös niin löytyy, ei näy kyllä helposti.
Tossa se konehuoneenpuoleinen pää nostettu ylös.

Poissa ReeVeeRee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 204
Kiitoksia Pomo. Kumma kun en itse tuollaista huomannun vaikka koitin tutkiskella.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Kiitoksia Pomo. Kumma kun en itse tuollaista huomannun vaikka koitin tutkiskella.
Löysitkö sen?

Poissa ReeVeeRee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 204
Löysitkö sen?

Kyllä putken päät löyty, kun oikeanlaista osas etsiä.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2012, 22:44:26 kirjoittanut ReeVeeRee »

Poissa haurala93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • www.vrcf.fi
mites penkinlämmittimen katkaisijan saa avattua?  ???
v70 mk2 -00/01 2.4 140hp

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
mites penkinlämmittimen katkaisijan saa avattua?  ???

850:ssäkö? Kaivat nappulan ylös kolostaan ja irti johtosarjasta ni huomaat kyllä pienet lukituskynnet sivuilla jotka pitää sisuskalut rungossa paikoillaan. Nappiosa irtoaa sivuilla olevia saranakoukkuja levittämällä. Miksi nappi pitäis purkaa? Lampun ainakin saa vaihdettua sieltä takakauttaa.

Poissa haurala93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • www.vrcf.fi
jaa joo unohdin mainita auton, kyllä 850. vaihdoin ledin siihen mutta piti jostain syystä ottaa viellä irti niin itse ledi tippu sinne sisään joten tarvii nyt sit purkaa nappula että saa sen sieltä pois kun ei sinne kehtaa jättää. tosin löytyhän umpion sisältä puu listan palanen  :facepalm: pitää tarkastella viellä itse kytkintä tarkemmin.



ja sitten piti kysyä miten volvo 850 lämmönsäätöpaneelissa on lamput kiinni? meneekö sinne t5 ledit suoraa?
« Viimeksi muokattu: 12.01.2012, 16:11:48 kirjoittanut haurala93 »
v70 mk2 -00/01 2.4 140hp

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Ostin Volvo S60 Lambda-anturin vuosimalliin 01- tyyppi numero lambdalla 8658237 4 johtonen . Kummiskin minun autoni lambdan tyyppi numero on 9497253 ja on myös 4 johtoinen. sitten kun pengoin netistä niin minun auton lambda tunnistin käy vain vuosimalleihin 01-02 ja sen minkä ostin käy 02-07 lambda on muuten samanlainen mutta pää on vähän muuttunut. mutta olisiko mahdollista että se kävisi myös tohon vuosimalliin 01.
volvoja - onhan noita.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Milläs tuosta allekirjotuksen kulkineesta saa taustapeilin ehjänä irti?  :idiot2:
No kun halvalla sai.

Poissa haurala93

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 175
  • www.vrcf.fi
kellään tietoa miten 850 lämmönsäätimen valot on kiinni? yritin pyöritellä ja vedellä jne... ja nyt vanhat ei enään pala, ilkee pimeellä säädellä  :facepalm:
v70 mk2 -00/01 2.4 140hp

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Milläs tuosta allekirjotuksen kulkineesta saa taustapeilin ehjänä irti?  :idiot2:
Peitelevy irti ihan vaan kampeamalla(hajoaa) ja sitten ruuvit irti.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Peitelevy irti ihan vaan kampeamalla(hajoaa) ja sitten ruuvit irti.

Hitto kun ei tullut otettua kivaa siitä, mutta ilmeisesti tarkoitat sellaista muovista, kattoverhoilun väristä peitelevyä? Kun tossa on musta ja peltinen, enkä ainakaan ole nähnyt mistä sitä sais kammettua
No kun halvalla sai.

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Mitään tietoo missä asennossa tossa alle kirjotuksen deekussa alipaine toiminen lämppärin hana on auki  ???

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Mitään tietoo missä asennossa tossa alle kirjotuksen deekussa alipaine toiminen lämppärin hana on auki  ???
Tiietään jo  8)

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

 

Autoracing  KL-varaosat