Itellä sekä veneessä että 340 (kummassakin 2,5L 16v turbovinokone) ihan normi 6/8mm nylonletku. Veneessä paluuna on 6/8mm kupariputki, kun se on kuidutettu runkoon.
340 tuo nylonputki on muoviletkun sisällä ja kulkee koko matkan runkopalkin sisällä konehuoneeseen asti, ettei varmana mikään pääse särkemään sitä. Veneessä nylonletku on kanssa muoviputken sisällä joka on kuidutettu runkoon, ettei pääse aallokossa liikkumaan ja hankaamaan.
Vakiona melkein joka autossa on samaa 6/8mm nylonputkea, mm myös Audi A8L W12 koneella (450hv), 300 sarjan ruiskupeleissä, S90, lähes joka volvossa.
600hv-> rupeisin miettimään 8mm sisähalkaisijalla olevaa letkua, ja sit 1000hv+ ni voi miettiä 10mm sisähalkaisijaa.
Noissa metalliputkissa on vaan sellanen ongelma, etenkin hehkutettu kupari, että saattavat haljeta tärinästä, en laittaisi painepuolelle ainakaan hehkutettua kupariputkea. HST/RST käy tottakai, mutta en sit tiedä onko tarpeellista.