0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kantta olis kyl tarkotus madaltaa, avartaa pakopuolta, isommat venttiilit, vx3-nokka ja mitäköhä sitä vielä keksis . Valmiiks tehtynä noita kansiahan saa pikkasen kalliimalla ku vakion. Aika samanlaista oon aatellu kun tällä kaverilla https://www.youtube.com/watch?v=JAjnOGkNVoM . Eli sellasta 200hp oon aatellu tehoja saada . Sillon menee kyllä laatikko ja kytkin vaihtoon kanssa
itse hiekkapuhalsin noi siriukset, sit hioin viel käsin, tuli aikas hyvät vaikka ekaa kertaa koskaan hiekkapuhalsin, kaks kerrosta maalia pintaan nii ei jääny mitää, on ku uuet. c:
Kyllä vaparina 531 kannella se 200hv on mahdollista saada, mutta sillon pitää olla lompakko kunnossa. Iskua pidentämällä saa hevosia ulos lisää mutta samalla pitää syöttää lisää soppaakin. 40 weberit ei riitä yhtään mihinkään, näin isot pojat puhuu.
Juu kyllä sitä tehoa vaparinakin saa suht edukkaasti,K moottorin kansi(mikä se ny numeroltaan olikaan) pienellä sipistelyllä(varsinkin venttiilien ja seetien muoto,kanavien kevyt siistiminen ja kohdistus sarjoihin),sopiva nokka,ja erityisen halvalla jos tekee niin vaikka ihan K:n männät jokkis tyyliin palotiloja täytehitsaten ja sorvaten pienemmäksi ruttujen lisäämiseksi,45 tai 50mm. tuplat(Weberin Kiinakopiotkin yllättävän laadukkaita),hyvä peltisarja.Kaverilla tuommoisin eväin tehty kone josta jarrutettu rapia 220 heppaa Jotta kyllä sieltä jotain on mahdollista saada suht edukkaastikin