En nyt niinkään sanoisi, jossain on vikaa jos 200km/h tuntuu erityisen haastavalta normaalilla tiellä, normaali keliolosuhteissa. Tuo vanhempi Summumi oli silti alkuun aika kiikkulauta +170 vauhdissa. Syyksi paljastui nelipyöräsuuntauksessa päin vi••ua olevat kulmat, jotka eivät haitanneet "lain puitteissa" pysyttelevissä nopeuksissa. Kun ne kohdisti, alkoi Volvokin käyttäytyä jämäkän nelivetoisen sedanin leppoisuudella, vaikka oltiinkin pikalinjalla. Exen vein heti ensimmäisenä viikkona Tre K.A:lle suuntaukseen ja sama homma, kulmat... On ollut säyseä ajettava, kuten kuuluukin.
Uuden auton ostajan pitäisi heti alussa suunnata renkaat! Tehtaalla ne laitetaan vaan "sinnepäin" pikasuuntauslevyillä, ei siellä ole aikaa nelipyöräsuunnata tämmöisiä halpoja käyttöautoja, ehkä joku Bentley tulee tehtaalta kunnolla suunnattuna. Niin kauan kun tämä toimenpide on tekemättä, voidaan ajaa uudehkoillakin autoilla ja moittia, "eträ merkki se ja se on ihan paska ajaa." Oma vika. Alusta ensin kohdilleen, sitten tietää millainen on ajettavuus todellisuudessa ja tietää alkaa etsiä vikoja myöhemmin jos niitä ilmenee. Jos ajettavuus on aina ollut huono ed.mainitusta syystä, ei löystyvät nivelet, puslat tai kanttareeseen enemmän ajettu ohjaus anna niin selkeää "paskentumista" entiseen tilaan nähden.
e: Ja siis sitä koodia ei missään varuste-esitteessä tmv printissä ole, se ilmestyikin vasta siinä ohjelmassa millä automyyjä kasaa sen sinun autosi kokoon ja lähettää tilauksen tehtaalle. Samalla tavalla kuin joku "varuste X vaatii myös varusteen Y/Z tai varustepaketin L" tai "varuste X ei yhteensopiva jos autossa valinnaisena optio D."