No eipä toiminut PSA moottorissa tämä "oikominen". 10-15 kertaa käytin virtoja päällä/pois, eikä se kyllä käyttänyt minkään sortin pumppua missään. Starttasin, kävi viitisen sekuntia ja sammui. Nyt on ilmaa putket täynnä. Mistäköhän sitä nyt olis viisainta alkaa ilmailemaan?
No niin hermot ja startti paloi sahaamiseen ja vein auton ammattiauttajalle.
Tankissa sittenkin on siirtopumppu, joka oli hajonnut. Uutta tilailemaan, 170€ fixukselta. Melko edullinen kun ulkomailtakaan ei saa uutta halvemmalla.
Toki sai ilmaa myös jostain suodattimelta, koska pajalla vaihtoivat uuden suotimen ja nyt lähtee käyntiin heti startatessa(vaikka siis siirtopumppu ei toimikkaan).
e. Psa -koneessa EI OLE SIIRTOPUMPPUA, vain pelkkä koho tankissa. Tämän vaihto onnistuu vain irrottamalla tankki.
Lopputuloksena siis kohdallani oli, että olin asentanut suodattimen jotenkin vituralleen. Vika siis korjaantui kun vaihdettiin uusi suodatin ja pa-linja ilmattiin.