0
axelkant ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllä mulla on nostettu aina perä ilmaan. Ja niin on mullakin rengas kaaren kohdalla, tosin kyllä kun 55 profiilin rengas 17 vanteella.Eipä siinä oo muuta jos jousi irtoaa niin klemmarilla varmistaa.
Vaihdoin 740 18x8 vanteet 225/40/18 renkailla. Spacerit joka nurkassa. Nyt raapii renkaat takana kaariin joka ikisessä töyssyssä tai kuopassa. Takana ET-9. Mitäs porukka tehny noille kaarille, jotta saatu lisää tilaa?Pitää kanssa hommata uudet takaiskarit ja vahvistetut takajouset niin ei olis ihan niin löysä toi perä...
Mistäs tommoiset holkit voisi tehdä jotta saisi 240 etukaasut sopimaan 940:piin? Minkä korkuiset? Sisähalkaisija? Leveys?
Mikähän on 940 bensa sedanin vakio korkeus? Tietäs katsastusta varten korkeutta muuttaa tarpeeksi.
62 97 210 008 Lukee mulla takajousissa. Mikä noiden jäykkyys sit on?
Te joilla on bcracing alustasarja niin olisko tallessa että minkämittainen takajousi tulee paketissa mukana. Samoin kiinnostaa että paljonko on takaiskarin kiinnitys pisteiden etäisyys minimillä ja maksimilla?Ostin bcracingin 740 takajouset säätöpalikoineen ja nyt pitäisi löytää oikean mittaiset tarvike iskarit. Huonoa noissa jousissa on se, että niitä ei kiinnitetä mitenkään auton runkoon.
Pelkkä takajousi noin 23,5cm ilman sitä säätöpalikkaa ja iskari noin 38,7 ja 41cm mitattu kiinnityspisteiden sisä- ja ulkoreunoista, sisäänpainettuna noin 32cm sisäreunoista.
Mitäs mieltä ootte jos laittaisi peräkärryn iskunvaimentimet taakse? http://m.motonet.fi/fi/tuote/452426/Peravaunun-iskunvaimennin-310-390mm-lenkeillaPituudeltaan nuo ovat saman mittaiset kuin G Astran. (39,5cm). BC racing iskarit näköjään samaa kokoa. Kantavuttaa ehkä hiukan enemmän kuin G astran vastaavissa.