Autoracing  KL-varaosat

Volvo V70 -97 2.5T man awd -> 2.3t man awd moottorinohjaus ongelma

  • 6 Vastauksia
  • 3806 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Elikkäs kyseinen projekti on meneillään. Monta mutkaa tässä on jo selätetty mutta nyt alkaa se isoin kysymys olla ongelma.

Eli auto johon moottori on tulossa on -97 V70 2.5t awd man.
Moottori on -99 V70 T5 automaatista.

Jotta tämä ei olisi niin helppoa että käyttäisi vain tuon uudemman auton moottorinohjausta ja poistaisi siitä tuon automaatin ominaisuuden niin tähän kokoonpanoon on tulossa isommat suuttimet (ne vihreät) ja td04hl-19T ahdin. Eli tuo moottorinohjausboxi ei luultavasti toimisi edes lastutuksen jälkeen kun ei tajua isompia suuttimia??!?!

Uudemmassa (eli tuossa 2.3l) koneessa on kärjetön sytytys joten tuo vanha boxi tuskin sitä osaa käskyttää millään tavalla  :idiot2:?

Auttakkee nyt tyhmää. Onko tässä pakko mennä ostamaan koko moottorinohjaus jostain firmasta kuka tekee kaiken uusiksi custom ohjelmalla ja toisella boxilla vai pystyykö noista vakioista tekemään mitään? Eli helpoinhan olisi varmasti jos vain pystyy niin tehdä tuosta uudemman auton ohjainboxista toimivaa kalua?!??!  :idiot2:
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Saa ehdotella jos tulee joitain yrityksiä / henkilöitä mieleen kuka osaisi ehkä ohjelmoida tuota vakio boxia :).
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1119
Laitahan paikkakunta, niin voidaan suositella sopivaa paikkaa johon viedä auto. Toki jos customia tulee, niin kannattanee harkita jotain muuta moottorinohjausta.
Ohjainlaitteiden, mittaristojen, jne. korjaukset
Performance by Sercap.fi optimoinnit
044-0760422
www.sercap.fi

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Laitahan paikkakunta, niin voidaan suositella sopivaa paikkaa johon viedä auto. Toki jos customia tulee, niin kannattanee harkita jotain muuta moottorinohjausta.

Jos lahden lähteltä löytyy :D. Toki tuo Tampereen seutu ja Helsinkikin käy. Kuhan ei joudu ihan ouluun asti lähtemään :D.

Tosiaan mielellään mentäisiin vakiolla jos sillä pystyy vain pelaamaan. Toki onhan sitten se custom aina custom :D. Yksi sellainen tarjous on hariselta jo saatu mutta jotenki kuulostaa että tuolla omalla boxilla voisi päästä halvemmalla?? Jos nyt se olisi edes mahdollista.
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa jp_olli

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1119
Custom-softan tekeminen vakio-purkkiin ei ole sekään aina halpaa ja vaatii aikaa.

Miten ajattelit hoitaa ajoneston tuosta uudemmasta ecusta? Vaatinee avainsirun ja immopurkin samasta autosta, kuin ecu on peräisin.
Ohjainlaitteiden, mittaristojen, jne. korjaukset
Performance by Sercap.fi optimoinnit
044-0760422
www.sercap.fi

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Custom-softan tekeminen vakio-purkkiin ei ole sekään aina halpaa ja vaatii aikaa.

Miten ajattelit hoitaa ajoneston tuosta uudemmasta ecusta? Vaatinee avainsirun ja immopurkin samasta autosta, kuin ecu on peräisin.

hmmm... hyvä huomio. Onhan mulla kyllä toi romu tossa mistä toi moottori on otettu että siitä löytyy kaikki nuo :o. Mutta hirvee homma ruveta vaihtamaan >_<!!! Täytyy varmaan kuopata tuo idea sittemmin että laittaisi vakio purkin.
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa hss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 203
  • www.vrcf.fi
Tuo saattaisi olla tehtävissä vanhalla moottorinohjauksella, jos vaan vanhan koneen tarvittavat anturit saa ruuvattua myös uudempaan. Motronic 4.4:ään saa tehtyä COP konversion ja uuden softan saa sisään kotikonstein.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron