KL-varaosat  Race.fi

B234F turbo C kadettiin

  • 181 Vastauksia
  • 68657 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #180 : 11.06.2015, 20:53:10 »
Pistetää nyt vielä tähän aiheeseen kun ei oo näköjää uus omistaja mitää kirjotellu. oli käynyt auto säädettävänä jo kuukaus pari sitten. oli ollu megan kans vähä ongelmaa alkuu mutta vissii kaikki päätty onnellisesti.
Tämän siis puhelin penkittäjän/säätäjän kans, kardaani oli alkanu pekissä vatkata isommilla paineilla niin ettei voinut penkata, ja sytkä oli ruvennu pätkii isommilla paineilla. voi johtua täörinästä ku se triggerin anturi mikä lie viralliselta nimeltää varmaa alko vapista siinä.. mutta muuten toimis oikee kivasti vissii ku vaan säädöt sai loppuun hiottua. 0.7-0.8 paineilla, ja puistavalla kartuunilla lukemat pyörältä oli kiitettävät 310hp/400Nm. jotenka vois aatella että ihan kivasti sieltä sitä tulee. akseli punttiin ja nokkien ajotusta ku viittis hieroa et sais kierroksia enempi nii ei alkais vääntö häiritä, nii luulis sen 450-500hp koneelta irtoavan suht helposti, kuten olin ajatellut :)

Ps. ihan ohuesti harmittanut myyminen. vähä jälkee myin vielä turbo pyöränki pois. en tiiä mikä myynti puumi tuli sillon mutta ainaki stressi väheni puoleen :) nyt vois talveks harkita uutta projektia. harmillisesti varmaan vollea ei oo tulossa. eikä varmaa toista kadettiakaan. tai jos niin tulee kyllä jäämään taloon lopullisesti..
Hondan vtecci kiinnostais rakentaa kunnolla mutta tarjonta on nii apea..
Ei mulla muuta, hyvää kesää kaikilleee!!

Poissa jesse47

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 94
  • www.vrcf.fi
Vs: B234F turbo C kadettiin
« Vastaus #181 : 22.11.2016, 11:09:03 »
Olin hiljan puhessa kadetin omistajan kanssa, auto edelleen hänellä ja ei aio kuulemma luopua.
Hän ei ole mihinkään kirjoitellut, ois kiva kuulla onko kukaan nähnyt tätä liikenteessä?
Moottori on kestänyt ja se laatikon vahvistus osoittautunut ilmeisen hyväksi nimittäin sama laatikko edelleen paikalla :D
siitä kertonee se että on ajanut 1.3 ahdoilla, kuulemma sutii, paukkuu ja pakenoo :D
16 paria takarenkaita mennyt ja nyt oli alkanut sre+vakiolevy luistamaan. :D

Itse hankin reilu vuosi sitten audin 89 coupe quattron. 2.3l 20v vapari vitosen jonka rakentelin ja turbotin. Moottorissa kaikki vakiota, männät sorvattu kuten aina ennenkin ja 60/64mm ahdin.
Tää nyt taitaa jäädä itelle pidemmäksi aikaa. varttimailn puikkasin loppukesästä kalajoella 11.56s/202kmh linglongin renkailla :) siellä näkyi olevan volvoja useampkin ajamassa :D

 

Futurez  Kulkukoira