Kutakuinkin kaikkia edellä kuvattuja menetelmiä on nyt käytetty ja tuomio on selvä. Kompura kaput. Ainakin se siis.
Jatketaan sen uusimisella, eipä siihen sitten enää jääkään kuin laturi ja kiristin...
Tänään tuli postissa uusi MAP-anturi, asennettu ja meno muuttui selvästi. Kaasupolkimen nopea painallushan aiheutti pahan yskähdyksen, tämä ilmiö on tipotiessään. Jalan saa oikaista niin napakasti kuin vain suinkin pystyy, eikä kone yski yhtään.
Saatan olla väärässä. Mutta, ilmastointi kun menee päälle, niin moottorillehan kerrotaan että nyt tuli lisäkuormaa ja tarvitaan vähän lisää höyryä. Veikkaan, että automatiikka saattaa avata vähän kaasuläppääkin siinä yhteydessä, ettei kone nyykähdä. Pikatestillä tämäkin ilmiö katosi, sukua siis tuolle em jutulle.
Edit: Siis kompuran kytkeytymisessä ilmeni myös pieni koneen yskähdys.
Liittyen ihan muuhun, mutta saako jostain metritavarana näissä vehkeissä johtosarjojen päällä käytettyä halkaistua "kurkkutorvea"?