Carcom Oy  Ateho

Volvo 244:sen kriittiset kohdat, jotka läpihitsata?

  • 2 Vastauksia
  • 4357 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Niin, kun kaikkia hitsisaumoja ei läpi asti hitsaa susikaan, niin mitkä olisivat ne korin jäykkyyden kannalta kriittiset kohdat, jotka hitsattaisiin, helmapellit tulee 2mm pellistä suurinpirtein 90asteen pokkauksella, joten niistä tulee vähän "levikenäköä" ja jäykkyyttä, gt barsit asennetaan konehuoneeseen ylös ja alas, mutta mitkä saumat kannattaa hitsata läpi asti, tai siis tuumaisia saumoja tuuman välein.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2018, 21:53:56 kirjoittanut Chall »

Poissa vippe

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 550
Vs: Volvo 244:sen kriittiset kohdat, jotka läpihitsata?
« Vastaus #1 : 27.09.2018, 07:47:18 »
145 -70, 940 Turbo USA -91,960 -92, 760 GLE USA -88, -95, 850 T5 svedu -96
entisiä: 944 SE -92, V70 -97, 855 GLT -96, 854 ja 855 italo -95, S80 T6 -99, 855 GLT "arabi" -95

Poissa Jopas_Jotakin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 244:sen kriittiset kohdat, jotka läpihitsata?
« Vastaus #2 : 28.09.2018, 09:46:18 »
Kiitoksia, noista on todellakin hyötyä.
Tuossa ei ollut kuin pisteet hitsattu, ite taian hitsata tuuman välein sentin hitsin. Aluksi meinasin jopa tuuman mittaista hitsiä, mutta se taitaa olla overkill ratkaisu.

 

Autoracing  KL-varaosat