Futurez  Kulkukoira

zeron 940 classic EX/MYYTY

  • 53 Vastauksia
  • 14243 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #45 : 03.04.2012, 23:02:24 »
Tai sit teet tälle sen mitä kuuluukin eli jätät tähän ton parhaan näkösimmän kanttivolvon keulan  S* Itelle himottais toi 940 -keulakonversio, se on nätimpi ku S/V90 tai uudempien, ainakin mun silmään 8)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #46 : 04.04.2012, 17:08:01 »
Tai sit teet tälle sen mitä kuuluukin eli jätät tähän ton parhaan näkösimmän kanttivolvon keulan  S* Itelle himottais toi 940 -keulakonversio, se on nätimpi ku S/V90 tai uudempien, ainakin mun silmään 8)
totta tämäkin, tää 940 keula on kyllä KIRKKAASTI paremman näköinen kun tuo vanha 740 keula, ja valoteholtaan on kyllä KIRKKAASTI paras  ;D kaikista kamalin keula mitä volvo on ikinä saanut aikaan on tuo viimeisten  740 keula, ne kamalat riiskaleet siinä lamppujen ja maskin välissä  :facepalm: helkutti kun kestää noitten jousten tulo, menee kohta completos:kin poikottiin, kun kiven kovaan viimeiseen päivään väitti että kyllä ne jouset tulee kahdessa viikossa, kolmannella viikolla sanottiin että juu on melkeen perillä. no kuukausi menny eikä vielläkään ole edes suomen puolella  >:(
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2282
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #47 : 04.04.2012, 19:53:54 »
kaikista kamalin keula mitä volvo on ikinä saanut aikaan on tuo viimeisten  740 keula, ne kamalat riiskaleet siinä lamppujen ja maskin välissä  :facepalm:
Komppia tälle, ei sovi omaan silmään sitten yhtään. Tiilikeula sen sijaan on niin ruma että siinä on munaa jo ihan siksi että se on niin jäätävä palikka... :2funny: Omasta mielestä 940 keula on varsin onnistuneesti päivitetty 700-sarjasta ja hyvän näköinen ihan sellaisenaan!
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #48 : 04.04.2012, 22:53:12 »
tänään noudin ghost:ilta volvon alk.per käyttämättömät kangasmatot mallia 960. sopi niin hienosti tonne lattiaan että poltan kaikki yleismallin kangasmatot! ne on sit kamalia ko kerran astut siihen ni ne karvat painuu kasaan että jää vaan semmonen lätty sinne lattille  ??? ja lika tarttuu! myös tarvikkeet 3" hormiin ostin,tuntuu tuo 2.5" simons vähän ahtaalta. nyt lähtee sitte katalysaattorikin samalla kerrall  ;D ja 960 ovenkahvat myös ostin ghost:ilta edukkaasti. ne kaipaa vaan hionnan ja maalauksen.
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #49 : 04.04.2012, 23:38:34 »
Onko ovenkahvat mustat, läpivärjättyä muovia olevat? Jos haluat jättää mustiksi ja ovat haalistuneet, niin kannattaa ensin kokeilla kuumailmapuhaltimella palauttaa väri siihen :)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #50 : 05.04.2012, 13:13:42 »
Onko ovenkahvat mustat, läpivärjättyä muovia olevat? Jos haluat jättää mustiksi ja ovat haalistuneet, niin kannattaa ensin kokeilla kuumailmapuhaltimella palauttaa väri siihen :)
ne on tällä hetkellä 960 tummanvihreät. ja yhdestä on maali lohjennut niin ihan valkosta muovia näyttäs olevan ja maali päällä. ja korin väriin ne tulee tottakai! just kun pääsee eroon noista 940 mustista traktorin oven kahvoista  :-\
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #51 : 12.04.2012, 18:09:35 »
tänäpä tuli laiteltua uudet jouset volvoon ja kesävanteet alle  ;) huomenna viellä pieni perän kororus kun näyttää hiukan että perä roikkuu vaikkei se roiku, näyttää vaan kun on tuo etukaari "korkeampi". sit huomenna järkyttävä pesu ja vahaus ulkoo ja sisältä  :pomo:
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #52 : 12.04.2012, 18:40:23 »
Sen verran mitä viimekesänä tätä näin, niin oli pirun hyvännäkönen. Kai tuut lauantaina miittiin niin nähdään, että mimmonen tästä on talven aikana tullut. Toivottavasti parempaan, ainakin tarinan perusteella  8)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa Zero

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 173
  • ihme hyypiö,old school takaveto.
    • kuvia.
Vs: zeron 940 classic
« Vastaus #53 : 17.04.2012, 15:49:37 »
Sen verran mitä viimekesänä tätä näin, niin oli pirun hyvännäkönen. Kai tuut lauantaina miittiin niin nähdään, että mimmonen tästä on talven aikana tullut. Toivottavasti parempaan, ainakin tarinan perusteella  8)
Äh, en kerenny huittisten miitttiin ko olin järvempäässä rocki keikalla, mutta tuleehan niitä viellä  :) tuntuu hiukan että laatikko luistaisi ylivaihteella(4.), saattaa olla luulotautiakin, mutta jännän asiasta tekee se että kun on ylivaihde päällä ja vauhtia sen verta vähän ettei turbiini lukko ole kiinni niin luisto tuntuu kun lähtee nostaan nopeutta sillain ettei vaihda 3. vaihteelle, mutta kun turbiini lukittuu satasen vauhdissa niin luisto loppuu, ihan kuin turbiini luistaisi. mutta ei sekään ole oikein fiksua koska se luistaisi  kyllä muillakin vaihteilla  ??? mutta kuinka tarkka tuo laatikko mahtaa olla öljyn määrästä? mietein että olisiko mahdollista että kun turbiini lukittuu niin öljyä riittäisi jotenkin paremmin tms? öljyn määrä on ajonjälkeen katottuna MIN ja MAX merkin puolessa välissä(ja kyllä, olen katsonut tikun +90c asteikosta  ;D )
Myönnän harrastavani naapurivihaa ruotsia kohtaan mutta olen silti ylpeä mitä ovat saaneet aikaan -VOLVO-

 

Futurez  Kulkukoira