Carcom Oy  Ateho

2-ovinen 245.

  • 7 Vastauksia
  • 2155 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mrop

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 882
  • www.vrcf.fi
    • volle.
2-ovinen 245.
« : 22.04.2011, 03:28:36 »
sopiiko 242:n taittuvat etupenkit 245:n kiskoihin?

ja jos laittaa 242:n ovet 245:n kiinni ja siirtää bpilaria taakseppäin, mitenkä sen tarvis katsastaa vai saako runkoa muunnella noin ?

ois komia rakennella 2-ovinen 245  ::)

takaoven hitsaa vain kiinni ja silottaa.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 2-ovinen 245.
« Vastaus #1 : 22.04.2011, 06:54:55 »
Onkohan menny paaliin, mutta vanhan markkinapaikan puolella oli tehty 243, se oli hyvin tehty, ja myyntihintakaan keskeneräsenä(kasaamattomana) ollu pahan hintanen verrattuna työn määrään.

http://www.volvolandia.com/volvomp/index.php?topic=29287.0
Sais valmiina ei tarvis tehä korroosiotöitä taikka laskeskella ite tolpan paikkaa...  ;)
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Henko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
Vs: 2-ovinen 245.
« Vastaus #2 : 22.04.2011, 11:57:21 »
^ Tuo pisti kyllä aikoinaan silmään myyntipaikalla. Ois ollu hauska seurata, miten saa kilpiin.

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: 2-ovinen 245.
« Vastaus #3 : 22.04.2011, 12:09:34 »
Jenkkiautoja on aika paljon muutettu neliovisesta kaksioviseksi, ja siihen on melko tarkat ohjeet aken sivuilla. Se että takaluukku on pystyssä ei tuota tilannetta mainittavasti muutamihinkään.

Poissa Henko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
Vs: 2-ovinen 245.
« Vastaus #4 : 22.04.2011, 13:30:00 »
Jenkkiautoja on aika paljon muutettu neliovisesta kaksioviseksi, ja siihen on melko tarkat ohjeet aken sivuilla. Se että takaluukku on pystyssä ei tuota tilannetta mainittavasti muutamihinkään.
Kaveri selitti jotain outoa kans siitä, miten Sierroja on muutettu jonkun ihme 2d-tyyppimerkinnän mukaan, porsaanreiän turvin. No se ei liity Volvoihin.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5755
  • www.vrcf.fi
Vs: 2-ovinen 245.
« Vastaus #5 : 22.04.2011, 18:33:33 »
Neliovisesta saa muuttaa kaksiovisen tai toisinpäin mikäli molemmat mallistosta löytyy. Mutta farmaria ei ole ollut isoilla ovilla joten tämä taitaa riippua katsastusmiehestä hyväksyykö. Kyllähän se kori on aivan samanlainen siihen asti sedanissa kuin mitä pitäisi muokatakkin mutta takaoven kohta muuttuu oleellisesti erilaiseksi.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 2-ovinen 245.
« Vastaus #6 : 22.04.2011, 21:54:24 »
Mutta farmaria ei ole ollut isoilla ovilla joten tämä taitaa riippua katsastusmiehestä hyväksyykö.
Ruumisauto on isoilla ovilla  ;)
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5755
  • www.vrcf.fi
Vs: 2-ovinen 245.
« Vastaus #7 : 22.04.2011, 22:21:24 »
No sittenhän se vois olla ihan mahdollista :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

 

Futurez  Kulkukoira