Ainakin omassa niin, että autoa takaapäin katsoen perässä kaksi proppua päällekkäin. Alemmasta vanhat litkut ulos ja sitten täyttö ylemmästä reiän reunaan asti eli sitten kun alkaa tulemaan yli, niin perä on täynnä. Tämä tietenkin olettaen, että auto on suorassa. En nyt muista sitä määrää, että mitä sinne meni, mutta jotain 1,5 litran paikkeilla, tuntui yllättävän paljolta, mutta samanverran sieltä tuli vanhoja kyllä pois.
Eipä siinä mitään erikoisempia toimenpiteitä muuten tarvita. Itse sain proput ihan lenkkiavaimella vääntämällä auki eli eivät olleet mitenkään tolkuttoman piukassa, mutta isolla jakarilla saa isomman pintapaineen, jos tuntuu että lenkillä vääntäessä menee proppu pyöreeksi. Vaihteistossa oli pienemmät proput paljon piukemmassa ja täyttöreikä vaikeammassa paikassa. Peräöljyt oli koululla paineastiassa, mistä oli helppo ruutata uudet sisään, mutta tilaa on senverta, että voisi onnistua kannullakin. Tippakannulla sitten, jos ei muuten tunnu menevän, mutta siinä tulee kyllä näpit kipeeksi. Tietty voi myös pistää sihdistä vanhat öljyt läpi, että näkee mahdolliset metallimujut.