Ateho  Elekma

TPPR: FASTDOHC´s 855R AT -96 dark olive pearl. #MYYTY# VOI LUKOTTAA!!

  • 103 Vastauksia
  • 40961 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2277
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Pikkuhiljaa kuntoon...
« Vastaus #15 : 16.11.2014, 20:11:52 »
Hyvä hyvä, kuntoon vaan laitteet! Ei näitä liikaa ole tien päällä. Mutta äkkiä kaivamaan jostain volansit alle, näyttää ihan tavismallilta peltivanteilla ja pöläreillä. Tosin nää näyttää tavismallilta kaikkien muiden paitsi harrastajien silmään muutenkin... :D
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Pikkuhiljaa kuntoon...
« Vastaus #16 : 16.11.2014, 21:10:37 »
Hyvä hyvä, kuntoon vaan laitteet! Ei näitä liikaa ole tien päällä. Mutta äkkiä kaivamaan jostain volansit alle, näyttää ihan tavismallilta peltivanteilla ja pöläreillä. Tosin nää näyttää tavismallilta kaikkien muiden paitsi harrastajien silmään muutenkin... :D

Juu volanssit tai titanit on hakusessa: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=55320.0  ;)

Monen joo tietämättömän ihmisen silmissä nämä äRRät(kin) on ihan peruspappa vehkeitä, mutta mutta sais vaan selvyyden tuosta laatikosta, että mikä vaivaa. Nyt olen tekemässä ehjästä laatikosta kauppaa, josta lainataan tähän omaan ekaksi tuo pnp-kytkin ja jos ei auta niin nämä kaksi "vaihteenvaihto" solenoidia kokeillaan vaihtaa, jos ei vieläkään tulosta, niin laatikon vaihto hommiks menee, sit ainakin pelittää  8)
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa Teikka70

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Pikkuhiljaa kuntoon...
« Vastaus #17 : 27.11.2014, 09:28:54 »
Mulla on pihalla yksi GLT jossa aivan samanlainen laatikkovika. Vikakoodiksi antoi 122 - Solenoidin katkos.. Talveksi olen yrittänyt tätä saada kuntoon kun ei viitsis äRRään vaihtaa nastoja ;)
Volvot 850R, 5234T
V70 2.5 AWD, 5254T

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Pikkuhiljaa kuntoon...
« Vastaus #18 : 29.07.2015, 10:41:45 »
Nonnih.. herätellääns tätä topiccia taasen henkiin.

Tosiaan äRRä oli mulla talven ajossa vikakoodista huolimatta ja hienosti on liikkunut kun pykältää itse.
Tammikuussa tuli hommattua ensimmäinen asuntoauto jota on nyt koko 2015 kevät laiteltu kuntoon ja keväällä otettu käyttöön ja tämä volvo on siittä asti ollut seisonnassa ja tähän asti sille ei ole tehty mitään.

Jopa vrcf-miittissä tuli käytyä asuntoautolla...  :D

Nyt viimeviikon maanantaina otin auton työn alle ja aloitin hommat takaluukun ruostekorjauksella, sillä oli päässyt jo aika pahasti ruostumaan, muualta ei autosta löydäkkään ruostetta.



Ja aika paljon piti hioa ja putsailla, mut kunnon pohjatöiden jälkeen kun pohjavärit on päällä niin tulos on tämän:



Myös S80 7,5x17 vanteet saa uuden käsittelyn, ja siittä kuva:



Ja kuten 850 äRRien omistajat tietää että tuo etupuskin on 90% varmuudella yleensä halki, joten sekin poistettiin ja aloiteltiin korjaamaan. Tässä nykytilanne volvosta:



Auto olisi tarkoitus saada ajoon viikon päästä.
Tuli tilailtua myös kunnon spacerit että nuo ET49 vanteet saahaan näyttävästi ulos  8)

Myös laatikko odottaisi vielä remontti/osia/"uutta"laatikkoa. Siittä ilmoitusta:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=66944.0
« Viimeksi muokattu: 29.07.2015, 19:01:09 kirjoittanut FASTDOHC »
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Pikkuhiljaa kuntoon...
« Vastaus #19 : 29.07.2015, 12:03:18 »
Nonnih.. herätellääns tätä topiccia taasen henkiin.

Tosiaan äRRä oli mulla talven ajossa vikakoodista huolimatta ja hienosti on liikkunut kun pykältää itse.
Tammikuussa tuli hommattua ensimmäinen asuntoauto jota on nyt koko 2015 kevät laiteltu kuntoon ja keväällä otettu käyttöön ja tämä volvo on siittä asti ollut seisonnassa ja tähän asti sille ei ole tehty mitään.

Jopa vrcf-miittissä tuli käytyä asuntoautolla...  :D

Nyt viimeviikon maanantaina otin auton työn alle ja aloitin hommat takaluukun ruostekorjauksella, sillä oli päässyt jo aika pahasti ruostumaan, muualta ei autosta löydäkkään ruostetta.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ja aika paljon piti hioa ja putsailla, mut kunnon pohjatöiden jälkeen kun pohjavärit on päällä niin tulos on tämän:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Myös S80 7,5x17 vanteet saa uuden käsittelyn, ja siittä kuva:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ja kuten 850 äRRien omistajat tietää että tuo etupuskin on 90% varmuudella yleensä halki, joten sekin poistettiin ja aloiteltiin korjaamaan. Tässä nykytilanne volvosta:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Auto olisi tarkoitus saada ajoon viikon päästä.
Tuli tilailtua myös kunnon spacerit että nuo ET49 vanteet saahaan näyttävästi ulos  8)

Myös laatikko odottaisi vielä remontti/osia/"uutta"laatikkoa. Siittä ilmoitusta:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=66944.0
Nyt ei tainnu tulla oikeat kuva linkit :)
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Pikkuhiljaa kuntoon...
« Vastaus #20 : 30.07.2015, 07:49:37 »
Nyt ei tainnu tulla oikeat kuva linkit :)

Nyt rokkaa kuvatkin  *taavih->
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Nyt volvo ollut ajossa sunnuntaista lähtien. Samalla tuli turbon alipaineletkuja uusittua ja turboa "säädettyä"  :pomo: ny on kivasti vetoja paineen ollessa 1.2bar.
Tässä vähän jarruremppaa, maalailua ja spacereiden sommittelua taakse:




Takaluukku maalattuna ja maalatut renkaat alla spacereiden kanssa, takana tosiaan 25mm ja edessä 22m spacerit vanteiden ollessa ET49. Hyvin mahtuu pyörimään kun pikkuisen käsittelee kaaria  ::)



Pakoputkikin tuli vaihdettua mallia omatekemä 3" (näkyy kuvassa) ilman vaimentimia, kyllä murisee mukavasti, murmurmurmurmur :P 8) tästäkin löytyy video kun auto käy, mut sen laittelen tänne näkyviin paremmalla ajalla.

Etupuskin on vielä työn alla....



« Viimeksi muokattu: 05.08.2015, 07:08:10 kirjoittanut FASTDOHC »
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Pikku hipistelyä..
« Vastaus #22 : 01.09.2015, 11:17:15 »
Etupuskintakin on tullut korjailtua ja halkeamat paikattua/korjattua lasikuidulla, mutta on kyllä vielä pahasti kesken.
Tuli tuossa ostettua eteen "uudet" vilkkuparkkivalot mallia lexus(?) Eli kirkkaalla lasilla joissa krominen tausta, nämä maalasin bilteman tummennus spraylla tummaksi, samoin etuvalotkin ja sivuvilkut. Takavalot olisi vielä käsittelyä vaille, mutta eiköhän nekin tässä joku ilta maalaillaan, mut ensin olisi raidentangonpään vaihtoa ja yleistä huoltoa.

Nyt ois tosiaan tarkoitus tehdä autosta TUMMA. Eli mahdollisimman tummanpuhuva. äRRähän on väriltään tumma dark olive green ja autosta löytyy ammattilaisen kalvoittamat lasit, mustat aluvanteet ja nyt valotkin tummat.
Ostin hiilikuitukalvoa jolla nyt ainakin alkuun kalvotan takaluukun, koska maalaus meni pilalle maalin ollessaan vanhaa  >:(
Saas nähä innostunko kunnolla tuosta hiilari kalvon asentelusta, nyt olisi tarkoitus kontin jälkeen kalvottaa katto ja sivupeilit.

(olen nyt työkoneella ja en pysty laittamaan kuvia nykytilanteesta, mutta jos illalla ehtisi  ::) )
« Viimeksi muokattu: 18.02.2016, 11:31:05 kirjoittanut FASTDOHC »
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
855R AT -96 dark olive pearl. Hiilarikalvon kokeilua
« Vastaus #23 : 13.09.2015, 21:59:55 »
Lisäillääs tähän väliin muutama kuvanen:

Kiillottelin vähän -96 vuoden maalipintaa, kyllä siittä kiiltävän saa kun jaksaa hinkata  ;D


Konehuonekkin sai pikkuisen huomiota osakseen:


Sitten välissä vaihtelin  termostaattia ja rikoin yhden palikan termarin alta  :'( . Mut onneks siskon ukko hitsasi sen töissä kuntoon ja auto saatiin taas ajoon.


Tuli myös leikittyä ensimmäistä kertaa ikinä tuolla "hiilikuitu"kalvolla ja ihan hyvä tuli ja tulen myös kalvottamaan jossain vaiheessa tuon katon  8)




Sivupeileihin kokeilin kalvoa myös, ihan ok.t tuli ensikertalaisella, vaikka pari ryppyä tulikin:


Pari pakollista tarraakin tuli jo keväällä liimattua, ja nuo hiilaripeilit kaukaa kuvattuna:


Nyt aloitin poikkituen teon konehuoneeseen, siittä kuvia tulossa...

« Viimeksi muokattu: 13.09.2015, 22:14:44 kirjoittanut FASTDOHC »
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa Daiffi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 278
  • www.vrcf.fi
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Hiilarikalvon kokeilua
« Vastaus #24 : 13.09.2015, 22:56:48 »
Jännä tuo hiilarikontti mutta omasta mielestäni sopii hyvin.  :) Muutenkin todella näpsäkän näköinen R.
Onko vielä laatikko vika selvinnyt ?
Exät: Volvo 940 -91 " Vauhtipulkka", Volvo C70 -98, Volvo V70 AWD R -00, Volvo 740 16v -90
 
Nykyinen: Volvo 940 Turbo -98

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Hiilarikalvon kokeilua
« Vastaus #25 : 14.09.2015, 08:55:07 »
Jännä tuo hiilarikontti mutta omasta mielestäni sopii hyvin.  :) Muutenkin todella näpsäkän näköinen R.
Onko vielä laatikko vika selvinnyt ?

Kiitän  :)

Ei ole laatikkovika selvinnyt. Tällähetkellä epäilykseni viasta palaa takaisin kaasuläpän asentotunnistimeeseen, kiitoksia nimimerk. C70 uusista ideoista :hello:
Mut silti tuo epäilyttää, koska se asentotunnistin on vaihdettu uuteen ja tämän uuden ja vanhan tunnistimen olen mittarilla testannut, ja kummatkin toimii ja näyttää samat ampeeri määrät  :idiot2:
En tiedä sit miten jatkossa...  :uglystupid2:
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. "uutta" alustaa
« Vastaus #26 : 14.09.2015, 20:44:29 »
Tuli konehuoneeseen tehtyä tuo poikkituki ja ohessa pari kuvaa:




Ja paikallaan konehuoneessa, keltainen väri loppui kesken, mutta sen pystyy koska vain maalaamaan lisää.


Tein siis itse ja säästin  :2funny:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2015, 08:01:51 kirjoittanut FASTDOHC »
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa Daiffi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 278
  • www.vrcf.fi
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Hiilarikalvon kokeilua
« Vastaus #27 : 14.09.2015, 21:09:35 »
Nätti on teetkä tilaustyönä korvausta vastaan ?  :D
Exät: Volvo 940 -91 " Vauhtipulkka", Volvo C70 -98, Volvo V70 AWD R -00, Volvo 740 16v -90
 
Nykyinen: Volvo 940 Turbo -98

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. Hiilarikalvon kokeilua
« Vastaus #28 : 17.09.2015, 06:42:52 »
Nätti on teetkä tilaustyönä korvausta vastaan ?  :D

Voisin tehdäkkin, mutta tällähetkellä ei ole materiaaleja, joten ei onnistu  :-[


Tuli taas etupuskinta tehtyä valmiimmaks, nyt alkaa muistuttamaan puskuria.





Tuo puskinhan oli 3 kohtaa katkennut, edellinen omistaja tai joku muu joskus oli korjannut ihan asiallisesti, mut nyt kaikki oli revennyt auki ja kaikki piti tehdä alusta.
Harmi kun ei tullut otettua kuvaa kun aloitin työn  :-\

Mut kuidutin takaosan kokonaan ja edestä nuo halkeema kohdat avasin n.3 centin levyiseksi ja täytin lasikuidulla ja lopuksi lasikuitukittiä.
On tuo ainakin tähän asti kestänyt tuota hiomista ja pyörittelyä  ;D

Viikonlopun aikana autoon ilmestyy konin alustaa ja tuon puskimen maalaan myös ja menee keulille, kuvia siis tulossa...
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855R AT -96 dark olive pearl. "pikkupikku ongelmaa ??
« Vastaus #29 : 23.09.2015, 06:49:12 »
Nonnihh.. tuli ostettua autoon jäykkyyssädettävä Konin käytetty alustasarja, kiitos vvalimaalle  :hello:

Jouset oli hyvässä värissä, mutta iskareista maalia lohkesi, joten kunnon hionta ja maalaus, jos vaikka pari vuotta maali pysyisi  ::)
Alusta tuli asennettua vklopun aikana, joten puskuria en ehtinyt tekemään olleenkaan.

Alustaa irrotellessa, tuli vastaan pari vikaakin, repsikan puolelle olin vaihtanut iskarin yläpäähän sen kumi rinkulan, niin nyt oli se laakeri mennyt.
Kuskinpuolella taas oli vuorostaan se kumi mennyt + vetarin suojakumi oli lauennut ihan pari päivää sitten, kun ei ollut pahemmin vaseliineja vanteessa.

Ohessa pari todella surkeaa  kuvaa, kun unohdin näpsiä  :-[ Takakalustoa:




Tein taaksekkin tuollaisen heiveröisen poikkituen  ;D



Alusta on tosiaan valmis, mutta aloitin maanantaina tuota vetaria irroittamaan navasta ja voin sanoo, et vanhanan hondamiehenä olen vetareita irrotellut sitten enemmän kuin laki sallii. Ongelma tuli vastaan täälläkin, vetari ei lähde millään tuolta navasta vaikka isolla moskulalla ja ulosvetäjällä sitä yritin kammeta pihalle, tuloksetta:


Noh, aloin sitten irroittamaan koko napaa, että irroitan tuon sisemmän nivelen sitten viilapenkissä, ei muttakuin repimään sisentä niveltä laatikon päästä irti, tuloksetta!!?!
Olen vääntänyt ja kammennut vetaria ensin normaalisti, mut sitten parin tunnin äheltämisen jälkeen aloin käyttää voimaa ja ei irtoa ei, ainoastaan on liikkunut n.4 centtiä ulos lyömällä ja tuntuu, että jokaisella kovalla lyönnillä vetari tulee laatikon päästä vain sadasosamillejä pihalle kerrallaan!!?! Onko kenelläkän muulla ollut vetarit näin tiukassa kummastakin päästä????Mulla ei! Toiselta puolelta lähti vuosi sitten todella helposti irti. Tuli mieleen et onko joku ihmiskyrpä joskus vaihtanut väärän vetarin väärillä booreilla tai jotain  >:(
Noo, tänään jatketaan harjoituksia  :(
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo