Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Auton seisotus kylmässä tallissa

  • 46 Vastauksia
  • 17860 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6582
  • 1% Hybridi
Vs: Auton seisotus kylmässä tallissa
« Vastaus #45 : 27.12.2013, 21:51:06 »
Jos koko konehuoneen ja auton ulkopinnan käsittelisi US. Coast Guardin luokittelemalla LPS3 kemikaalilla olisi korroosion ja hapettuman vaara vältetty  :nohnoh

Joku järki tuohon suojaamiseenkin.  Tuulettuva tila, ikkunat raollaan, "koeteudenpoistopallo" sisällä, menetettävät renkaat kunnon paineilla, sekä tankissa polttoaineen säilytysainetta ja akku sisällä riittää normaali oloissa auton säilytykseen.

Kaikki hiirien napostelemissen käyvä tietysti pois kyydistä ( joku suklaapatukka oli kerran jäänyt aman takajalkatilaan ja oli talven jäljiltä hiiren paskaa takapenkillä reilusti )  :idiot2:
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: Auton seisotus kylmässä tallissa
« Vastaus #46 : 29.12.2013, 12:53:27 »
Johan on neuvoa kerrakseen! Eikös tässä ollut talven yli säilytyksestä kyse? Joistain viesteistä päätellen autoa balsamoidaan seuraavalle vuosituhannelle..   ;D ;D

Renkaiden vaihtoa helpommalla pääsee mielestäni kun tunkkaa auton pöllien/pukkien päälle. Samalla auto nousee maasta lisää=ilma kiertää paremmin.

Mutta juu, akunkenkä irti ja akkuboosteri tai apuakku varuiksi mukaan kun keväällä startataan.   8)
 

 

Elekma  Autoracing