Carcom Oy  Elekma

V70:n ohjaus nuljaa jyrkissä kaarteissa

  • 16 Vastauksia
  • 3893 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa renee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 277
  • www.vrcf.fi
Vs: V70:n ohjaus nuljaa jyrkissä kaarteissa
« Vastaus #15 : 10.09.2018, 14:46:30 »
Jees, nyt on katsottu etupäätä hieman tiheämmällä kammalla, ei löytynyt väljyyksiä eikä löysiä muttereita.

Pistin hieman lisää ilmanpainetta, olin luullut, että mulla oli 2.7 baria, mutta olikin 2.5, eli oma mittarini näytti väärin. Eipä noista huoltoasemien mittareistakaan tiedä, mutta kahden huoltsikan mittarit näytti samaa, niin ehkäpä luotan siihen. Ohjaus parani heti, eli olisikohan sittenkin jollain tapaa rengastuksen ongelma? Ja kyllähän auton pitäisi toimia täydellisesti myö alle 2.5 barin paineilla, kun suositus on muistaakseni jotain 2.4.

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: V70:n ohjaus nuljaa jyrkissä kaarteissa
« Vastaus #16 : 13.09.2018, 10:49:34 »
Jees, nyt on katsottu etupäätä hieman tiheämmällä kammalla, ei löytynyt väljyyksiä eikä löysiä muttereita.

Pistin hieman lisää ilmanpainetta, olin luullut, että mulla oli 2.7 baria, mutta olikin 2.5, eli oma mittarini näytti väärin. Eipä noista huoltoasemien mittareistakaan tiedä, mutta kahden huoltsikan mittarit näytti samaa, niin ehkäpä luotan siihen. Ohjaus parani heti, eli olisikohan sittenkin jollain tapaa rengastuksen ongelma? Ja kyllähän auton pitäisi toimia täydellisesti myö alle 2.5 barin paineilla, kun suositus on muistaakseni jotain 2.4.

Riippuu rengasvahvuuksista, niiden iästä ja kaikki muut sen valmistukseen liittyvät. Niitä on monenlaisia mahdollisuuksia mistä johtuvat. Voi olla runkovikaa myös joka ei näy ulospäin.
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

 

Autoracing  KL-varaosat