Laittelin viestiä tuonne tukeen, kun saa kysellä ympäri suomea toimiiko muilla jne. Kun voisivat häiriöistä ja päivityksistä tiedottaa itsekkin. Tälläinen vastaus tuli:
Kiitos yhteydenotostasi Volvo Cars Finlandin asiakastukeen.
Volvo Cars sovelluksessa eilen esiintynyt häiriö on ohjelmistopuoleltamme korjattu ja sovelluksen tulisi nyt toimia normaalisti.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
Suosittelen, että pidät silmällä sovelluksen toimintoja ja sitä, miten se lähtee toimimaan tänään ja huomenna. Sovelluksesta kannattaa myös kirjautua ulos kertaalleen ja sitten takaisin sisään (tarvitset Volvo ID:si ja sen salasanan), sillä tämä prosessi päivittää sovelluksessa näkyvät tiedot ajantasalle.
Jos sovellus ei lähde toimimaan odotetulla tavalla parin päivän sisällä, olethan meihin uudelleen yhteydessä, jotta voimme jatkaa asian selvittämistä?