Race.fi  Puotilan autokorjaamo

744 "Raate"

  • 120 Vastauksia
  • 33978 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #45 : 01.04.2011, 21:03:25 »
Tarkoitat varmaan "exitus" ;)
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #46 : 01.04.2011, 21:07:42 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:21:39 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9020
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 744 "Raate" Elektroninen exodus
« Vastaus #47 : 01.04.2011, 21:13:29 »
Jumanlavit, toi auto koki viikon armeijan pihalla seisomisen aikana
exoduksen. Tekee ihan samaa kun hetken aikaa ollut 940 aikoinaan..
Käy ihan miten sattuu, pätkii, räkii, sammuu, ei mitään tehoja jne jne..

Eihän oo vettä tankissa -- oliko kuinka tyhjä tankki?

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #48 : 01.04.2011, 21:23:35 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:21:44 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Jani O.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 396
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #49 : 01.04.2011, 21:24:10 »
Ei kannata polttaa hermoja, tossa tilanteessa antaa sen olla tai sit ottaa viikon remppaloman.
Nykyiset: '64 PV B18, '66 Amazon B20 chopattu, levitetty, jatkettu, sheivattu yms. pakolliset taikinoinnit, '64 Valiant 225cid, '59 Dodge Sierra Wagon 361cid, '86 245 B200K, '90 740 GLE, '04 V70 D5
Entiset Volvot: '80 244 B19A TOV-XXX, '86 245 B200E AUG-XXX, '87 244 B200E BCX-XXX, '91 965 B6304F RIV-XXX, '67 Amazon B20 ZEO-XX, '00 V70 Mk2 2,5TDI SIZ-XXX

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #50 : 01.04.2011, 22:02:48 »
Suutinreleen vialliisuuden voit kokeilla korvaamalla sen hyppyjohdolla.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2011, 13:55:39 kirjoittanut janne81 »

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #51 : 01.04.2011, 22:53:46 »
Minun piti nostaa kierrokset 3000 yli ja luistatella liikkeelle kun IMM levisi ja otin sen johdon irti. IMM kiinni ei pystyny antaa yhtään kaasua
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: 744 "Raate" Elektroninen exodus
« Vastaus #52 : 02.04.2011, 10:10:36 »
Kyllä palaa hermot kun lomille mennessä auto ei toimi ja bensaa palaa enemmän kun
ehdit 5e seteleitä repiä palasiksi :peetu:
Omasta pervosta kun hajosi IMM, vei noin 30 litraa sadalla.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #53 : 02.04.2011, 10:16:24 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:22:02 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #54 : 02.04.2011, 10:17:08 »
Joo, minullakin oli järkyttävä pakokaasu pilvi perässä silloin :D
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #55 : 02.04.2011, 10:40:58 »
Mulla oli tota nykimistä myös. Kaadas masinolia tankkiin näin alkajaisiksi.

Ethän ole tota E10 tankkaillut??? Kun luin että jos tankissa om jo alkajaisiksi vettä, erottuu E10etanolista sinne sitä lisää...

Ja mulla on vinokoneen elvytys paketti mitä voin lainata: 100% toimivat ykk-anturi, suutinrele ja bensapumpunrele.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #56 : 02.04.2011, 11:13:18 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:22:15 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #57 : 02.04.2011, 11:27:00 »
Joo. Ei ollu suutinrele. Kele.

Eli sitten jäljellä YKK-anturi/ polttoainerele ja IMM testattavana.
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #58 : 02.04.2011, 12:03:55 »
Ota imm johto irti. Muuttuuko mikään?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: 744 "Raate"
« Vastaus #59 : 02.04.2011, 12:04:35 »
-
« Viimeksi muokattu: 28.01.2012, 23:22:22 kirjoittanut InlineFour »
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

 

RallyBaron  Samppasport