no joo ajelee nyt tolleen kun kerta toimii
pitäs käydä joku pvä siel hänniläs hakemassa se kardaanin laippa.. ja sit vaikka huomen jos jaksaa ni tokkää vähä pienempää tyhjäkäyntisuutinta jos sais ne karseet rövellykset pois
toivottavasti ne riittää ettei tarvii niitä seosputkia vaihtaa pienempii.. ja tietysti edes yksi vaimennin holsetin lisäks ois kiva putkessa kun korvat soi vieläkin
Edit: tänään ohjelmassa jos jaksaa niin kympin pienemmät tyhjäkäynti ja seossuuttimet aamulla lähti kolmellä käyntiin kun käy niin rikkaalla
ja kardaani on kaput
täytyy vaihtaa.. ja ennakot pitäs pistää kiinteäksi kun alkaa tosissaa pelottaa.. nyt on tyhjäkäynti 12 astetta ja maximit 22 pitäs vetää kiintee 18 ni uskaltaa ajella
EDIT2: Ai jumaliste miten hauskaa!! vaihdettiin kympin pienemmät pää ja tk suuttimet nyt alko kone vasta laulaa kun ei rövellä enää oli hieman märkä asfaltti sateen jäljiltä joten ei päässy kunnolla vedättämään jäi 80-120 testaamatta kun auto lähti sutimaan kunnolla joka vaihteella vaikka on kemppiperä
jauho vielä kaasusta rengasta 130km/h
meinas oikeesti tulla jo löysät housuun.. sit jos oikein halus sutia niin sai tyrkätä kyllä 2 vaihteelta suoraan kolmoselle vedosta niin sutiminen senkun jatku savun säestämänä voi että oli hauskaa
seokset pyöri 12 tuntumassa.. sit tuli yksi ongelma turvatankin kanssa ja nakutti pari kertaa lievästi ennenkun tajuttiin mutta mitään ei hajonnut, ongelma on turvatankin asennossa kiihdytyksessä vetää bensat sivulle jolloin ei hetkittäin saa pumput imettyä---> laihalle korjaantuu kääntämällä tankki niin että lähdöt on taakseppäin
ja melko hyvin tuo m45 vaihteisto runtua kestää kun teho tulee yläältä